Fitness Seller

MS Windows Vista en Office 2007

Ik dacht dat ik iets gevonden had, één moment.

winamp gebruiken en alle audio en video file associations op winamp zetten.. werkt ook prima.

• Topic Starter Topic Starter
Sinlath zei:
winamp gebruiken en alle audio en video file associations op winamp zetten.. werkt ook prima.

Nee toch niet , het gaat over mediaplayers in een browser en de koppeling die er normaal is naar je eigen mediaplayer is er niet omdat je die niet hebt . Of toch niet de versie die vereist is bv 9 of 10 .

Little Me zei:
Nee toch niet , het gaat over mediaplayers in een browser en de koppeling die er normaal is naar je eigen mediaplayer is er niet omdat je die niet hebt . Of toch niet de versie die vereist is bv 9 of 10 .

:scratch:

hmz dat werkt bij mij wel.. echter dit is een upgrade van XP naar vista..

wat een k*t delete in vista

'k wil m'n windows.old verwijderen, duurt dat ****ing 18 dagen wtf :eek:

weird hoe doe ik het dat ik rechten heb in m'n program files?
wil winrar installeren maar ie krijgt pcies geen rechten ???

heeft iemand een crack voor die activatie?

roxxe zei:
heeft iemand een crack voor die activatie?

Welke versie heb jij eigenlijk ?

Als je vista download via MS krijg je toch een PK . Als die problemen die jij nu voorlegt kan ik hier zonder probleem uitvoeren ze .

Maar ik zie dat dit een 32bit versie van windows is. Vista zou toch 64 bit zijn, en van de dual core processors gebruik gaan maken? Of komen er 2 versie's uit van windows vista?

Jopske zei:
Maar ik zie dat dit een 32bit versie van windows is. Vista zou toch 64 bit zijn, en van de dual core processors gebruik gaan maken? Of komen er 2 versie's uit van windows vista?

Je kan ze beide downloaden

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven