Fitness Seller

MT caps splitten

nx666

Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
100kg
Vetpercentage
14%
Heb hier wat MT caps die ik wil gebruiken maar het zijn zoals gezegd capsules van 2mg(50x).
Dosering wou ik op 2mg houden maar gezien de halfwaardetijd (6-8 uur?) en om wat stabiele bloedwaarden te behouden lijkt het mij handig om de dosering te splitten in 2-3x p/dag. Nu vraag ik me af hoe men dit doet? Eventueel gewoon als PWO nemen of gewoon s'ochtends?

pak een papiertje... gooit t neer.. verdeel het is 4delen... en klaar? wat is daar moeilijk aan dan...

• Topic Starter Topic Starter
En dan wat? Snuiven? In je drinken? Rectaal? :P

Daarnaast ook geen mcg weegschaal en lijkt me ook zo'n gek*t.. dus de vraag of PWO anders een optie is.

Laatst bewerkt:
En dan wat? Snuiven? In je drinken? Rectaal? :P

ik zit zelf nu ook aan de MT;) heb ze van de oude batch 2mg huge capsule en nieuwe batch blauw met wit.. nou die heb jij dus ook endaar zit niet veel in kwa inhoud dus makkelijk te verdelen... gewoon in je drinken doen, shake, vla or whatever...

• Topic Starter Topic Starter
Ah ok! Welke dosering zit je en hoe verdeel je het rond de dag?

ikzelf doe 1mg voor het trainen (2uur vtvoren) 1mg na het trainen uurtje nadat ik thuis ben, of net voordat ik ga slapen...

Hehe, ik gooi gewoon die cap in 1 keer naar binnen...
Zag dat ze nu op 50x5mg gingen, dus das ff 3mg hoger :)
Lekker hoor :)

Wie heeft die max bepaald eigenlijk?

De bloedonderzoeken die ik tegengekomen ben op 4 mg vond ik nou niet echt heel erg bijzonder

De bloedonderzoeken die ik tegengekomen ben op 4 mg vond ik nou niet echt heel erg bijzonder
ik denk dat dat bepaald is door de maker van het produkt,mijn supplier heeft dit ook geadviseerd.
ikzelf heb het ook gebruikt 1 jaar geleden,eerst op 2mg per dag
na 10 dagen 4mg per dag,dit heb ik 4 dagen volgehouden op 4mg
de sides werden te erg,dus ja als je goede juice hebt is 4mg wel de max denk ik,voor mij in ieder geval wel.

Wat heb jij aan sides ervaren? Psychisch zoals bij 'normale' tren?

Ik heb het ook op 2mg per dag genomen en na 2 weken gestopt omdat ik me k*t voelde. Leverwaarden waren niks veranderd, maar geestelijk trok ik het niet.

Miss domme vraag maar wat bedoele ze met psychisch side effect van tren waar moet ik dan aan denken agressie of wat ?

Inderdaad.. Zeeeer kort lontje, boos worden om helemaal niets, slecht slapen met veel wakker worden in het zweet, nachtmerries, emotioneel, etc

Voor de een is het makkelijker te verdragen dan de ander.. Ik heb zelf vaak de eerste weken het meeste last van slapen enzo, daarna gaat het langzaam beter..

Voor mij is tren een van de beste AAS, goede kracht, geen 'nep' massa zoals bij dbol en deca tijdens de bulk, en een bruut fysiek vol strepen en lijnen..

Ik denk dat het ook echt wel mee valt.
Als je kijkt bij Amerikaanse fora, hoor je al vaak dat ze mensen voor gek verklaren als ze 1gr test met 600mg tren zetten.
Heb dat echt al heel vaak gezien.
Als je beetje googled, zie je dat ze het liefst nog op een halve milligram oral tren zitten. Dus zij zijn ook best panisch voor veel doseringen.

Maar goed, als je al tegen tren kan (of er redelijk mee overweg kan), kan je dit best 2-4 weekjes pakken. Als mensen op DBB 50mg dbol of 60mg winny pakken voor 8 weken, is dit dan zo enorm veel slechter..?

Mg voor mg is OT natuurlijk veel slechter maar als je de doseringen bekijkt valt het wel mee. Vergeet niet dat methyltrienolone nooit het licht heeft gezien door zijn levertoxiciteit. Daarnaast is tren al een klap op je cholesterol en dan komt het psychische er nog bij.

Al met al als je het kan verdragen dan zou het geen probleem moeten zijn. Was een log van een amerikaan die 8mg deed, die is overigens diezelfde maand overleden aan een hartaanval in zijn slaap.

Mg voor mg is OT natuurlijk veel slechter maar als je de doseringen bekijkt valt het wel mee. Vergeet niet dat methyltrienolone nooit het licht heeft gezien door zijn levertoxiciteit. Daarnaast is tren al een klap op je cholesterol en dan komt het psychische er nog bij.

Al met al als je het kan verdragen dan zou het geen probleem moeten zijn. Was een log van een amerikaan die 8mg deed, die is overigens diezelfde maand overleden aan een hartaanval in zijn slaap.

lekker verantwoord ook om 8mg te doen.
snap zulke mensen eerlijk gezegd nooit, er zijn veiligere alternatieven.. waarom je zelf zo in gevaar brengen. zonde

Terug
Naar boven