AndroidHealthClinic

MT en test E kuur advies / log

MikeWijk

Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
84kg
Beste mensen, ik ben nu weer een half jaar bezig en heb besloten om weer een keer wat te knallen nu heb ik wat test e en kreeg 2 keer 100 tabs Methyl -tren alleen jammer genoeg zijn deze over datum hij zei kijk maar wat je ermee doet anders pleur ik het weg. Nou ik ga een gebeten paard niet in de bek kijken dus heb ik dit aangenomen. Ik wil geen domme vragen stellen maar ik heb oprecht de vraag kan dit kwaad? Dit is tevens niet mijn eerste kuur ik draai al langer mee door prive omstandigheden ben ik er nu zo n 3 jaar uitgeweest. Na 7 trainen. 121 kg 12.4% 1.90 De reden is dan ook prive ik heb al vaker gekuurd test, p c e, tren a ,e, deca. Superdrol winstrol dianabol. Ik wil oprecht jullie goed bedoelde advies en mijn andere vraag is wat is.jullie advies. Ik heb 3 x 10 ml test e. En dus 2 x 100 MT mijn gewicht op dit moment 103 met 16 %. Mocht ik iets verkeerds doen vertel het me dan werk ik er aan of pas ik het aan. Mijn doel om eerlijk te zijn een boost naar me oude fysiek of in die richting ik zou het liefst 110 zijn en kurkdroog alvast bedankt

Lekker weg pleuren als je zolang out bent geweest, gewoon test only 500mg/pw.

Advies is discipline, daar bereik je met jou doel het meeste mee. Als jij kurkdroog op de 110kg wil eindigen met huidige stats dan heb je nog wel een aardige weg te gaan. Zorg dat je prive omstandigheden steady zijn voordat je begint aan kuren. Gezien je ervaring vind ik het wel een beetje vreemd dat je advies vraagt in dit stadium.

Anyway; het beste lijkt mij eigenlijk gewoon om lekker te starten met langwerkende test en zorg dat je voeding en training op orde is. Vergeet de cardio natuurlijk niet.

De MT zal hooguit wat minder werkzaam kunnen raken maat als het goed is geconserveerd kan het nog lang na de tht goed zijn. Ik weet niet of je MT kent maar dat is geen fijn spul, kan je beter weg pleuren.

Terug
Naar boven