AndroidHealthClinic

Muay Thai J en Steff

Peiling Peiling Zijn we goed bezig?

• Totaal stemmers
    82
zou eens wat minder zonnenbanken als ik jullie was. verder verdienen jullie wel een compliment :)

geweldig die 2 bacoboy hoofden derop!

• Topic Starter Topic Starter
26-03-20073.jpg

een jaar geleden:

HPIM0901.jpg

mijn rug (dus niet lats) heb ik enkel getraind op een vast toestel... dus zo zien jullie losse toestellen freaks dat het zo ook mogelijk is ;)

lekker droog hé ;)

zou er precies toch een oefening bij nemen voor onderrug.
Maar kom, ziet er heel goed uit

zou er precies toch een oefening bij nemen voor onderrug.
Maar kom, ziet er heel goed uit

yup onderrug moetk nog eens aanpakken... maar deadlift trekt op mijn knie ook wat en met dat die gekwetst is :( vanaf dat rotding genezen is knal ik weer vollebak onderlichaam (en dus ook onderrug)

Goed bezig in ieder geval .... jij traint in een gym waar je in de blote body mag trainen ?

Goed bezig in ieder geval .... jij traint in een gym waar je in de blote body mag trainen ?

thnx bro!

:yes: lekker als het warm weer is... Steff z'n pa is kinesist ;) en we trainen vaak buiten de openingsuren/openingsdagen zodat de gym leeg is (dus alle toestellen vrij + mogelijkheid om in blote body te trainen)! + speciaal op onze vraag heeft hij een hele hoop losse toestellen (bench, squat, dumbbells, barbells, biceps curl,...) erbij gekocht.

Damn !!! hoe krijg je dat voor elkaar? trainen buiten de normale openingsuren !!! SWEET

Mogen wel wat meer vetjes op. :p

Mogen wel wat meer vetjes op. :p

de bedoeling van cutten is net om die vetjes eraf te krijgen hé ;) ik wil steeds kwaliteitsmassa aanzetten (dus zoveel mogelijk droge massa en zo weinig mogelijk vet) en nu heb ik ff gecut om helemaal droog te staan voor het mooie weer

Op 20% BF zou ik nu rond de 80 kg wegen (ik ben 1m77), al zie ik daar het nut niet van in!
ik heb echt het gevoel dat velen hier enkel naar de absolute massa kijken ipv naar de vetvrije massa... en vergeten dat als je cut je zowiezo ook wat spiermassa gaat verliezen!

vanaf september ga ik weer bulken, deze keer richting de 12%

de bedoeling van cutten is net om die vetjes eraf te krijgen hé ;) ik wil steeds kwaliteitsmassa aanzetten (dus zoveel mogelijk droge massa en zo weinig mogelijk vet) en nu heb ik ff gecut om helemaal droog te staan voor het mooie weer

Op 20% BF zou ik nu rond de 80 kg wegen (ik ben 1m77), al zie ik daar het nut niet van in!
ik heb echt het gevoel dat velen hier enkel naar de absolute massa kijken ipv naar de vetvrije massa... en vergeten dat als je cut je zowiezo ook wat spiermassa gaat verliezen!

vanaf september ga ik weer bulken, deze keer richting de 12%

Groot gelijk, snap echt niet waarom de meesten hier liever met een speklaag willen rondlopen...

Dat je aan t cutten was wist ik niet. :o

met beetje vet ziet het wat gezonder uit ;D wat minder "fragiel" zeg maar.

thnx bro!

:yes: lekker als het warm weer is... Steff z'n pa is kinesist ;) en we trainen vaak buiten de openingsuren/openingsdagen zodat de gym leeg is (dus alle toestellen vrij + mogelijkheid om in blote body te trainen)! + speciaal op onze vraag heeft hij een hele hoop losse toestellen (bench, squat, dumbbells, barbells, biceps curl,...) erbij gekocht.
In blote body trainen met steff.....

nice bezig , maar steff zen bicep LIJKT dikker :p

Terug
Naar boven