AndroidHealthClinic

Muscle Perfection Combi

rhisto

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
76kg
Laatst bewerkt:
In total muscle solution zitten al BCAA's, het beste product wat er te krijgen is, jammer dat het zo schadelijk is voor je lichaam..:p

Total Muscle Solution is idd niet slecht maar ik vind hem ondergedoseerd + teveel waxy maze

Dus ja, best neem je een dubbele dosis, of zelfs 3 keer de dosis of best neem je er nog iets bij.

LOL, wtf, schadelijk voor je lichaam. Grappig manneke, een beginnende sporter in de maling nemen....

On topic, TMS is naar mijn mening, een topsupplement. Het enige waar ik van baal is dat als ik er optimaal gebruik van zou willen maken het zou moeten cyclen, omdat er creatine in zit ( Idealiter gebruik je het bijvoorbeeld 6 weken en dan 2 weken niet, zodat je het effect van creatine optimaal benut ). Aangezien ik work-outs zonder TMS helemaal niks vindt doe ik dat dus lekker niet en gebruik ik het gewoon elke dag.

Als je voeding op orde is de combi perfect. De BCAA's ernaast bestellen kan ook geen kwaad. TMS voor de training, BCAA's meteen na de training en een tijdje later een whey shake.

Ben het wel eens met Robke, de dosering is aan de lage kant. Ik merkte zelf het beste effect bij 1 of 2 scheppen meer dan de aanbevolen dosering.

Laatst bewerkt:
Total Muscle Solution is een heel compleet product. Dit product bevat onder andere:

Rapid Lean Muscle Building Complex 2000mg
L-Leucine
Anabolic EAA/BCAA Blend
L-Valine
L-Leucine
L-Isoleucine
Lysine
L-Methionine
L-Fenylalanine
L-Threonine

Je kan het eventueel aanvullen met een BCAA supplement zoals Ultra Micronized BCAA's of Pure BCAA's. Een toppertje dus. :thumbs:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-Leon

Ja ok Leon, ik zeg ook niet dat het slecht is hoor ;)

Maar 2gr BCAA, 1.5gr Creatine + 1gr Beta zet niet veel zoden aan de dijk.
Dus je zou al 8gr bcaa moeten bijnemen, 1.5gr crea + 2gr beta ...

ik heb een vraag ik ben een beginnende sporter en wil Muscle Perfection Combi gaan gebruiken plus aminozuur. Weet iemand iets over dit product? is het goed of deze producten te combineren? en is het schadelijk voor je lichaam
http://www.bodyenfitshop.nl/combinatie-voordeel/body-fit-sportsnutrition/muscle-perfection-combi

neem is een kijkje

http://www.bodyenfitshop.nl/bcaas-eaas/body-fit-sportsnutrition/bcaa-pure-caps

Gr Rhisto:cool:

Zou bijna zeggen dat dit een reclame post is.

• Topic Starter Topic Starter
een dubbele dosering? wat bedoel je daar mee? en verder bedankt die andere zegt is slecht voor je lichaam

een dubbele dosering? wat bedoel je daar mee? en verder bedankt die andere zegt is slecht voor je lichaam

Hehe, dat was zo overduidelijk niet serious bedoeld van diegene.

Dubbele dosering: het dubbele aantal scheppen/scoops nemen van de aanbevolen hoeveelheid op het etiket :)

Je kunt natuurlijk gewoon beginnen met de op het label aangegeven dosering en zien hoe dat je bevalt en eventueel na een poosje eens een schep extra nemen :)

• Topic Starter Topic Starter
Hehe, dat was zo overduidelijk niet serious bedoeld van diegene.

Dubbele dosering: het dubbele aantal scheppen/scoops nemen van de aanbevolen hoeveelheid op het etiket :)

Je kunt natuurlijk gewoon beginnen met de op het label aangegeven dosering en zien hoe dat je bevalt en eventueel na een poosje eens een schep extra nemen :)

okee thanks man ik ga het kopen en dan maar flink doortrainen en eten
ik heb eigelijk ook een goed voedingsschema nodig voor massa maar gewoon veel kooly eten dan is het ook goed toch eet 5 -6 maaltijden per dag

Net die combi aangeschaft. Ben benieuwd. Die Whey is echt lekker (banaan), maar die TMS is echt niet te zuipen.. haha. Morgen kijken hoe het met trainen gaat.

Terug
Naar boven