Fitness Seller

MuscleMeat.nl Beef Jerky 30 free samples (testgroep)

Thanks voor de sample,

Ik vond het aan de zoute kant maar het was te doen, het mist voor mijn gevoel wel nog wat pit qua structuur goed te doen en de portie grote is perfect. Me broertjes vinden het verder ook erg lekker!

Ik vraag me af hoe het komt dat sommigen deze te zout vinden ? Ik vind 'em helemaal niet zout smaken maar ik proef eerder een OXO achtige smaak, structuur is gewoon goed, eet lekker weg zo

Minpuntje is dat 50gr zo erdoor is, mits een mooie prijs zou ik deze zeker wel kopen

Ik vraag me af hoe het komt dat sommigen deze te zout vinden ? Ik vind 'em helemaal niet zout smaken maar ik proef eerder een OXO achtige smaak, structuur is gewoon goed, eet lekker weg zo

Minpuntje is dat 50gr zo erdoor is, mits een mooie prijs zou ik deze zeker wel kopen

Misschien hebben ze 2 verschillende soorten opgestuurd zonder het te zeggen? :dunno:

In for Muscle meat beef jerky !!!

Heb nogsteeds niets binnen? :P

Vond hem echt goed te eten. Kauwt lekker weg en lekker van smaak. Smaak deed me een beetje denken aan een sterke kruidenbouillon. Als dit nog sterker zou zijn zou ik het wat minder vinden. Indien de prijs redelijk is ga ik het zeker bestellen.
Heerlijke snack voor tussendoor.

• Topic Starter Topic Starter
Ok top mensen! Bedank voor alle reviews :). Ik ga ze even allemaal op een rij zetten hier en binnenkort bespreken met degene waar wij het mee ontwikkelen.

waar blijft de beef jerky scoob :D ?

En gaan jullie ook kiloverpakkingen verkopen? Ben verslaafd aan dat spul maar zo reteduur altijd vanwege kleine verpakkingen

Terug
Naar boven