MuscleMeat

MuscleMeat.nl Beef Jerky 30 free samples (testgroep)

Hij is binnen, zal hem vanavond eens proeven.

Je hebt wel een vrouwen handschrift Scoob :p

Heb net net binnen gehad en gelijk geproefd. Smaak is goed, lekker kruidig en niet te zout. Structuur wat taaier, komt denk ik omdat er niet veel vet in zit. Heb een keer beef jerky op die minder taai was, maar zat best wel wat vet in. Denk dat daar het verschil in zit. Zoals ik al zei was het een beetje taai, maar zeker niet hinderlijk of wat dan ook. Had ook een stukje aan m'n pa gegeven en die vond het ook lekker haha.
Smaak - 8
Structuur - 7
Zou het product zeker kopen, en bedankt voor de sample ^^

Vandaag ook mijn sample binnen, direct van geproefd! :D

Het is erg lekker, heb jammer geen vergelijkings materiaal.
Vind de kruiden lekker, alleen iets te overheersend. Je kan er niet van blijven eten omdat het dan zo overheerst vind ik.

Heb het ook net binnen. De envelop was open met een gesealde zak van TNT post eromheen met een excuus brief dat het open was.... Vaag maar goed. Snel proberen en dan meteen een review geven.
Heb je ook voedingswaardes ervan?

• Topic Starter Topic Starter
Alvast bedankt iedereen voor de binnengekomen reviews toto nu toe!! Awesome :).

De voedingswaarde en prijs zijnnbewust nog even geheim gehouden i.v.m. dat we echt een mening willen op de smaak structuur etc zonder beinvloed te worden hierdoor.

Ik kan alvast verklappen dat het eiwitgehalte 69.7% is. Waarschijnlijk het hoogst dat er in beef jerky nu op de markt ligt en een scherpe prijs komt er zeker aan.

• Like
Waarderingen: LM
Helaas nog niks binnen :(

meteen naar de brievenbus gerend toen ik thuis kwam en de beef jerky in mijn gezicht gestopt..
ter vergelijking heb ik ooit gegeten:
  • jack links
  • wallmart huismerk (tijdje in de US verbleven :o)
  • deep ridge
  • een indiaans merk (naam vergeten, gegeten in de US)
  • LM's home made beef jerky

eerste reactie: holy mother of god, wat zout! ik moet wel zeggen.. ik eet heel zout arm.

de structuur vind ik ook een beetje raar. iig anders dan bij andere beef jerky's. zoals hier boven ook al werd aangegeven is het vrij taai. als je moeite hebt met kauwen dan zou ik dus wat extra kukident smeren.
in de pakken jerky die ik vaak kocht zaten vocht opneembare zakjes/ balletjes (van die dingen die je ook in schoenendozen vindt). doordat de jerky vochtig wordt kan de textuur veranderen. geen idee of dit het geval is, maar zou goed mogelijk zijn.
het zou natuurlijk ook kunnen komen door het hoge eiwit gehalte (vergeleken met andere merken)... dan valt er weinig aan te doen.

de kruiden vind ik op zich niet overheersend, alleen een bepaald kruid (kaneel?) in het bijzonder wel. zou wat mij betreft nog wel wat pittiger mogen.

dikte en grootte van de stukjes is prima in orde.

50gr is iig een beter formaat dan de kleine zakjes van Jack Links (25gr) die je hier in de supermarkt kunt kopen voor een relatief astronomisch bedrag. wat mij betreft is 50gr een prima snack formaat. ik neem aan dat het neerkomt op ongeveer 120 kCal per 50gr?

als de structuur wat zachter gaat worden dan ben ik zeker bereid dit product eens te bestellen.

Heb het toch binnengekregen, even snel geproeft. Mijn vrouw vond het lekker, en ik vond het ook heerlijk!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Verdere review volgt!

Bedankt voor de sample!

Heb het ook binnen. Nooit eerder Beef Jerky gehad.

Mijn gedachte na de eerste hap:
Dafuq is dit
prosthetic-guy.png

Na een paar keer kauwen:
Hmm, rijk van smaak.

Eind gedachte:
Best lekker spul.

Een variant in een zoete bbq smaak oid zou echt heerlijk zijn. Ik vond het helemaal niet zout btw.

Ik zou zeggen het eerste, met betere voedingswaarden.

Lolwat. Het is toch de bedoeling om een goed product weg te zetten, ipv proberen zo goed mogelijk iets te kopiëren.. Als je vindt van niet kan je beter naar china verhuizen

Dit:

Is het de bedoeling om een product zo goed mogelijk te kopiëren of om een lekker product aan het assortiment toe te voegen? :rolleyes:

****!

Ok hier dan een korte review van mij.

Beef Jerky is voor mij helemaal nieuw. Ik ben een ontzettende vleeseter alleen dit had ik nog nooit geproefd.

Smaak: De smaakt vind ik niet zo fantastisch, maar dit zou vast komen doordat ik dit niet gewend ben om te eten. Het smaakt naar een zout en gekruid(tuinkruiden achtig?) gedroogd stuk vlees.

Kwaliteit: De kwaliteit is naar mijn mening prima, tenminste voor zover ik kan oordelen.

Ook heb ik het familieleden laten proeven, zij vonden dit ook niet echt lekker. Dit zal vast komen dat wij zulk soort vlees nog nooit op hebben, waardoor wij dit niet fantastisch vinden.

Ok hier dan een korte review van mij.

Beef Jerky is voor mij helemaal nieuw. Ik ben een ontzettende vleeseter alleen dit had ik nog nooit geproefd.

Smaak: De smaakt vind ik niet zo fantastisch, maar dit zou vast komen doordat ik dit niet gewend ben om te eten. Het smaakt naar een zout en gekruid(tuinkruiden achtig?) gedroogd stuk vlees.

Kwaliteit: De kwaliteit is naar mijn mening prima, tenminste voor zover ik kan oordelen.

Ook heb ik het familieleden laten proeven, zij vonden dit ook niet echt lekker. Dit zal vast komen dat wij zulk soort vlees nog nooit op hebben, waardoor wij dit niet fantastisch vinden.

weet je zeker dat je beef jerky hebt aangekregen? dit zou toch niet mogen hoor.

Lolwat. Het is toch de bedoeling om een goed product weg te zetten, ipv proberen zo goed mogelijk iets te kopiëren.. Als je vindt van niet kan je beter naar china verhuizen

Dit:

Het lijkt mij niet de bedoeling van MM iets revolutionairs uit te brengen, maar een product dat is ontwikkeld op basis van bewezen succes. Wanneer de smaak van het product die van de bekende gevestigde merken kan benaderen, is het een goed product. Als de voedingswaarde en de prijs dit ook zijn, is het een fantastisch product. Maar genoeg hierover, ik krijg zin in beef jerky:p Gelukkig heb ik nog wat over van de FIBO. Ik hoop dat jullie wat hebben aan de reviews Scoobzor.

ik heb ze vanmiddag binnengekregen, gelijk maar opgegeten.

De stukjes zijn goede dikte en grootte.

Eerst dacht ik wat is het enorm zout. Maar na nog een paar stukjes leek het meer op een enorme hoeveelheid aan kruiden erop, net alsof je een stukje vlees hebt met een lepel kipkruiden erop.

Het vlees zelf is erg droog, het lijkt op sudderrundvlees wat veel te lang heeft opgestaan.

Met deze droogte zou ik de stukjes nog wel een stuk taaier willen zien, zodat je er een stuk langer op kunt kauwen, want het eet wel snel weg.

Ik heb het ook nog even aan mijn pa laten proeven, die vond het erg synthetisch.

Het is een van de minst lekkere beef jerky die ik op heb, de prijs en de voedingswaarde zou nog wel een hoop goed kunnen maken.

De portie van 50 gram vind ik wel wat klein, maar niet te klein.. Het smaakt heel typisch, het was te eten. Ik zou er geen zakken van op eten zoals met andere soorten.

Cijfer 6,5/10

• Like
Waarderingen: Guts
Zit zelf niet bij de sample groep maar ben ontzettend benieuwd welke prijs jullie gaan hanteren:) (Ik weet dat dat nog niet verklapt wordt).

Terug
Naar boven