Dennisopjebeeld
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 242
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Lol @ de mensen die nog nooit Beef jerky hebben gehad maar het nu toch testen![]()

)lol@ de mensen die butthurt zijn omdat ze geen beef jerky krijgen![]()
Ik zou zeggen het eerste, met betere voedingswaarden.
Is het de bedoeling om een product zo goed mogelijk te kopiëren of om een lekker product aan het assortiment toe te voegen?![]()
Ok hier dan een korte review van mij.
Beef Jerky is voor mij helemaal nieuw. Ik ben een ontzettende vleeseter alleen dit had ik nog nooit geproefd.
Smaak: De smaakt vind ik niet zo fantastisch, maar dit zou vast komen doordat ik dit niet gewend ben om te eten. Het smaakt naar een zout en gekruid(tuinkruiden achtig?) gedroogd stuk vlees.
Kwaliteit: De kwaliteit is naar mijn mening prima, tenminste voor zover ik kan oordelen.
Ook heb ik het familieleden laten proeven, zij vonden dit ook niet echt lekker. Dit zal vast komen dat wij zulk soort vlees nog nooit op hebben, waardoor wij dit niet fantastisch vinden.
weet je zeker dat je beef jerky hebt aangekregen? dit zou toch niet mogen hoor.
weet je zeker dat je beef jerky hebt aangekregen? dit zou toch niet mogen hoor.

Lolwat. Het is toch de bedoeling om een goed product weg te zetten, ipv proberen zo goed mogelijk iets te kopiëren.. Als je vindt van niet kan je beter naar china verhuizen
Dit:
Gelukkig heb ik nog wat over van de FIBO. Ik hoop dat jullie wat hebben aan de reviews Scoobzor.