Fitness Seller

MuscleMeat.nl Beef Jerky 30 free samples (testgroep)

Haha, zie dit nu pas. Ben benieuwd wat jullie van de feedback meenemen/veranderen en wanneer of dit verkrijgbaar is/prijs!

O. bedankt voor de sample.

Ik eet regelmatig Beef Jerky (Wild West & Jack Link’s). Niet omdat ik het zo ontzettend lekker vind, maar om de eiwitten. Dat is dan ook direct het sterke punt van de Beef Jerky van Muscle Meat, want hier zit volgens MM 69,7% eiwit in. Dat betekent 35 gram per 50 gram Beef Jerky.

In tegenstelling tot boven vermelde merken waar 21 gram eiwit per 50 gram Beef Jerky inzit.

Genoemde merken gebruiken 100 gram vlees voor 50 gram BJ. MM zou dus zomaar eens 150 gram vlees voor 50 gram BJ kunnen gebruiken.

De smaak is imo wat aan de ‘maggi’ kant, maar dat zegt niet zo heel veel want dat kan een keuze zijn. Genoemde merken hebben ook een rijke variatie aan smaken waarbij voorkeur een rol speelt.

Naar mijn mening kan de BJ van MM meedoen op de markt, uiteraard afhankelijk of ze de prijs concurrerend kunnen maken en ze ook een meer naturel smaak kunnen gaan leveren.

Wellicht de consumenten verpakkingen voorzien van ‘oxygen absorbers’ o.a. om de houdbaarheid te verlengen en te waarborgen.

Zojuist stukje geproefd.

Ik ruik altijd als eerste aan mijn eten en vind het erg naar runderbouillon/maggi ruiken. De smaak is een beetje zout, zou kunnen komen door de toegevoegde runderbouillon voor smaak? Ook proef ik wat Chili kruiden o.i.d. waardoor het wat pittiger is, beviel me dan weer wel. Misschien anders even wat suiker toevoegen om het zoutte tegen te gaan.

Structuur is wel prima en grootte van stukken. Hoeveelheid zou ik halveren per portie.

Kritiekpunt: geur en zoute smaak.

Nog bedankt voor de sample.

Gister mijn sample binnen gekregen en direct opgepeuzeld

Om met de negatieve kant te beginnen:
Vond 'm echt te zout, zoutsmaak was imo té overheersend.

Positief:
prima structuur, goed gekruid, smaak ook in orde, goede snack portie.

Bedankt in elk geval!

Zo ik heb hem ook binnen.

Vooraf eerst nog een tip als je zoiets nog eens doet, laat iedereen de reviews via PM oid naar jou toe sturen, nu krijg je bevooroordeelde reviews omdat iedereen die van elkaar leest. Denk dat je dit liever betrouwbaar wil hebben.

Over de beef jerkey (heb nog nooit andere gehad):

- Eerste gedachte was : wow kruidig
- Vond het uiteindelijk wel lekker, niet te zout, wel iets te veel kruiden. Vond hem niet perse te taai, hou wel van een beetje kauwen.
- Portiesize was prima voor een snack

ik heb mijn portie vanochtend gekregen, en heb om de zoveel tijd een beetje geprobeerd, en ik moet zeggen dat de beef jerky nogal tegenslaagt.

De textuur is echt het grootste minpunt; als iemand me gezegd had dat ik heel goeie sojajerky aan het eten was, had ik het geloofd. Ook het feit dat de stukjes vlees op een hoopje lagen voor ze gedroogd werden helpt niet, omdat je nu heel moeilijk de textuur van het rundsvlees terugvindt.

de smaak is ook echt niet wat je van beef jerky wilt hebben. Het enige dat ik proef is rundsbouillon en smaakversterker, wat het geheel heel zout maakt. Ik heb al veel jerky gegeten en eigelijk nog nooit een variant tegengekomen die zout smaakte. Het is als snack al droog, dan wil je het ook niet zout hebben.
Kan best zijn dat je andere kruiden hebt toegevoegd, heb een zaadje van een peper tegengekomen, maar pittig smaakte het niet.

dus om er opbouwende kritiek van te maken:

- probeer de textuur van het vlees er beter eruit te laten komen door ze uit plat te leggen in plaats van op een plaat te smijten
- niet zoveel smaakversterker en rundsbouillon; probeer een zoetere smaak te verkrijgen en wat pit mag zeker ook.
(vijfkruidenpoeder kost bijvoorbeeld geen hol en geeft heel lekkere resultaten).

textuur is echt heel jammer, WANT het is duidelijk enorm mager rundsvlees, heb geen enkel beetje vet tegengekomen?

alleszins bedankt voor de sample.

Mijn bevindingen van de Beef Jerky:

Bij het uitpakken ruik je een lekkere stevige lucht van gerookt gedroogd vlees. De stukken voelen stevig aan.
Mooie brokken. Op de foto zie je van die peperzaadjes, uit de sambal? :)

Smaak:
Zelf eet ik vrij zoutarm, dus ik vind ze aan de zoute kant. Na een poosje kauwen komt er ook een pittige bite bij. Dat ervaar ik als lekker. Het begint een beetje naar stoofvlees te smaken op den duur. Maar als dit een basis smaak is, dan is ie prima! Zou mooi zijn als er ook een meer BBQ achtige smaak komt enz. Persoonlijk zou ik hem minder zout willen. Maar echter voor avonds als snack is het goed! Kan geen chips tegen op!

Op dit moment ben ik hem aan het eten, en vind ik de pittigheid echt goed! Een rook smaak mis ik dan een beetje. Maar dat kan ook zijn dat die 'rooksmaak' de 'stoofvlees' smaak geeft.

Structuur en mondgevoel
Het vlees voelt stevig aan. In eerste instantie best taai/droog als je een hap neemt. Naar een paar keer kauwen komt de structuur van het vlees toch goed los. Je bent niet direct uitgekauwd, maar dat is niet direct de bedoeling van het product lijkt mij. Ik ervaar het als een stevige bite!

Conclusie:

Heerlijke snack voor het weekend :eating::meal:, of als je onderweg bent! Ik zou het zeker kopen als het een goede prijs heeft! Aangezien er ook nog zoveel eiwit in zit is het helemaal top!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

(tandenstoker please)

foto 1.jpg

foto 3.jpg

foto 4.jpg

Heb ook zojuist de beef jerky geproefd.

Ik vind het lekker van smaak. Niet te zout. Ik hou wel van zoutig eten. Het heeft een pittige smaakje als je het aan het eten bent waar ik wel van hou. Rooksmaak mistte ik wel een beetje. Maar in zijn geheel een lekkere kruiding.

De bite is lekker stevig. Daar houik zeker wel van. Beetje kauwen brengt ook de smaak goed tot zijn recht omdat je het langer in je mond hebt zeg maar.

De portiegrootte is goed. Niet te groot en niet te klein.

Mijn man vond het ook erg lekker en deelt deze mening.

Nogmaals dank je wel voor het sample. Ik kijk ernaar uit dit te kunnen bestellen.

Vandaag binnengekregen. Hopelijk straks proberen maar ben behoorlijk verkouden dus misschien wacht ik nog even totdat ik weer wat proef!

Heb de portie ook op.

Bevindingen:

Structuur is stevig.
Smaak: vond het persoonlijk niet echt lekker. Mocht wat meer pit inzitten want vond het eerder flauw, proefde wel de zoutige smaak die nu nog steeds in men mond zit.
Portie was voldoende voor een snack

• Topic Starter Topic Starter
Top mensen :) keep it coming. Uiteindelijk nemen we alle meningen mee en gaan we hiermee om de tafel zitten met de personen waarmee we het maken en kijken of we en zo ja waar we veranderingen nog gaan aanbrengen.

shit! zie het nu te laat :( had graag mee willen doen als vaste klant ;)

Dits trouwens wel echt een goeie snack voor in de cut. Vooral in de avond tussen de een na laatse en laatste maaltijd is het handig om de trek een beetje te stillen. Ik eet ook echt maar een klein stukje per keer :D

innnnnnnn

te laat???

En hij is niet eens een Surinamer

mijn pakket was beschadigd door de post(stond zo op de brief) en niet meer luchtdicht verpakt(helft lag in de briefverpakking). Geen zin in voedselvergiftiging, fail dus.

Nog bedankt voor het sample, net geproefd.

Mijn bevindingen van de beef jerky :

Smaak : vond het zelf niet te zout, miste wel een beetje pittigheid nog.

Textuur : kleine stukjes waren iets taaier als de grotere stukken, maar al bij al ok

Portiegrootte was prima voor een tussendoortje.

Ik zou ook nog graag willen mee doen...

Terug
Naar boven