Mijn bevindingen van de Beef Jerky:
Bij het uitpakken ruik je een lekkere stevige lucht van gerookt gedroogd vlees. De stukken voelen stevig aan.
Mooie brokken. Op de foto zie je van die peperzaadjes, uit de sambal?
Smaak:
Zelf eet ik vrij zoutarm, dus ik vind ze aan de zoute kant. Na een poosje kauwen komt er ook een pittige bite bij. Dat ervaar ik als lekker. Het begint een beetje naar stoofvlees te smaken op den duur. Maar als dit een basis smaak is, dan is ie prima! Zou mooi zijn als er ook een meer BBQ achtige smaak komt enz. Persoonlijk zou ik hem minder zout willen. Maar echter voor avonds als snack is het goed! Kan geen chips tegen op!
Op dit moment ben ik hem aan het eten, en vind ik de pittigheid echt goed! Een rook smaak mis ik dan een beetje. Maar dat kan ook zijn dat die 'rooksmaak' de 'stoofvlees' smaak geeft.
Structuur en mondgevoel
Het vlees voelt stevig aan. In eerste instantie best taai/droog als je een hap neemt. Naar een paar keer kauwen komt de structuur van het vlees toch goed los. Je bent niet direct uitgekauwd, maar dat is niet direct de bedoeling van het product lijkt mij. Ik ervaar het als een stevige bite!
Conclusie:
Heerlijke snack voor het weekend

, of als je onderweg bent! Ik zou het zeker kopen als het een goede prijs heeft! Aangezien er ook nog zoveel eiwit in zit is het helemaal top!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
(tandenstoker please)