AndroidHealthClinic

Muziek in de sportschool

• Topic Starter Topic Starter
Marc W zei:
:eyes:

Nope noteer de eerste uitzondering maar. Een reden waarom Marc W thuis is gaan trainen is om geen lawaai aan me kop te hebben. Ik heb liever helemaal geen geluid, al hoort iedereen je dan kreunen tijden de oefeningen, en ze horen je scheten tijdens het squatten, maar desondanks, stilte graag.

hij staat genoteerd gewone mensen;16 uitzonderingen;1 :D :D

^ Niet zo hard zijn tegen Marc W. Dalijk verpest je het voor de rest. Zo krijgen we zijn dochter nooit te zien :D

Bij ons is het gewoon tmf of mtv wat je op kan zetten.Zou graag mp3 speler meenemen maar dan zit je daar weer mee de hele tijd.Mss aansluiten op tv (kga een kijken:))

ik zet altij Jim tv op of anders radio house , techno laat maar komen :rolleyes:

altijd house.... celine dion moeten ze echt niet proberen

Ik stoor me vreselijk aan de muziek. Ongeveer altijd staat dezelfde cd aan, TMF jaarmix kwam ik laatst achter. Komt me echt helemaal mn strot uit.
Aan de andere kant vind ik het ook niks als de muziek ff uit staat wat incidenteel wel eens voorkomt, geeft een soort vreemde leegte.

Grijpwijk zei:
Ik stoor me vreselijk aan de muziek. ... Aan de andere kant vind ik het ook niks als de muziek ff uit staat wat incidenteel wel eens voorkomt, geeft een soort vreemde leegte.

tsssJa ik zou willen dat de muziek niet opvallend was, maar ook niet dat het zo stil is dat iedereen soms mijn interne verterings problemen hoort tijdens bepaalde been oefeningen, et cetera. Maar geen bonkende herrie aan me kop, please!

feelngood zei:
.....my heart will go on...... *krak* *pats* *crash* :D :eek:
en terecht:D dat is ook geen muziek :mad: kansarme muziek af en toe idd, bij ons draaien ze savonds wel eens skihutmuziek, als ik dat wil horen ga ik wel de kroeg in :p

haha, ja ik herken het ook in mijn sportschool. Ben je je aan het voorbereiden om echt zwaar en hard te gaan trainen en dan kerstliedjes :( of meer van die muziek waarop je gewoon niet kunt knallen. Echt verrot.

Sport2000 zei:
en terecht:D dat is ook geen muziek :mad: kansarme muziek af en toe idd, bij ons draaien ze savonds wel eens skihutmuziek, als ik dat wil horen ga ik wel de kroeg in :p

....en zwaaien.... en zwaaien.... zwaaien met die handen in de lucht....

als het nou zo was:

...en squaten....en squaten.....squaten met die billen naar de grond....

kon ik er mischien nog iets bij voorstellen, alhoewel toch meer lagwekkende gevoelens opwekt dan serieuze.

Hardcore, minimaal 160 BPM..
En lekker hard, kun je je beter afsluiten van alles, dus: HARDER TRAINEN!
Mooi werk! :D

MP3 SPELER op. Vol gooien met hardcore en vergelijkbare en knallen helemala in je eigenwereld leven en shcreeuwen vind ik het lekkerste.

mp3-speler rules ! (dan hoef ik ook niet naar die bagger te luisteren :D)

Tijdens cardio wel een mp3 speler.
Als ik met gewichten train niet,is te onhandig.
Ik moet die @@@muziek maar op de koop toe nemen.

doet me denken, 2 week voor kerst begonnen ze bij ons al met die kerst crap, ik stond te spotten bij het bankdrukken van iemand met 160kg.. die gast flikkert het weer terug, staat op, en werd toch PISSIG joh, geweeeeeldig om te zien :p :D

EDIT: daarna ook geen enkel kerstnummer weer gehoord bedenk ik me net:P :cool:

Maxwell zei:
doet me denken, 2 week voor kerst begonnen ze bij ons al met die kerst crap, ik stond te spotten bij het bankdrukken van iemand met 160kg.. die gast flikkert het weer terug, staat op, en werd toch PISSIG joh, geweeeeeldig om te zien :p :D

EDIT: daarna ook geen enkel kerstnummer weer gehoord bedenk ik me net:P :cool:
hahahahaha dat ken ik idd van een paar kerels uit mn sportschool:D:D
er wordt nog net niet met dumbbells gegooid:D:D:D
helaas :p

Terug
Naar boven