XXL Nutrition

My Day Has Come!! Test-E + Dbol (eerste kuurtje)

Kerel. Ik inject vanaf het begin in me quads en daar voel je werkelijk niks van.. probeer het ook eens. Gr

Laatst bewerkt:
Gewoon naar de dokter gaan en de situatie uitleggen. Hij heeft toch een beroepsgeheim.

Ik zou daar ook niet te lang mee wachten, hij kan jou waarschijnlijk gelijkm vertellen wat het is.

• Topic Starter Topic Starter
Mja mss moet ik eens naar de dokter gaan want het doet nog zeker even pijn en is ook nog even opgezwollen...

He FPIcE deze pijn had ik ook een aantal keer zelfs tijdens mijn kuur. Dat het opzwelt, rood wordt en doet een helse pijn ik ken het. Lopen gaat niet, trainen, auto rijden. Maar meestal duurt het een paar dagen max 1 week. Volhouden gewoon. Mischien heb je niet op de juiste plek geinjecteerd?

Voel met je mee

een vriend van mij had dit ook met ug test. alleen die bult had hij niet. bleek dat hij niet over de solvents kon. vanaf nu alleen nog maar hg.
maar als ik jou was zou ik hier even mee naar de dokter gaan idd
succes

Die bult kan wijzen dat er geïnjecteerd is niet in de spier, maar in de facia. Dus niet
diep genoeg. Op zich geen probleem, gewoon even afzien :)

En zoals hierboven gezegd: injecteer gewoon zelf in je quad. Makkelijk zat, val je
niemand lastig en zie je tenminste wat er gebeurd.

Laatst bewerkt:
Die bult kan wijzen dat er geïnjecteerd is niet in de spier, maar in de facia. Dus niet
diep genoeg. Op zich geen probleem, gewoon even afzien :)

En zoals hierboven gezegd: injecteer gewoon zelf in je quad. Makkelijk zat, val je
niemand lastig en zie je tenminste wat er gebeurd.

Kzal dinsdag eens vragen of ze diep genoeg zat met de naald en dat ze het deze keer wel moet doen. Eventueel moet ze het in de quads doen. Mss datk straks eens langs de sportdokter ga...
Maar waar in je quads zet je die dan? Aan de buitenkant of aan de binnenkant?
Maar kzou het raar vinden dat ze niet diep genoeg zou zitte met de naald want het is een verpleegster die intramusculaire injecties altij in het kont zet...dus normaal zou ze toch perfect moeten weten hoe het moet:)

Heb gisteren een gel erop gesmeerd tegen spierontsteking en zwelling maar die blijkt ook niet echt te helpen...

Laatst bewerkt:
gewoon zelf zetten

heb ook 1x gehad dat het neit diep genoeg was

helemaal erin rammen hehe

Kzal dinsdag eens vragen of ze diep genoeg zat met de naald en dat ze het deze keer wel moet doen. Eventueel moet ze het in de quads doen. Mss datk straks eens langs de sportdokter ga...

Maar kzou het raar vinden dat ze niet diep genoeg zou zitte met de naald want het is een verpleegster die intramusculaire injecties altij in het kont zet...dus normaal zou ze toch perfect moeten weten hoe het moet:)

Heb gisteren een gel erop gesmeerd tegen spierontsteking en zwelling maar die blijkt ook niet echt te helpen...

Misschien moet je wat meer squatten, dat je glutes wat dikker worden :p

Ach, die dingen kunnen altijd gebeuren. Zelfs bij de meest ervaren.

Sent from my HTC Vision using Tapatalk

Goed spul he die steroids.. Zeker als je nog (relatief) amper trainingservaring hebt! Ga nou please even een paar jaar goed trainen en eten.. En dan als je het dan nóg heel graag wilt dan kan je altijd nog goed gaan kuren!!!

Trainert, hou daar nu toch eens mee op man! Wat haalt dat nu uit? Dit is een KUURLOG, geen kuurvoorstel.

Hij is aan het kuren, de beslissing is genomen, punt. Get the **** over it already.

Trainert, hou daar nu toch eens mee op man! Wat haalt dat nu uit? Dit is een KUURLOG, geen kuurvoorstel.

Hij is aan het kuren, de beslissing is genomen, punt. Get the **** over it already.

Idd de kleutertjes zijn weer van de partij:)

Gewoon negeren rubinja;)

Ik ga mss om half 6 naar de sportdokter.maar om eerlijk te zijn denk in niet dat het iets met de kuur te maken heeft.maar ik had de dag van men eerste inject men rug getraind. Maar omdat het in een nieuwe gym was was het weer wennen aan de bar'en en toestellen. En nu denk ik er net aan dat ik die avond van men eerste injectie wat last had van men onderrug.dus ik denk dat het een onstoken of geknelde spier is in men onderrug.

Heb er gisteren avond en net nog eens volatern gel opgesmeerd. Kijken of dit iets doet.nog tips

ga je btw nog logs posten over je training?

ga je btw nog logs posten over je training?

Echt slim ben je toch niet eh aan je reacies te zien. Ik kan niet eens in de zetel zitten hoe kan ik nou trainen? Al je eens wat meer zou lezen ipv samen met trainert kinderachtige reacties te plaatsen zou je dat geweten hebben.

Straks naar dokter en kga morgen proberen te gaan trainen na men inject als ik mag van de dokter. Laatste training was zaterdag en die staat in men log.

little daddy kan je het beste op je ignore list zetten. Tenzij je opzoek bent naar onnozele posts en onjuistheden..

little daddy kan je het beste op je ignore list zetten. Tenzij je opzoek bent naar onnozele posts en onjuistheden..

Haha geen slecht plan:)

Was net eens met men de moeder van men vriendin aan het praten over die bult en zij was er zeker van dat het een uitgerokken of ontstoken spier is omdat de bult hard aanvoelt en ontzettend veel pijn doet...ze heeft dit zelf ook meegmaakt op ongeveer dezelfde plaats bij het uitstappen uit de auto...rusten rusten rusten zei ze :/ kan ik nu wel missen.

Binnen een uurtje 2e mening vragen aan dokter seh:) hopelijk mag ik van hem nog steeds andere spiergroepen trainen...:)

Laatst bewerkt:
net terug van sportdokter.

ontsteking van de spier tussen men onderrug en kont door een verkeerde beweging tijdens rugtraining van donderdag. had NIKS te maken met de injectie. dus little dady en trainert... stfu ! :p

hij heeft nu 2 dingen voorgeschreven (heel straffe shit), maar kan ze geschrift zelf niet lezen dus kan het hier niet typen ;)

had dan ook uitgelegd van men kuur. moest binnen 5 weken terugkomen voor bloed te laten trekken om dan te zien of alles nog in orde is.

dus eindelijk uitsluitsel over die f*cuking bult :D

binnen 10 dagen zou het weg moeten zijn, anders moet ik terug. ik mag alles trainen behalve men rug, dus das ook een meevaller. of de trainingen vlot gaan gaan betwijfel ik, maar toch beter als niks eh :) dus ook niet de moeite om men kuur te onderbreken, ofwel?

Terug
Naar boven