MuscleMeat

My Day Has Come!! Test-E + Dbol (eerste kuurtje)

hele goeie dokter dan die van mij had me gelijk de deur gewezen jij kan je bloed gratis laten testen

• Topic Starter Topic Starter
hele goeie dokter dan die van mij had me gelijk de deur gewezen jij kan je bloed gratis laten testen

ja is een goeie dokter die ook heel wat wedstrijd bodybuilders voorbereidt en opvolgt.

schrijft ook alles voor wat je wilt...

idd bloed testen kan gratis, maar is het ook gratis bij de dokter of...?

natuulijk niet onderbreken je bent pas net begonnen. de test-e is nog nieteens werkzaam

ja is een goeie dokter die ook heel wat wedstrijd bodybuilders voorbereidt en opvolgt.

schrijft ook alles voor wat je wilt...

idd bloed testen kan gratis, maar is het ook gratis bij de dokter of...?
als hij het goed vind, vergoed je zorgverzekering het (volgens mij) en moet je ergens gaan om te prikken

als hij het goed vind, vergoed je zorgverzekering het (volgens mij) en moet je ergens gaan om te prikken

ah hij zei gewoon: na 6 weken kuren komde nog maar is binnen voor bloed te laten trekken. dan kunnen we zien of je je kuur mag verderzetten.

maar hij heeft niets gezegd over dat ik ergens naartoe moest gaan oid...

maar mss dat het in nederland anders is dan in België?

idd ik vond het ook stom om men kuur te onbreken... ga het dus ook niet doen :)

Wtf, chille dokter.

Zn dokter zit volgens mij stiekem hier ook ergens op DBB :D

heb je nog last van de inject spot zelf eigenlijk?

we hebben het alleen maar over die bult gehad :) ben benieuwt

heb je nog last van de inject spot zelf eigenlijk?

we hebben het alleen maar over die bult gehad :) ben benieuwt

goeie vraag botje ;)

ik voel de injectspot ook nog ja, maar door de bult valt die pijn weg.
maar als ik er op druk doet het nog wel wat pijn, maar dat is sinds zondag wel hard afgenomen t.o.v. vrijdag en zaterdag, dus spuit was goed gezet denk ik hoor.
heeft ook nooit rood of blauw gezien ofzo de injectspot, dus dat zit wel lekker :)

morgen naar apotheker pillen gaan halen en dan hopen dat het snel betert ;)

ja is een top dokter ;) zo zouden ze allemaal moeten zijn :)
haha stel je voor dat hij hier ook lid is :D :D

Laatst bewerkt:
Heb je ondertussen nog tijd gehad om enkele progressie pics te maken? :)

Heb je ondertussen nog tijd gehad om enkele progressie pics te maken? :)

hey Upsell :)

wel, ik aangezien ik wat grieperig ben geweest na eerste inject en dan nog zit te sukkelen met die bult op men onderrug heb ik amper kunnen trainen en niet veel kunnen eten.

ik zal morgevroeg ofzo eens posten wat de weegschaal tot hiertoe zegt. persoonlijk zie ik nog niet veel verandering,maar das niet meer dan logisch.

alvast bedankt voor de interesse en zodra ik terug kan beginnen trainen 4-5 keer per week en degelijk kan eten zal ik progressie pics erop zetten ;)

btw men vriendin is nu naar de apotheker voor die gel en die pillen :) hopelijk hebben deze een goddelijke werking. kheb alleen schrik dat het te zwaar gaat zijn voor men maag/lever omdat de sportdokter vroeg : "heb je een sterke maag, want dat zijn heel sterke pillen"

Laatst bewerkt:
Anyway, ff ontopic weer... Welke week zit je nu bro?

ben je aan het volgen:) Ben benieuwd als je over 4/5 weken wat nieuwe foto's post :)

foto's :)

hou je kracht stats ook is bij, en post ze des noods aan het eind van je kuur om de vooruitgang te laten zien

hoe ziet je voeding eruit? weet niet of je dat al gepost heb maar heb geen zin om 12 pagina's te lezen

Geschoond, ontopic nu aub..

foto's :)

hou je kracht stats ook is bij, en post ze des noods aan het eind van je kuur om de vooruitgang te laten zien

hoe ziet je voeding eruit? weet niet of je dat al gepost heb maar heb geen zin om 12 pagina's te lezen

voedingsschema staat in 1e post in bijlage dacht ik :)

UPDATE:

Injectie:

zoals afgesproken om 19.00 ging de 2e spuit erin :) ging nog veel vlotter dan de eerste :) was al voorbij toen ik dacht dat de naald er juist in zat ;)
had een brufen 600 genomen een uurtje voor injectie.

daarna meteen naar de gym gereden (10minuutjes)

Trainingsschema:

dan heeft men gymcoach uitgelegd hoe men nieuwe schema er ongeveer uit gaat zien (hij had het zo met de hand op papier geschreven, maar ging dit uittypen).

dag 1: Borst, buik
dag 2: rug, benen
dag 3: biceps, triceps
dag 4: schouders, traps, onderarmen
dag 5: full body maar slechts 1 oefening per spiergroep ongeveer om de pomp erin te zetten.

de oefeningen post ik morgen of overmorgen ofzo als hij het concreet op papier heeft staat. maar 1 ding weet ik wel, er zullen heel wat supersetjes bijzitten om echt de spieren uit te putten. wel maximaal 6 herhalingen voor de meeste spiergroepen (buiten buik, rug , benen). het zou echt een massa schema zijn gemaakt voor tijdens een eerste kuur.

Training van vandaag:

in ieder geval, vandaag waren men armen aan de beurt omdat ik deze wou trainen aangezien ik niet vaak ben kunnen gaan met die spierontsteking in men onderrug.

training ging lekker, lekkere pomp. over krachtvooruitgang kan ik nog niets zeggen aangezien veel van de oefeningen nieuw waren voor mij, en omdat het allemaal supersets waren en dus ook niet echt superzwaar kon gaan.

biceps:

incline op buik liggen en dan halter curl
Incline zittende haltercurl (als superset)

barbell curl (6 volledige bewegingen en 4 halve ( bovenste 90° zoals bij 21'en)

cable curl (naar buiten)
cable curl (naar binnen) --> als superset

hammer curl

Triceps:

one arm push down
one arm pull down (superset)
zijdelingse cable push down, ken de naam niet juist (als superset na de 2 vorige oefeningen)

lying tricep cable extension

kickbacks

ik weet het dat het veel oefeningen zijn, en dat heb ik tegen hem ook gezegd, maar hij beweert dat het echt een goed schema is voor massa. dus dan zullen we dat eens proberen :)

gemoedstoestand:

deze is terug veel beter dan paar dagen geleden omdat de pijn van de spierontsteking is afgenomen door medicatie. ook eetlust is stilaan aan het terugkomen :) dus ik ben gelukkig :D

De weegschaal:

ik ben begonnen op 82,1 kg, en daarstraks op nuchtere maag woog ik 85,6, dus 3,5 kg erbij op 5 dagen tijd... supercontent!! :p

indien er nog vragen zijn... SHOOT! :p

ik had anders nog wel een vraagje :) als ik men linker kont helft ( plaats van 1e inject) opspan dan komt er een hele grote bult op, deze is hard. precies of ik al 3 jaar men gatspieren getrained :D. ik neem aan dat dit normaal is ?

oja je wou weten waar je moest injecteren

http://www.spotinjections.com/images/thighc.jpg

zoals deze gast het doet, doe ik het ook precies. je kan de naald veel beter stil houden, je spant niet perongelijk je spier aan en je kan beter geleidelijk aan injecteren. k*t van je bult man., injecteer je met dezelfde naald als waarmee je je spul mee opzuigt of verwissel je je naald na het opzuigen? dat doe ik iig wel! ene vele andere ook, want als jij je naald 1x in het rubbertje prikt dan is hij eigenlijk al bot en dat betekent meer pijn.

gr

waarom ga je zon debiel trainingschema volgen? Hou je gewoon aan de algemene 4/5 daagse splitschema en kom niet met een zelf in elkaargeflanst schema aanzetten waar je opeens 1dag alle spiergroepen nog eens doet...

Dit hierboven.

Gewoon 4 of 5 daags split. Dit slaat nergens op.

Voor triceps alleen maar cable werk bijna. Waar blijven de dips, CGBP, skullcrusher?
Squaten en deadlift zal je ook wel niet doen. Laat staan dat die zin hebben met zo'n schema.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven