Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hele goeie dokter dan die van mij had me gelijk de deur gewezen jij kan je bloed gratis laten testen
als hij het goed vind, vergoed je zorgverzekering het (volgens mij) en moet je ergens gaan om te prikkenja is een goeie dokter die ook heel wat wedstrijd bodybuilders voorbereidt en opvolgt.
schrijft ook alles voor wat je wilt...
idd bloed testen kan gratis, maar is het ook gratis bij de dokter of...?
als hij het goed vind, vergoed je zorgverzekering het (volgens mij) en moet je ergens gaan om te prikken

heb je nog last van de inject spot zelf eigenlijk?
we hebben het alleen maar over die bult gehadben benieuwt

zo zouden ze allemaal moeten zijn 

als hij het goed vind, vergoed je zorgverzekering het (volgens mij) en moet je ergens gaan om te prikken
Heb je ondertussen nog tijd gehad om enkele progressie pics te maken?![]()

hopelijk hebben deze een goddelijke werking. kheb alleen schrik dat het te zwaar gaat zijn voor men maag/lever omdat de sportdokter vroeg : "heb je een sterke maag, want dat zijn heel sterke pillen"foto's
hou je kracht stats ook is bij, en post ze des noods aan het eind van je kuur om de vooruitgang te laten zien
hoe ziet je voeding eruit? weet niet of je dat al gepost heb maar heb geen zin om 12 pagina's te lezen

ging nog veel vlotter dan de eerste
was al voorbij toen ik dacht dat de naald er juist in zat 

dus ik ben gelukkig 

als ik men linker kont helft ( plaats van 1e inject) opspan dan komt er een hele grote bult op, deze is hard. precies of ik al 3 jaar men gatspieren getrained
. ik neem aan dat dit normaal is ?