Linke Bassie
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lol enkel de eerste 2 weken van de kuur heb ik test flu en ontsteking op onderrugspier gehad waardoor het trainen en eten niet zo goed ging (dat zijn dingen waaraan ik NIETS kan doen). voor de rest heb ik altijd last gehad van injectiepijn maar dit heeft daarna mijn trainingen niet meer beïnvloed, en nu na dikke 2 maand kuur heb ik nog eens 2 dage test flu gehad omwille van een gap van 12 dagen. en jij zit te zeiken dat ik tijdens men kuur niks anders gedaan heb dan uitvluchten gezocht om zogezegd niet te kunnen doortrainen/ eten, ...
ik heb altijd goed gegeten en getrained buiten deze 2 incidenten. dus cut the crap. daarnaast heeft injectiepijnen en/of test flu juist geen zak te maken met het 'klaar zijn om te kuren of niet'. dat zijn gewoon dingen waar elk lichaam anders op reageert. of je nu 1 week traint of je traint al 10 jaar. als je lichaam niet tege de solvents van underground labs kan is dat zo, daar kan ervaring in trainen of wat dan ook niets aan veranderen.
anyway ik weet hoe ik men best gedaan heb qua trainen, eten, slapen, ... en jullie mogen er van denken wat jullie willen. als dit volgens jou een log is vol gezaag of wat dan ook, niemand verplicht jou om het nog te lezen, laat staan in te posten.

ik heb 4,5 kg overgehouden.
heb wel een pauze van 3 maanden ingelast vanwegen verschillende redenen: ontzettend veel schoolwerk, examens, verloop van abonnement, 3 weken op reis, ...
maar ik zoek zeker terug te beginnen, en dan terug voedingsschema etc en supps en terug knallen in de gym
en dan zal het wel terug naar de 90 kg gaan hoop ik
groetjes