AndroidHealthClinic

My Day Has Come!! Test-E + Dbol (eerste kuurtje)

Ik ga mijn abbo stopzetten. Ben je een vent of ben je een klein meisje? Alleen maar gezeur en gehuil dit dat en vervolgens valt het allemaal wel mee. Bb is niet leuk, het is zwaar, get used to it, of kap met kuren en ga voor de fitniss

Dit hierboven.

Lijkt wel beetje karma, dat iedereen in het begin van je topic afraadde om te kuren omdat je er nog meer natural uit kunnen halen. En nu heb je allemaal pijntjes en kuurtjes, daarnaast vind ik je trainingsschema nog steeds slecht en kan het veel beter maar dat terzijde.

als ik het zo lees doet aas niks voor jouw, ziek, weinig eten en slecht trainen en toch nog gain je en mensen zeggen dat het geen wondermiddel is haha

• Topic Starter Topic Starter
lol enkel de eerste 2 weken van de kuur heb ik test flu en ontsteking op onderrugspier gehad waardoor het trainen en eten niet zo goed ging (dat zijn dingen waaraan ik NIETS kan doen). voor de rest heb ik altijd last gehad van injectiepijn maar dit heeft daarna mijn trainingen niet meer beïnvloed, en nu na dikke 2 maand kuur heb ik nog eens 2 dage test flu gehad omwille van een gap van 12 dagen. en jij zit te zeiken dat ik tijdens men kuur niks anders gedaan heb dan uitvluchten gezocht om zogezegd niet te kunnen doortrainen/ eten, ...

ik heb altijd goed gegeten en getrained buiten deze 2 incidenten. dus cut the crap. daarnaast heeft injectiepijnen en/of test flu juist geen zak te maken met het 'klaar zijn om te kuren of niet'. dat zijn gewoon dingen waar elk lichaam anders op reageert. of je nu 1 week traint of je traint al 10 jaar. als je lichaam niet tege de solvents van underground labs kan is dat zo, daar kan ervaring in trainen of wat dan ook niets aan veranderen.

anyway ik weet hoe ik men best gedaan heb qua trainen, eten, slapen, ... en jullie mogen er van denken wat jullie willen. als dit volgens jou een log is vol gezaag of wat dan ook, niemand verplicht jou om het nog te lezen, laat staan in te posten.

Laatst bewerkt:
lol enkel de eerste 2 weken van de kuur heb ik test flu en ontsteking op onderrugspier gehad waardoor het trainen en eten niet zo goed ging (dat zijn dingen waaraan ik NIETS kan doen). voor de rest heb ik altijd last gehad van injectiepijn maar dit heeft daarna mijn trainingen niet meer beïnvloed, en nu na dikke 2 maand kuur heb ik nog eens 2 dage test flu gehad omwille van een gap van 12 dagen. en jij zit te zeiken dat ik tijdens men kuur niks anders gedaan heb dan uitvluchten gezocht om zogezegd niet te kunnen doortrainen/ eten, ...

ik heb altijd goed gegeten en getrained buiten deze 2 incidenten. dus cut the crap. daarnaast heeft injectiepijnen en/of test flu juist geen zak te maken met het 'klaar zijn om te kuren of niet'. dat zijn gewoon dingen waar elk lichaam anders op reageert. of je nu 1 week traint of je traint al 10 jaar. als je lichaam niet tege de solvents van underground labs kan is dat zo, daar kan ervaring in trainen of wat dan ook niets aan veranderen.

anyway ik weet hoe ik men best gedaan heb qua trainen, eten, slapen, ... en jullie mogen er van denken wat jullie willen. als dit volgens jou een log is vol gezaag of wat dan ook, niemand verplicht jou om het nog te lezen, laat staan in te posten.

umad?:trollface:

Post is nieuw foto's, ben benieuwd.

Ben nog meer benieuwd naar hoeveel je hebt overgehouden over 2 maandjes.

En hoe zit het hier? Alles in orde?

Alles weer kwijt :D

ben ook wel benieuwd wat je er uit eindelijk van gemaakt hebt ice!
hadden de haters gelijk of waren ze mad? :p

BUMP. Heb deze gevolgd En wou altijd nog weten of je wat over heb gehouden. En je bent eigenlijk zonder aankondiging of reden gestopt met bloggen.

Had ik hier een abbo op? Hmm, contract is dus stilzwijgend verlengt want had het dacht ik opgezegd ;)

je geef ons is een update, heb je hele log zitten volgen

heb hem zelfs gepb't krijg niks terug

heb een reply gehad snap nie dat hij het zelf niet ff hier post

ik heb 4,5 kg overgehouden.

heb wel een pauze van 3 maanden ingelast vanwegen verschillende redenen: ontzettend veel schoolwerk, examens, verloop van abonnement, 3 weken op reis, ...

maar ik zoek zeker terug te beginnen, en dan terug voedingsschema etc en supps en terug knallen in de gym

en dan zal het wel terug naar de 90 kg gaan hoop ik

groetjes

Deze kerel gaat er duidelijk nooit komen...

beetje jammer eigenlijk...
had gehoopt dat ie het beter zou doen

zou het de dip na de kuur geweest zijn?
vlak na je kuur 3 maanden niet trainen terwijl je 2+ jaar redelijk heb getraint

i wonder

Terug
Naar boven