AndroidHealthClinic

My Day Has Come!! Test-E + Dbol (eerste kuurtje)

Ik zou die supps niet meenenemen.
Het is toch geen drama dat je ff 10 dagen zonder moet, zorg gewoon dat je voeding daar in orde is. Dan heb je die supplementen zelfs helemaal niet nodig. ;)

Ik zou die supps niet meenenemen.
Het is toch geen drama dat je ff 10 dagen zonder moet, zorg gewoon dat je voeding daar in orde is. Dan heb je die supplementen zelfs helemaal niet nodig. ;)

+1

Ben vorige zomer naar Sharm El Sheik geweest,
heb zo'n vermoeden dat ze er wel lastig over gaan doen...
Die Egyptenaren waren al ambetant/ arrogant tegen m'n vriendin en ik terwijl we niets mee hadden :p

Supps thuis laten. IS het risico niet waard om ambras en moeilijkheden te hebben bij aanvang van je vakantie. Wie weet vind je daar ook wel iets.

lees dat je naar egypte gaat,

daar kan je AAS gewoon in de apotheek kopen ;)
neem aan dat je naar hurgada gaat net als de rest van de toeristen die voor het eerst naar egypte gaan

daar zijn zat van die apotheken die AAS verkopen eventueel

maar ik weet niets over de kwaliteit, kan veel fake tussen zitten natuurlijk zijn geboren oplichters die egyptenaren
en het vreten... tjah... restaurants op je resorts zijn 3x per dag open :P

wat ik deed, ik ging naar de locale supermarkt (speciaal voor westerlingen)
senzo mall :P daar kon je goed voedsel halen

Laatst bewerkt:
Zou uitkijken voor de AAS daar, misschien slechte kwaliteit of nep. En ik zou niks meenemen voor de zekerheid qua AAS. Supplementen is geen probleem

hoe staat het ermee btw?

• Topic Starter Topic Starter
hey jongens,

ik ben sinds woensdag terug van Egypte, maar was toen 32uur aan een stuk wakker dus ben die dag niet meer gaan fitnessen :)

gisteren wegens tijdsgebrek enkel schouders getrained.

ging nog even goed als ervoor ondanks een gat van 11 dagen waarin ik geen injectie gehad heb. gisteren dus ook terug men eerste spuitje gehad na 11 Dagen :)

gewicht schommelt nogaltijd rond de 89,5 kg.

ben blij dat ik hier terug tegoei kan fitnessen want in het hotel was het meer om te onderhouden een beetje maar niet om zwaar/fatsoenlijk door te trainen.

En hoe ging het met de supplementen? Heb je ze nu uiteindelijk meegenomen? Of toch maar niet?

Bolletjes slikken met whey en creatine erin.. hahaha

Terug van weggeweest! Hoe was je vakantie?
Succes en zorg dat je het goed oppakt.

hehe bedankt :)

vakantie was supergeweest :)

heb niks van supplementen meegenomen :) uiteindelijk toch maar besloten van niet om mogelijk problemen te voorkomen...

vandaag borst en biceps getrained:

borst:

dumbbell press: 8 x 36kg, 8 x 38kg, 8 x 40 kg (per halter)
fly machine: 3x 8 x 125 kg
incline cable fly: 8 x 23,75, 2 x 8 x 26,25 kg (per kant)
upward cable crossover: 3 X 8 x 10 kg per kant

biceps:

dumbbell curl: 8 x 22 kg per halter, 2 x 8 x 24 kg --> PR
cable curl( naar buiten): 6 x 10,75 kg, 2 x 6 x 11,25 kg
superset cable curl (naar binnen): 6 x 10,75 kg, 2 x 6 x 11,25 kg
hammer curl met touw: 3 x 8 x 26,25 kg

pols/onderarm:

reversed hammercurl: 3 x 8 x 20

merk wel dat ik wat meer puistjes heb dan normaal, en dan vooral op men schouders en bovenrug. kweet nu niet of het iets te maken heeft met zonnecrème, en het feit dat ik 11 dagen geen test-e inject gehad heb waardoor men test spiegel wat is gaan schommelen...

maar voor de rest niks van neveneffecten denk ik. heb nogalty geen verhoogd libido of wat dan ook :)

Laatst bewerkt:
Gisteren rug en triceps getrained.ging goed vond ik.

Rug:

pull ups close grip: 3x8
Row machine: 8x75 8x85 8x90
1 arm straight pushdown: 2x8x13,75 8x14,75
Lat pulley back: 8x 67kg 8x 77kg 8x 87kg
Hyperextensions: 3x12

Triceps:

Lying cable extension: 8x 31.25 8x 33,75 6x36,25
Push down met V bar: 3x8x 31,25
Zijdelingse pulldown: 3x8x10kg

En nog 4 buikspieroefeningen als afsluiter

Is je rug nu weer helemaal hersteld?

wat zijn je gains tot nu toe? wanneer post je weer fotos ?

wat zijn je gains tot nu toe? wanneer post je weer fotos ?

ik weeg nu 90kg dus 7,5kg erbij op 2 maanden. ik had er meer uit kunnen halen, daar ben ik zeker van maar de omstandigheden waren niet altijd optimaal: spierontsteking, 11 dage egypte, zware injectiepijnen, test flu, ...

maar dat zijn dingen waaruit je kan leren naar de toekomst toe vind ik.

ik zal proberen morgen ofzo foto's te trekken maar heb vandaag les tot 22.00u dus vandaag gaat niet meer lukken.

Hoe erg is die injectiepijn dan? Van mijn eerstr injectie had ik ook een behoorlijk pijnlijke plek waar ik niet op kon liggen of mijn been optillen met bv traplopen en nu met de 3e inject (1e x links, had 2x rechts gezet aangezien ikzelf links niet zo makkelijk vind) heb ik weer zo een pijnlijke plek. Doet zeer zeker zeer als er druk op komt, maar dan kan je tog nog gewoon alles trainen? gewoon ff op de tanden bijten, no pain no gain.

ik weeg nu 90kg dus 7,5kg erbij op 2 maanden. ik had er meer uit kunnen halen, daar ben ik zeker van maar de omstandigheden waren niet altijd optimaal: spierontsteking, 11 dage egypte, zware injectiepijnen, test flu, ...

maar dat zijn dingen waaruit je kan leren naar de toekomst toe vind ik.

ik zal proberen morgen ofzo foto's te trekken maar heb vandaag les tot 22.00u dus vandaag gaat niet meer lukken.
hetgeen je overhoudt twee maanden na je nakuur, is hetgeen wat telt. sommigen verliezen weer alles, anderen kunnen iets meer dan de helft ervan bijhouden. het vocht dat in je spieren zit, gaat al vlug verdwijnen na je kuur. en dat scheelt al minstens 2 kg.

• Like
Waarderingen: RvR
hetgeen je overhoudt twee maanden na je nakuur, is hetgeen wat telt. sommigen verliezen weer alles, anderen kunnen iets meer dan de helft ervan bijhouden. het vocht dat in je spieren zit, gaat al vlug verdwijnen na je kuur. en dat scheelt al minstens 2 kg.

Ja idd dat is wat telt. Kga ook men best doen om dit zo goed mogelijk te doen ander had ik beter men geld in de vuilbak gegooid :)

Maar het lijkt of ik magerder geworden ben maar ik denk gewoon dat er meer droge spiermassa is bijgekomen terwijl het in het begin vocht was dat nu denk ik al deels weggetrokken is. Kan dit?

@ linke bassie: injectiepijnen zijn wel al hard geminderd vanaf de 8e inject ofzl dus bij mij heeft het heel lang geduurd voor het uit te houden was de dage na de injectie. Maar de eerste weken heb ik niet 100% kunnen doortrainen omdat ik niet kon zitte/liggen zonder ontzettend veel pijn. Ik voelde me echt iemand die lam was en die zich met behulp van armen moest behelpen omdat ik geen beroep kon doen op men onderlichaam omwille van de pijn :) nu voel ik he nogalty wel goed de injectie maar het stoort men trainingen niet meer.

Laatst bewerkt:
woensdag borst en biceps getrained. ging goed.

alleen nu heb ik sinds woensdag avond opnieuw test flu volgens mij. kan dit? want met op vakantie te gaan was er een gat van 12 dagen waarin ik geen injectie gehad heb. ook doen de injectie weer ongelooflijk pijn. zou dat aan die 'rustpauze' kunnen liggen?

grieperig/koortsig gevoel, weinig eetlust, beetje misselijk precies, super slapjes, direct uitgeput, ....

anyway de training van woensdag dan:

Borst:

Benchpress 8 x 90 kg, 8 x 100 kg, 4 x 110 kg (zonder hulp, want ik denk met spotter dat het 6 keer gelukt had)

cable cross over (hoog) : 3 x 8 x 23, 25
cable cross over (laag) : 3 x 8 x 26,25

incline dumbbell press: 3 x 8 x 34 kg (dit ging slecht, maar er was geen spotter en men borst was al moe)

Biceps:

Barbell cable curl: 3 x 8 x 31,25
Concentration curl: 10 x 12 kg, 8 x 14kg, 8 x 16 kg
hammercurl: 3 x 8 x 16 kg (per halter)

Terug
Naar boven