- Waardering
- 116
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou die supps niet meenenemen.
Het is toch geen drama dat je ff 10 dagen zonder moet, zorg gewoon dat je voeding daar in orde is. Dan heb je die supplementen zelfs helemaal niet nodig.![]()

daar kon je goed voedsel halen

uiteindelijk toch maar besloten van niet om mogelijk problemen te voorkomen...
want dat was geen pretje 
wat zijn je gains tot nu toe? wanneer post je weer fotos ?
hetgeen je overhoudt twee maanden na je nakuur, is hetgeen wat telt. sommigen verliezen weer alles, anderen kunnen iets meer dan de helft ervan bijhouden. het vocht dat in je spieren zit, gaat al vlug verdwijnen na je kuur. en dat scheelt al minstens 2 kg.ik weeg nu 90kg dus 7,5kg erbij op 2 maanden. ik had er meer uit kunnen halen, daar ben ik zeker van maar de omstandigheden waren niet altijd optimaal: spierontsteking, 11 dage egypte, zware injectiepijnen, test flu, ...
maar dat zijn dingen waaruit je kan leren naar de toekomst toe vind ik.
ik zal proberen morgen ofzo foto's te trekken maar heb vandaag les tot 22.00u dus vandaag gaat niet meer lukken.
hetgeen je overhoudt twee maanden na je nakuur, is hetgeen wat telt. sommigen verliezen weer alles, anderen kunnen iets meer dan de helft ervan bijhouden. het vocht dat in je spieren zit, gaat al vlug verdwijnen na je kuur. en dat scheelt al minstens 2 kg.

nu voel ik he nogalty wel goed de injectie maar het stoort men trainingen niet meer.