XXL Nutrition

My Day Has Come!! Test-E + Dbol (eerste kuurtje)

Normaal gezien als je zoveel mogelijk yit een kuur wilt halen zorg je dat je je trainigsschema ruim voor de kuur in orde hebt. Dan heb je ook meer ervaring op die oefeningen en krijg je onder je krachtgains minder snel een blessure en kun je wel goed doortrainen onder de kuur.

• Topic Starter Topic Starter
net borst en biceps getrained. superdag voor borst. biceps hetzelfde als vorige keer.

BORST:

benchpress: 8 x 90, 8 x 100 , 5 x 110 kg --> PR
incline dumbbell press: 8 x 34 kg (per halter), 8 x 36 kg, 8 x 38 kg --> PR
cable crossover (hoog): 3 x 8 x 21,25
cable crossover (laag): 3 x 8 x 23,75

BICEPS:

barbell curl: 3 x 8 x 30 kg, 2 x 8 x 35 kg
concentration curl: 8 x 12 kg, 8 x 14kg, 8 x 16 kg
rope hammer curl: 10 x 21,25, 10 x 23,75, 8 x 26,25

heb na injectie van gisterenmiddag wel terug wat last van onderrug... mss heeft ze het weer iets te hoog gezet...maar het gaat wel :)

Laatst bewerkt:
wat was je benchpress voordat je begon met kuren

kdacht 85 kg (8 herhalingen)

wow dan gaat je kracht echt omhoog man, jelly

eergisteren rug en triceps gedaan, en gisteren benen en schouders.

training ging redelijk. grootste vooruitgang bij schouders is veruit met de shoulder dumbbell press, en bij rug de triangle pull down.

voor de rest... gistere 9e inject laten zetten, heb er tot hiertoe niet veel last van. van de vorige inject heb ik nogaltij last in men onderrug :s

ik vertrek vrijdagnacht op reis dus ik ga vrijdag namiddag nog een injectie doen omdat ik dan met een gat van 10 dagen zit zonder AAS. kan dit veel kwaad?

daarnaast vroeg ik me ook af of het toegestaan was om proteine shake, beta alaninne, BCAA's mee te nemen op het vliegtuig... (wel in de valies eh, niet in de handbagage)

RUG:

pull up (wide grip) : 3 x 8
cross body cable row : 3 x 8 x 18, 25 kg
triangle pull down: 2 x 8 x 87, 1 x 8 x 97 kg  PR
seated row rope : 8 x 57 kg, 2 x 6 x 67 kg
hyper extensions: 3 x 12
Rear deltoid ( 2 tellen houden) : 8 x 45 kg, 2 x 6 x 55 kg

TRICEPS:

Incline french press: 8 x 30 kg, 2 x 8 x 35 kg
extension behind neck : 10 x 10 kg, 8 x 12 kg, 8 x 14 kg
one arm push down: 3 x 6 x 15 kg  PR
(superset) one arm pull down: 2 x 8 x 7,5 kg, 1 x 6 x 7,5 kg

BENEN:

Squat : 3 x 8 x 100 kg
legpress: 3 x 8 x 185 --> PR
leg extension: 3 x 6 x 110
leg curl: 3 x 6 x 110
en dan voor kuiten op legpress toestel: gewoon lichtjes 3 x 15 x 65 kg

SCHOUDERS:

shoulder dumbbell press: 8 x 28 kg, 8 x 30 kg, 8 x 32 kg, 8 x 34 kg (per halter) zonder spotter --> PR
side raise laterals (zittend) : 3 x 8 x 12 kg
barbell front raise: 3 x 8 x 20 kg
Bent over laterals (duimen omlaag) : 3 x 8 x 14 kg

Ik weet niet waar je naartoe gaat, als toevallig dat land het verboden is.

Vervelende is dat ze niet weten wat voor poeder je mee sleept en zouden dus lastig kunnen doen. Als je iets mee neemt, alleen dus in ongeopende verpakking.

Ik weet niet waar je naartoe gaat, als toevallig dat land het verboden is.

Vervelende is dat ze niet weten wat voor poeder je mee sleept en zouden dus lastig kunnen doen. Als je iets mee neemt, alleen dus in ongeopende verpakking.

Kan me niet voorstellen dat er een land bestaat waar het verboden is. Mochten ze het in de koffer merken dan zullen ze het wel onderzoeken, maar dat is ook geen probleem aangezien het niet verboden is.

ah ja sorry was vergeten te vermelden dat het naar egypte is ;)

idd ik dacht ook dat het niet verboden was, maar langs de andere kant dacht ik ook: als ze poeder zien denken ze meteen aan het ergste wss.

en zulke specifieke informatie vind je ook niet op de website van de luchthaven :)

Het zal wel mogen hoor... Je zit alleen met de problemen als ze het gaan onderzoeken, de tijd en rompslomp die je dan krijgt.. Dan is het miss beter om daar iets te kopen... Maja dan moet je het wel vinden offcourse.

Het zal wel mogen hoor... Je zit alleen met de problemen als ze het gaan onderzoeken, de tijd en rompslomp die je dan krijgt.. Dan is het miss beter om daar iets te kopen... Maja dan moet je het wel vinden offcourse.

ja idd daar zat ik ook het meest mee dat je daar wel eens lang voor zou kunne moeten wachten als ze 'iets' vinden in je bagage...

in egypte zitten we in zo een all in resort waar alles is, maar geen fitness winkel natuurlijk :) maar daarbuiten is niets, enkel woestijn :)

All-in, dan zorg je tog dat je gewoon ak je eiwitten uit vast voedsel haalt? Die bcaa heb je daar helemaal niet nodig.

Met vliegen alleen nieuwe ongeopende verpakkingen meenemen anders zou je wel eens je vlucht kunnen missen.

Zou je niet zo'n zorgen maken kan echt geen kwaad!
fijne vakantie trouwens!!!
En als je terug komt mag je de zon meenemen geen probleem!!

als het all in is ga je toch lekker de hele dag aan het vast voedsel van het hotel? :D gewoon lekker al hun kip/tonijn/makreel/zalm/rund/kalkoen etc etc opeten :D heb je geen shakes nodig man, en beta alanine, tja, missch als je van plan bent daar ook te trainen...

als het all in is ga je toch lekker de hele dag aan het vast voedsel van het hotel? :D gewoon lekker al hun kip/tonijn/makreel/zalm/rund/kalkoen etc etc opeten :D heb je geen shakes nodig man, en beta alanine, tja, missch als je van plan bent daar ook te trainen...

ja is wel de bedoeling dat ik daar ook 5keer per week train :)

kzal proberen de zon mee te brengen :)

zou het echt zoveel uitmaken of het nog een gesloten verpakking is of niet?

ja sowieso gesloten, anders kan je er zelf makkelijk troep in duwen.

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

Als ze er al achter komen als er in champooflessen vanalles zit vloeibaar, gaan ze daar ook om zeuren.

Zou alleen niet te veel dingen eten die wel gewassen worden en niet gekookt. Ze wassen daar met het water uit de kraan. Die mensen daar kunnen er wel tegen, maar toeristen raken allemaal aan de schijt. Dat is niet echt bevorderlijk voor de gains.

ja idd met rauw voedsel in het buitenland ben ik altijd voorzichtig omdat ik het ook nooit vertrouw :)

@rumbletime: in mijn ogen maakt het niet het of het sealed is of niet. als je drugs wilt vervoeren dan doen ze het ook in vanalles en sluiten ze het daarna terug af alsof het nooit open geweest is.... dus kdenk dat het enige probleem zou zijn: gaan ze het zien zitten in de valies of niet...

anyway gistere borst en biceps getrained. ging goed.

BORST:

Fly machine: 3 x 8 x 125
dumbbell press: 10 x 34 kg (per halter) 10 x 38 kg, 10 x 40 kg
incline cable fly:8 x 18,75, 8 x 21,25 , 8 x 23,75 --> PR
upward cable crossover: 3 x 8 x 10 kg

BICEPS:

bicep curls: 3 x 8 x 22 kg (per halter)
cable curl (zijwaarts): 3 x 6 x 10,75 --> PR
cable curl (naar binnen) : 3 x 6 x 10,75 --> PR
reversed curl (met barbell): 3 x 8 x 25 kg

Laatst bewerkt:
Ja je kan het proberen, ik vind het maar leipe shit..

Ja, als ze het poeder zien zullen ze het onderzoeken, maar zolang je de eiwitten niet versnijd met coke is het prima toch haha

Terug
Naar boven