Fitness Seller

My First Cycle / Ostarine & Cardarine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jij ook niet.
Gaat over 6 weken.
Tennist op redelijk niveau, is 1.86 en eet slechts 1800kcal.
En ondersteunt met sarms.
Naturel was dit ook te behalen.
So? Daarom is hij niet beduidend droger en werken jouw ogen wel?
 
We zitten vandaag precies op 6 weken en wat een vette ervaring tot nu toe! Heb mijn calorieën met ongeveer 50 kcal afgebouwd en zit nu ongeveer rond de 1800 KCal. Dit is goed vol te houden en mijn honger valt mee. Wat is ook erg leuk vind om te zien is dat mijn resting heart rate is afgebouwd van 59 naar 52 slagen als rustspols. Ook is mijn HRV met ongeveer 30-40% verbeterd.

Mijn resultaten in de gym zijn ongeveer gelijk gebleven waar ik best wel blij mee ben in het deficit waar ik in leef. Mijn rug is wel ietsje sterker geworden, maar verder is het gelijk bleven. zelf merk ik in de kleine spiergroepen ook echt een leuke pomp - dat had ik normaal nooit. Vind zelf dat je ook wel kan zien dat ik droger ben geworden en ik heb nog 3 weken te gaan tot mijn fotoshoot bij Jeroen de Beer. Zal deze drie weken mijn cardio omhoog gooien - en wat meer herhalingen doen in mijn sets.

Verder merk ik dat ik veel zelfvertrouwen heb en heel erg lekker rondloop - kan dit tot nu toe bij iedereen aanraden. Volgende week ga ik ook weer een bloed testje doen zodat ik weet hoe het daar met mij staat.
Herhalingen omhoog gooien gaat niet echt veel veranderen imo.
 
Herhalingen omhoog gooien gaat niet echt veel veranderen imo.
Nee, dat is weer het droogtrain-mythegedoe. Dat zou mijn grootste kritiek zijn: hij doet maar wat, zowel qua liften als qua voeding. Er zit nergens een structuur of gedachte achter buiten dan de waan van de dag. Dan krijg je resultaten als dit, zelf op sarms en ppar-delta-agonisten.
 
Nee, dat is weer het droogtrain-mythegedoe. Dat zou mijn grootste kritiek zijn: hij doet maar wat, zowel qua liften als qua voeding. Er zit nergens een structuur of gedachte achter buiten dan de waan van de dag. Dan krijg je resultaten als dit, zelf op sarms en ppar-delta-agonisten.
Idd, Zelfde met als plots explosief cardio gaan toevoegen omdat je in de cut zit, tenzij je het echt niet meer trekt om lager te gaan in kcal te gaan zitten. teveel druk leggen op je herstel met zware cardio en training in een cut is juist slechter dan zonder cardio toch. Kan zijn dat ik er nu compleet naast zit.
 
So? Daarom is hij niet beduidend droger en werken jouw ogen wel?
Ik zie dat droger niet zo. Op de laatste foto's zie je aders op zijn arm, maar half mei ook al. Het verschil lijkt me meer in de belichting te zitten, iets meer naar voren of achteren ?
 
Zag wat vraagjes langskomen - dus die even beantwoorden:

- Mijn meter geeft aan 2100 op een dag met alleen kracht & 2700 op een dag met Cardio. Mijn voeding zit op de 1800 op alleen kracht dagen en 2000 met Cardio
- Mijn bloedtesten heb ik bij YourLabs gedaan

Heb ook nog mijn laatste foto's toegevoegd
 
Update week 7

Nog twee weekjes te gaan tot mijn fotoshoot - en merk dat er laatste weken veel progressie in zit voornamelijk in mijn vetpercentage. Wat betreft kracht blijf ik ongeveer gelijk, alleen zijn mijn biceps wel echt sterker geworden (was ook wel altijd al een zwakke plek). Verder merk ik dat mijn rug gelijk blijft en mijn borst ietsje zwakker dan in het begin. Vind zelf dat ik best lang op een zelfde krachtniveau ben gebleven ondanks mijn deficit. Verder merk ik dat ik het nu wel zwaar begin te vinden wat betreft energie en motivatie. Wat betreft bodyload heb ik ook een gevoel dat het wat zwaar is sinds de laatste 3-4 dagen maar allicht komt dit door de lage Kcal.

Gewicht is momenteel 85KG. En woensdag mijn waardes laten meten, waar ik erg benieuwd naar ben.

In de laatste week wil ik een volledige watercut doen in combinatie met een supercompensatie op carbs - hier heb ik een coach voor in de hand genomen en wanneer ik mijn schema heb zal ik deze ook online zetten.

Even 2 weken volhouden nog!
 

Bijlagen

  • week 7 - back.jpg
    week 7 - back.jpg
    70,9 KB · Weergaven: 382
  • week 7 front 2.jpg
    week 7 front 2.jpg
    135,8 KB · Weergaven: 390
  • week 7 front.jpg
    week 7 front.jpg
    136,7 KB · Weergaven: 388
Zou het kunnen zijn dat je de effecten begint te merken van suppression van je natuurlijke testosteron? Misschien is het een idee om dagelijks alvast een lage dosis van een SERM te nemen. Zoals 5mg nolvadex/tamoxifen dagelijks. Zoek maar eens op Engelstalige fora, daar wordt dat veel gedaan.
 
Zeker goed afgevallen man, maar denk dat je dit ook natty in dit tijdsbestek had kunnen bereiken
Desondanks nog steeds erg interessant + ben wel benieuwd naar je waardes
 
Zeker goed afgevallen man, maar denk dat je dit ook natty in dit tijdsbestek had kunnen bereiken
Desondanks nog steeds erg interessant + ben wel benieuwd naar je waardes

Thanks! Denk je dat ik de massa had kunnen behouden/aanmaken in zo'n diepe cut (600-800 Kcal)?
 
Zou het kunnen zijn dat je de effecten begint te merken van suppression van je natuurlijke testosteron? Misschien is het een idee om dagelijks alvast een lage dosis van een SERM te nemen. Zoals 5mg nolvadex/tamoxifen dagelijks. Zoek maar eens op Engelstalige fora, daar wordt dat veel gedaan.
Zou kunnen - aanstaande woensdag heb ik mijn bloedwerk, dus als Test verlaagd is dan is Nolva wel een optie :)
 
Denk je dat ik de massa had kunnen behouden/aanmaken in zo'n diepe cut (600-800 Kcal)?
Ja man makkelijk
Van je start vet percentage naar je huidige vet percentage zou je amper massa moeten verliezen ook naturel
 
Ja man makkelijk
Van je start vet percentage naar je huidige vet percentage zou je amper massa moeten verliezen ook naturel
Hoeveel zou dit ongeveer zijn denk je? Vroeger had ik zo'n BodPod meter in Amsterdam, bij de HVA, maar die is helaas kapot gegaan. Weet iemand waar ik dat zou kunnen meten?
 
Hoeveel zou dit ongeveer zijn denk je? Vroeger had ik zo'n BodPod meter in Amsterdam, bij de HVA, maar die is helaas kapot gegaan. Weet iemand waar ik dat zou kunnen meten?
Denk dat je nu rond de 12% zit ofzo
 
Ja man makkelijk
Van je start vet percentage naar je huidige vet percentage zou je amper massa moeten verliezen ook naturel
makkelijk,
Dit was in 7-8 weken volledig naturel onder begeleiding van een coach. heb die tijd gewoon zo strict mogelijk gegeten volgens schema en getraint. paar uitschieters maar toch aardige progressie neergezet.
Screenshot_20210620-223016_Instagram.jpg
 
makkelijk,
Dit was in 7-8 weken volledig naturel onder begeleiding van een coach. heb die tijd gewoon zo strict mogelijk gegeten volgens schema en getraint. paar uitschieters maar toch aardige progressie neergezet.Bekijk bijlage 530511
1624221373065.png

13 kg in 12ish weken + elk weekend zuipen

Tijd & consistentie is key
 
Bekijk bijlage 530515
13 kg in 12ish weken + elk weekend zuipen

Tijd & consistentie is key
Netjes! en inderdaad. tijd,gedult en weten wat je doet in een cut is gewoon het belangrijkste. vooral cutten kan je goed naturel doen.

ps, merkte je veel verschil met progressie met elk weekend zuipen? drink eig alleen nog op festivals, maar elke vrijdagavond naar de kroeg nu alles weer open is kriebelt ook wel weer snap je
 
Netjes! en inderdaad. tijd,gedult en weten wat je doet in een cut is gewoon het belangrijkste. vooral cutten kan je goed naturel doen.

ps, merkte je veel verschil met progressie met elk weekend zuipen? drink eig alleen nog op festivals, maar elke vrijdagavond naar de kroeg nu alles weer open is kriebelt ook wel weer snap je
Ik weet niet hoe het is om niet te zuipen want ik drink elk weekend :roflol:
Heb het gewoon slim aangepakt en alleen bacardi met cola zero gedronken dus qua kcal schade valt het mee
Ik zal wss netto wel wat meer grammetjes spier overgehouden hebben als ik niet elk weekend zou drinken maarja ik wil dat er natty niet voor op geven gezien ik nog steeds consistent progress maak
 
week 8 update! Krijg morgen mijn bloedwerk en heb ook morgen mijn shoot. Zal beide resultaten delen.
Depletion week was heavy maar erg trots op het resultaat
 

Bijlagen

  • voorkant 2 week 2.jpg
    voorkant 2 week 2.jpg
    131,7 KB · Weergaven: 417
Laatste periode ging het wat harder zo te zien!
 
Back
Naar boven