Obeb
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 171
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 81kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel keer nog voor je het begrijpt idd, WEG MET DIE MAT!Tja, smaken verschillen nou 1maal. Hoeveel keer nog?
---------- Toegevoegd om 22:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:35 ----------
Thanks en ja, i know about the problem.![]()

koekwous, die moet je nie slaan, die moet je schuppen
ik vind het best goed eigenlijkMatje of niet wat maakt dat nou uit.
En mensen die nu al gaan bashen omdat dit niet volgens de "dbb-standaarden" is zijn best sneu
Ga zo door. Alleen BB en Melbourne shuffle gaat niet echt samen.

ik vind het best goed eigenlijkMatje of niet wat maakt dat nou uit.
En mensen die nu al gaan bashen omdat dit niet volgens de "dbb-standaarden" is zijn best sneu
Ga zo door. Alleen BB en Melbourne shuffle gaat niet echt samen.

Hoeveel keer nog voor je het begrijpt idd, WEG MET DIE MAT!
De moves zijn wel tof hoor![]()

Ja
Gaat erom dat ik dat woordje er eerst eventjes inlas, vond ik gewoon een grappig toeval het vermelden waard dat is alles![]()

Jij hebt me zo te zien ook wel graag hé.
Je neemt je tijd om een print screen te nemen, te plakken in paint, op te slaan, uploaden en hier te posten.

Ja, maar Youtube staat vol met Hardshuffle. En dat deed ik in het begin altijd. Wil het wat rustiger aandoen nu, ben niet meer zo voor hard, hard, hard.
---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:31 ----------
Battyboy? aka playboy?
Wil zo niet overkomen hoor. En is niet dat ik dat roze veel draag, amper zelfs.
En wil niet opvallen met men shuffle.![]()

Volgens mij mix je tektonic een beetje met de mellbourne shuffle, of zie ik dat verkeerd?
je shuffle mag wel met iets meer pit vind ik.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
dit is een filmpje van kleine Loo die shuffled