XXL Nutrition

My melbourne shuffle (op aanvraag..)

• Topic Starter Topic Starter
alleen homo's kiezen voor dans/zang/toneel

Dan vind je bijna iedereen een homo? Netjes.. :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 19:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:49 ----------

mulletboy.jpg

Ook niet overdrijven hé? :o

---------- Toegevoegd om 19:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:51 ----------

haha gekke Belgen ook altijd..

VERREKTE KOEKWOUS!

Het zijn niet alleen de belgen hoor. ;)

---------- Toegevoegd om 19:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:51 ----------

Open het topic & reageer dan niet? -.-'

Laatst bewerkt:
1. gaykapsel (sorry maar dit soort kapsels zie je bij de anti mooiboy hyve en superdudes topic)
2.eten
3.wel smooth
4. mag ik even weten wie aan jou heeft gevraagd om dit te posten(kijkend naar je aantal posts)

1. Laat jou hoofd eens zien dan
2. eet zelf maar eens met je 64 kg
3. /
4. Knighty` & Piratepete

---------- Toegevoegd om 19:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

Haha Angelus is geen mod hoor ;)
Gewoon je ding blijven doen en je uiterlijk niet veranderen omdat iemand het zegt dat het je dat moet doen :thumb:

Tja, zijn status deed me dat vermoeden. Geen mod dan :)

Laatst bewerkt:
Njaa.. wat wil je bereiken met zon filmpje op een BB forum te posten..
Beter ga je wat heffen.

+1 voor je moves
-10^10 vanwege je superdude ugly dogface en styling

Dankje voor het compliment dat je me lelijk vind.
Moest je me een beauty dogface noemen zou ik ook eens raar naar je kijken. :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------

Allerlei ............ ALLERLEI

Inderdaad.. na 338 posts kent hij dit forum nog altijd niet. :(

1. gaykapsel (sorry maar dit soort kapsels zie je bij de anti mooiboy hyve en superdudes topic)
2.eten
3.wel smooth
4. mag ik even weten wie aan jou heeft gevraagd om dit te posten(kijkend naar je aantal posts)

:roflol: hij weegt evenveel als jou en jij bent 7 cm langer.

Dankje voor het compliment dat je me lelijk vind.
Moest je me een beauty dogface noemen zou ik ook eens raar naar je kijken. :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------

Inderdaad.. na 338 posts kent hij dit forum nog altijd niet. :(
Ik ken dit forum beter dan jou, en het boeit geen kak of het in allerlei staat of niet, het is van jezelf dit filmpje! Meestal wordt er hier gelachen met idioten die zichzelf belachelijk maken, maar jij doet gewoon aan self-ownage.

Ik ken dit forum beter dan jou, en het boeit geen kak of het in allerlei staat of niet, het is van jezelf dit filmpje! Meestal wordt er hier gelachen met idioten die zichzelf belachelijk maken, maar jij doet gewoon aan self-ownage.
Idd, een retarded filmpje van jezelf posten op een bb forum :cool:

Oja? Mij boeit het geen reet wat jij zegt? Reageer dan gewoon niet op dit topic, ben je al even idioot bezig. ;)
Btw; 2 mensen hadden gevraagt of ik dit wou posten, dan doe ik dat ook.
Had niemand iets gezegd dan had ik dit totaal niet gepost.
Vooroordelen hebben de meeste mensen hier op het forum, dat merk je meteen. :)

---------- Toegevoegd om 20:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------

Idd, een retarded filmpje van jezelf posten op een bb forum :cool:

De 'stoere' boy uithangen op een BB Forum.. :rolleyes: (meeloper *kuch*)

Bende apen hier, hij post zen filmpje breek hem dan niet af op zen uiterlijk als één iemand het zegt begrijpt hij het wel hoor.

En sommige zouden beter eens in de spiegel kijken voor ze die jongen afzeiken.

:roflol: joranr stop met leven

Btw hij zegt dat hij melbourne shuffle kan dus wou ik een filmpje zien. Hij doet het ook.
80% hier durft nog geen filmpje posten van hun dbb BP,SQ en DL.

Dans ziet er wel cool uit, hoeveel uren heb je hierop geoefend ? Alst meer dan 3 uren is, dan ben je echt een kneus :roflol:

---------- Toegevoegd om 21:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:25 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=VIwLWNEZtbc

Al de rest zijn gay probeersels. 'Melbourne shuffle', haha

Er wordt maar weinig gebasht :(
Als jij zo wilt dansen, is dat natuurlijk jouw ding. Vind het zelf nog wel lachen als het wat deftig is en ja je haar en je kop. Als je er belachelijk wilt bijlopen doe je dat meer, hopelijk besef je snel genoeg hoe belachelijk je er wel niet uitziet.

Er wordt maar weinig gebasht :(
Als jij zo wilt dansen, is dat natuurlijk jouw ding. Vind het zelf nog wel lachen als het wat deftig is en ja je haar en je kop. Als je er belachelijk wilt bijlopen doe je dat meer, hopelijk besef je snel genoeg hoe belachelijk je er wel niet uitziet.

Ja idd, mijn ding. En wat heeft men kop hier nou weer mee te maken? Dat je de zoveelste bent dat over men haar klaagt, ok. Dat is dan jouw smaak. Maar je kop zal er ook niet al te best uitzien. :rolleyes: (Is maar een normale reactie als je hetero bent.)

Terug
Naar boven