Fitness Seller

visa aanvraag voor Amerika

Bezoekers in dit topic

Dat is nog eens goed nieuws! Hopelijk heb j een prettig verblijf daar.
 
inb4 iemand die een mailtje stuurt naar de douane in de US :o
 
Ambtenaren krijgen niet betaald dus zullen ze zich niet zo druk maken om mij denk ik.
Straks na het werk even de gym in en dan ergens wat goeds aan eten zien te scoren
 
6 uur geleden ingecheckt in het holiday inn hotel in Canton Ohio. Geen enkele problemen gehad met de douane hier.
Vroeg alleen wat ik kwam doen en mocht na het geven van me vingerafdrukken gewoon door reizen.

Wel erg koud hier. Flink pak sneeuw en zojuist was het -16 celsius hier.

Conclusie kun je afreizen met een strafblad naar de states. Antwoord ja.
Is het aan te raden? Dat is ieder voor zich. Maar ze kunnen in ieder geval niet zomaar in de database kijken van onze justitie.


Nice! Congratz. Zeker goed nieuws.
Had je nu wel of niet aangegeven dat je een strafblad hebt?
 
Nice! Congratz. Zeker goed nieuws.
Had je nu wel of niet aangegeven dat je een strafblad hebt?

Op die vraag heb ik nee ingevuld.
Ik denk dan ook niet dat hun toegang hebben tot ons juridish systeem.
Volgens mij ben ik eind 2008 begin 2009 veroordeeld in hoger beroep. Dat is dan een kleine 10 jaar geleden.
Volgens de website van de nederlandse justitie is het dan nog niet verjaard.
 
Op die vraag heb ik nee ingevuld.
Ik denk dan ook niet dat hun toegang hebben tot ons juridish systeem.
Volgens mij ben ik eind 2008 begin 2009 veroordeeld in hoger beroep. Dat is dan een kleine 10 jaar geleden.
Volgens de website van de nederlandse justitie is het dan nog niet verjaard.

Nice man. Goed om te weten dit. En met de aanvraag van een werkvergunning dus ook niet? Neem aan dat je dat voor je werk moest aanvragen?
 
Nice man. Goed om te weten dit. En met de aanvraag van een werkvergunning dus ook niet? Neem aan dat je dat voor je werk moest aanvragen?

Nee ik ben afgereisd onder een ESTA.
Gewoon een formulier wat je online invult. Kost 14$ moet je met je creditcard betalen.
Douanemedewerker vroeg wat ik kwam doen. Ik heb gezegd een training en uitleg geven voor een machine die wij verkocht hebben aan een bedrijf hier.
Ze zijn hier niet zo happig op buitenlanders die hier komen werken want dat kunnen hun zelf veel beter.:rolleyes:
Werkvergunning aanvragen is veel uitgebreider en daar komt wel je verleden uitgebreid aan bod.
Dit project ga ik misschien wel bewandelen als ik terug ben.
Vandaag naar Canada zul je zien dat ik nu wel in de problemen kom:D
 
Canada ging ook goed?
Ja geen probleem. Was gewoon met de auto. Gast vroeg wat we gingen doen en of we sigaretten of veel geld bij ons hadden. Duurde een paar minutjes. Terug Amerika in duurde 1 minuut. Zelfde vragen maar was sneller afgehandeld.
 
Back
Naar boven