XXL Nutrition

N.K YBF 3 december 2006.....

Ik kom ook zeker kijken!
En een meet lijkt me gezellig daarna, alleen ben ik benieuwd hoeveel van de wedstrijd deelnemers niet gewoon helemaal bekaf zijn daarna, lijkt me echt supervermoeiend en die dag duurt toch best lang/tot laat?

Kerel kijk niet gek op als de eerste weken snel gaan, die gaan vaak sneller dan de weken die volgen. Ook is het zo dat op een gegeven moment iets gewoon moet gebeuren ipv iedere keer 'angstig' dingen compenseren. Natuurlijk kan ik niks over jou situatie zeggen, ik weet je stats niet, hoe je er uitziet, hoe je op low-carb, fat intake en cardio reageert etc. etc. Iig gewoon door blijven stouwen die vis;)

maar je moet natuurlijk wel meedoen als je er echt 100% achter staat en dat zaken goed verlopen. succes en ga ervoor kerel!

Heb vaker gecut, maar deze keer ging het wel heel hard. Heb nu gewoon me carbs iets opgeschroeft, gaat al meteen een stuk beter.

We kunnen in de pauze ook ff gezellig bij de verderop gelegen shoarmatent terecht.

ja laten we dat doen... ben benieuwd hoe hond smaakt :D

@masters: wat zijn je stats nu? :)

rond de 78 kilo, vet weet ik niet, en ben ong 1,79. Ga iig zeker proberen boven de 72 kilo te wegen in december. Ga wel zo droog mogelijk, aangezien er daar toch wel vaak jongens staan die helemaal niet zo droog zijn.

Ik doe waarschijnlijk ook mee. Volgende week beslis ik definitief of ik er sta of niet. Ben al een flinke tijd aan het cutten. kom van 18% en zit nu al onder de 10. De vraag is alleen hoeveel massa er over blijft als je natural zo ****ing droog wil staan.

Maar we zien het allemaal wel...

ik wil volgend jaar mee doen als alles meezit. Ik probeer +-85 kilo podiumgewicht te hebben. Zal flink aan de bak moeten maar weet dat het erin zit. Ik vind dat ik nu nog te weinig massa heb om echt mee te doen. Dan sla ik liever een jaartje over en kijk dan hoe ik er voor sta. Doel niet behaald? Dan zal ik niet mee doen, ik heb geen zin om me te pijnigen naar de 3 a 4% wetende dat ik te weinig massa heb om koppen te breken...

voor de ybf hebben ze klasse indeling op fysiek dus als je nu niet zoveel massa hebt wordt je bij JOU gelijke fysiek gezocht!!.

Iedereen veel succes met het voorbereiden!! Ik zal aanwezig zijn om ELKE dbb-er te steunen! En ik mag wel verklappen dat als DavyO droog genoeg komt te staan dat hij hele grote kans gaat maken!

Iedereen veel succes met het voorbereiden!! Ik zal aanwezig zijn om ELKE dbb-er te steunen! En ik mag wel verklappen dat als DavyO droog genoeg komt te staan dat hij hele grote kans gaat maken!

:D :D :D

Thanks bro :D :)

Ik zal er alles aan doen om gruwelijk droog te komen staan op 3 december :D

Terug
Naar boven