Cynthia
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 515
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kerel kijk niet gek op als de eerste weken snel gaan, die gaan vaak sneller dan de weken die volgen. Ook is het zo dat op een gegeven moment iets gewoon moet gebeuren ipv iedere keer 'angstig' dingen compenseren. Natuurlijk kan ik niks over jou situatie zeggen, ik weet je stats niet, hoe je er uitziet, hoe je op low-carb, fat intake en cardio reageert etc. etc. Iig gewoon door blijven stouwen die vis
maar je moet natuurlijk wel meedoen als je er echt 100% achter staat en dat zaken goed verlopen. succes en ga ervoor kerel!
We kunnen in de pauze ook ff gezellig bij de verderop gelegen shoarmatent terecht.

We kunnen in de pauze ook ff gezellig bij de verderop gelegen shoarmatent terecht.

ja laten we dat doen... ben benieuwd hoe hond smaakt
@masters: wat zijn je stats nu?![]()
Iedereen veel succes met het voorbereiden!! Ik zal aanwezig zijn om ELKE dbb-er te steunen! En ik mag wel verklappen dat als DavyO droog genoeg komt te staan dat hij hele grote kans gaat maken!

Haazebr=Brezaah?Iedereen veel succes met het voorbereiden!! Ik zal aanwezig zijn om ELKE dbb-er te steunen! En ik mag wel verklappen dat als DavyO droog genoeg komt te staan dat hij hele grote kans gaat maken!

![]()
![]()
Thanks bro![]()
Ik zal er alles aan doen om gruwelijk droog te komen staan op 3 december![]()

Haazebr=Brezaah?
Gelukkig komt hij dan bij men en ik bij junioren nog
alles?
![]()

(natuurlijk wel legaal voor de duidelijkheid)
Ja ALLES![]()
(natuurlijk wel legaal voor de duidelijkheid)
jury?