AndroidHealthClinic

N.K YBF 3 december 2006.....

  • Topic starter Blowy
  • Startdatum
  • Reacties 747
  • Weergaven 46K
  • Volgers 8

Bezoekers in dit topic

Dank u zeer voor de foto's!!
 
erg veel foto's...netjes hoor! respect voor degene die er stonden maar van sommige gasten denk ik wel echt hoe ze erbij zijn gekomen om met zon lichaam op het podium te gaan staan. ok..het is wat je altijd al hebt gewilt, maar w8 dan gewoon nog ff tot je weet dat je het goed gaat doen. mja zo denk ik er nu eenmaal over...
 
maar dat weet je nooit.....en tevens er stonden atleten die van ver gekomen zijn...de shape die ze nu hadden was voor hun al een hele prestatie.
Iedereen die er stond was een topper voor het gene wat ze behaald hebben, en dan maakt het niet uit welke beker ze meenemen....
maar da`s mijn mening
 
ik heb erg veel respect voor iedereen die er zondag was.. het was een hartstikke sportief (onder de dames iig) gezelschap.. iedereen gefeliciteerd met zijn of haar resultaat..
Ik heb er veel van opgestoken en weet nu waar ik sta en naartoe wil werken.. Neem aan dat iedereen dit ervan heeft opgestoken en een ander weet nu dat hij/zij dit misschien nooit meer wilt.. ieder zijn eigen ding.. maar ja da's mijn mening!!!
 
De overal winnares, zoals jullie dat noemen maar het was de winnares van de internationale klasse was Judith van de Berg.

Zij traint bij mij, of ik bij haar, hehe. In de afgelopen weken waren haar schouderkoppen subliem en zaten er dikke aders op. Ze is de vriendin van de eigenaar van de gym waar ik train.

Tijdens d'r trainingen was de vasculariteit echt superieur, dat zag ik al.
 
Back
Naar boven