MuscleMeat

N.K YBF 3 december 2006.....

Goedemorgen Zwier,

Ik zal het je maar niet kwalijk nemen ivm met je lage koolhydraten in deze laatste week.
Boven aan de brief die alle atleten hebben gehad staat neem de tijd om dit goed te lezen!

Dat heb je dus niet gedaan....
Je begint met je vrije routine , dus iedereen van jou klasse (per klasse). Dan komt jou klasse meteen terug en doet quarter turns, verlichte poses, call outs en als laatste de pose down. Dan is jou klasse klaar en ga je direct naar de dopingcontrole.
Dus niets 2 uur wachten voordat je weer op moet, je gedachten over hoe YBF publiek in de zaal wil houden gaan dus nergens over.

Je vrije poseerroutine wordt wel gejureerd! Er is zelfs een best posing prijs voor zowel 1 dame als 1 heer, ook dit staat in de brief.
Deze ronde telt dus wel zeker mee, er is een berekeing voor waardoor bv een geweldige danser nooit kan winnen als hij verder geen complete atleet is. Check de jury uitslagen maar als die straks na 3 december op de site gezet worden.

De posedown is voor de atleet zelf en het publiek, je bent niet voor niet in voorbereiding geweest, dus een extra toegift mag dus zeker. Pose down wordt niet gejureerd. (Op geen enkele wedstrijd trouwens, jury heeft dan alles al ingevuld en is alles al bepaald)

Alles heeft zijn reden, maar niet de redenen die jij post Zwier.
Met een soort van " heb de klok horen luiden, maar weet niet.." veroorzaak je onrust wat in dit geval totaal niet nodig is.

No hard feelings, maar moest je even een wakeup call geven.

Ik wens je heel veel succes met je voorbereidingen deze laatse week.

Tot ziens in Beverwijk.

Met sportieve groeten,
Your Body Federation
Diana Kamies;)

Diana,

Duidelijk, idd verkeerd gelezen en daardoor verkeerde punten aangedragen. Ik vond trouwens de toon in mijn bericht niet zo negatief als jij hem oppakt. Maar goed genoeg erover.

Ik wens mezelf :D en iedereen veel succes.

gr Zwier

Je begint met je vrije routine , dus iedereen van jou klasse (per klasse). Dan komt jou klasse meteen terug en doet quarter turns, verlichte poses, call outs en als laatste de pose down. Dan is jou klasse klaar en ga je direct naar de dopingcontrole.
Diana Kamies;)

Dit was voor mij ook niet helemaal duidelijk, maar op het einde is dan pas de internationale klasse begrijp ik dat wel goed. Alle nr 1 van de vier verschillende klasses en de int. atleten?

Mijn eerste keer, dus allemaal nieuw zowieso.

Alle nr 1 van de vier verschillende klasses en de int. atletenYEP

thanks..

Wat mij eigenlijk wel verbaasd is dat er nogsteeds elk jaar over deze volgorde en/of klasse indeling wordt gemiept... ( ok als je deze wedstrijd nog nooit gezien heb kan ik me iets voorstellen bij de verwarring maar van mensen die al langer in dit wereldje lopen...nee)
Dit is al jaren zo en met gegronde reden.. iedere bond heeft nou eenmaal zijn eigen regels en systeem.
Zelf sta ik totaal achter het systeem van de YBF en ik denk dat het een perfecte wedstrijd is voor beginnende en gevorderde naturel atleten

ik wens iedereen een perfecte laatste week en suc6 op de 3de...

Iedereen al aandelen gekocht in shoarma tenten, pizza huts en mcdonalds rondom beverwijk? :D

Ik ga wel kijken deze keer, Rolf Gemser van mijn gym doet mee dus even supporten. Zie ik gelijk paar van het forum voor de eerste keer.

Had eigenlijk ook wel mee moeten doen maar ga nu eerst maar eens de concurrentie vast stellen.

Volgend jaar ga ik zekers mee doen!

Iedereen veel succes.

mensen heel veel suc6 met de laatste loodjes.
Ik kan door omstandigheden niet meedoen. Heb op het moment 2 banen. Heb amper tijd om 3 keer per week te gaan sporten. Wil 1 keer meedoen en dan graag ook goed. Hoop dat het er volgend jaar van komt. We zullen zien.

suc6 alvast allemaal :thumbup:

thanks.. zenuwen beginnen nu toch wel op te spelen...
ik vind het wennen dat je niets mag doen de laatste paar dagen..
maar het resultaat zal het uiteindelijk wel overtuigen voor me..
suc6 iedereen..

ja suc6 iedereen die mee doet 3 dec wilde nog wel komen kijken
maar moest s.klaas vieren

LET THE BEST WIN

Ik ga voor zover ik kan zien ook, als iedereen nou ff z'n DBB pet opzet!

Mochten rakkers me herkennen, schiet me dan maar aan, altijd lache.

Tot zondag allemaal, dat er maar veel dbb'ers mogen winnen :D

succes met de laatste loodjes jongens!!

wie gaat er vanuit Rotterdam? Wil ook graag gaan :)

Allemaal veel succes gewenst! :)

Is wat tussen gekomen, ik weet niet meer zeker of ik kan komen :( ik ga het zeker proberen, ik heb zin om de wedstrijd te zien en alle DBB'ers [en natuurlijk de andere deelnemers] toe te juichen :D

Good luck iedereen met de laatste dagen :)

iemand een idee hoe laat die chizzle begint??

Kon de aanvangstijd niet vinden op het net en de pagina van YBF ligt eruit:mad:

Terug
Naar boven