MuscleMeat

N.K YBF 3 december 2006.....

Nee, nou blijf je ook w8ten tot ze er zijn :D:D

K*t, ik heb je spoiler gezien :D

wat duurd het lang als je moet wachten

Oja zonde van NR7 dit jaar, hij was niet hard, hij had duidelijk veel massa (misschien wel het meeste) maar was gewoon niet hard genoeg voor een goede plaats.
Vorig jaar was ie eerste

massbuilders pic staat hier
[Link niet meer beschikbaar]

Zo ik ben ook terug, lekker gegeten en ff flink die dreamtan rotzooi lopen afschrobben :eek: :D (wat een zooi zeg)...

Ik ben 4de geworden in mijn klasse, Heren Body Atlethic. Ik had op meer gehoopt, maar volgend jaar beter.... :D

Morgen een uitgebreider verslag :), ik ga zo slapen het was een lange dag. Ik heb er erg van genoten en veel plezier gehad.

Lanmge en zware dag. Ben tweede geworden in performence klasse. De rest komt morgen wel..

:D 2e geworden in de miss fitness klasse!!

het was een super gezellige wedstrijd

duurde alleen idd erg lang(veel wachten) maar zeer zeker voor herhaling vatbaar.

klopt, roze bikini..in de blauwe bikini Najlae(collega van euro fitness) en links van me stond een vriendin, ik had droger gekunt, maar dat geeft niets, het was voor mij de eerste keer en de winnares was erg terecht, vond de klasse indeling trouwens erg goed gedaan!

chapeau voor de organisatie en natuurlijik Daantje!

Allemaal waren jullie prachtig met je eigen sT Alysa, het publiek heeft ervan genoten!

En wijzelf ook en daar gaat het om!

alle prijswinaars gefeliciteerd en degene die geen prijs hebben gewonnen ook gefeliciteerd metwat je bereikt hebt want kost veel bloed zweet en tranen:bow2: :bow2: :bow2:

Goed gedaan allemaal! Ga lekker genieten van de welverdiende rust en eet een extra snackie vandaag :meal:

Performance klasse, athletic klasse etc. Kan iemand uitleggen hoe die klasses in elkaar zitten?

alvorens de wedstrijd worden de atleten beoordeeld op uiterlijk zegmaar in de klasses ingedeeld. Niet op gewicht ofzo.

Heeeeeeeeeee Alysa, je zag er top uit.
Ik heb btw de hele avond moeten plassen:D jij ook zeker? LOL
5 flessen water dat wil wel haha.

Terug
Naar boven