MuscleMeat

N.K YBF 3 december 2006.....

hahaha...ja he, weken lang dan ga je 20 keer per dag, maar als het moet lukt het niet!
en 's avonds idd constant!
Maar wat stonden sommigen er strak bij zeg:eek:
en nu fotos fotos fotos!!!!:D

(m'n mcchicken en cheeseburger waren trouwens goed te doen!)

jammer dat ik niemand van het forum herken zo. Volgende keer wil ik details zoals kleren die je draagt dan kan ik mensen gaan aanspreken want was echt wel even te druk om zo maar een breed iemand aan te spreken of ze op DBB zitten want er liepen nogal wat brede luitjes rond.
(had vandaag een bruin adidas shirt aan)

Ik heb je wel zien lopen bedenk ik me net. Had gister niet in de gaten dat jij het was. Dikke ader op je bovenarmen en in je trainingsgear:D

hahaha...ja he, weken lang dan ga je 20 keer per dag, maar als het moet lukt het niet!
en 's avonds idd constant!
Maar wat stonden sommigen er strak bij zeg:eek:
en nu fotos fotos fotos!!!!:D

(m'n mcchicken en cheeseburger waren trouwens goed te doen!)

Ze komen, ze komen, ze komen!!! De foto's dus... :D Heb er meer dan 800 geschoten :eek:

Met een beetje geluk en tijd zal ik vanavond een stel plaatsen op m'n site. Eerst werken en trainen...

Super leuke dag gehad....Iedereen TOP prestatie's ,gefeliciteerd allemaal!!

Was idd een super intense dag.. Maar zeker de moeite waard.. Ben dan ook erg tevreden met mijn behaalde 3e plek in de Atleticklasse.. Juliette, de nr 1 in onze klasse, echt super gewoon.. Ze is ook overall winnares geworden en terecht meid!!! Klasse, je bent mijn voorbeeld.. Volgend jaar is tie voor mij ;)

De overal winnares, zoals jullie dat noemen maar het was de winnares van de internationale klasse was Judith van de Berg.

Ga nu aan de foto`s werken heb 3 kaartjes van 1 gb vol dus zal wel even werk worden, en ja ik zet ze allemaal op mijn site. een selectie maken is veel werk en de atleten willen toch alle foto`s zien.....
tevens kan je ze bestellen stuur dan even een mailtje naar info@forfunsport.nl

Alle atleten nog gefeliciteerd met jullie behaalde plaats en ik denk/weet dat iedereen een leuke dag heeft gehad

gr Mascha

De overal winnares, zoals jullie dat noemen maar het was de winnares van de internationale klasse was Judith van de Berg.

Ga nu aan de foto`s werken heb 3 kaartjes van 1 gb vol dus zal wel even werk worden, en ja ik zet ze allemaal op mijn site. een selectie maken is veel werk en de atleten willen toch alle foto`s zien.....
tevens kan je ze bestellen stuur dan even een mailtje naar info@forfunsport.nl

Alle atleten nog gefeliciteerd met jullie behaalde plaats en ik denk/weet dat iedereen een leuke dag heeft gehad

gr Mascha

Ik ben erg benieuwd naar alle foto`s :D Ik heb zelf natuurlijk niet zo heel veel van de wedstrijd kunnen zien dus ben benieuwd naar de andere klasses, en ook van mijn klasse uiteraard:D. Ik heb een harstikke leuke dag gehad :).

Juliette was indd top, ze was helemaal af, terrechte overall winnares.

nice pics B. spreek je gauw!

Mijn beste staat in de gallery

Terug
Naar boven