AndroidHealthClinic

N-VA

De middenstand zal het betalen, ik denk ook daarom dat de middenstand kleiner zal worden.
De vraag is nu wat is de middenstand, welke definitie geef je eraan.

Volgens mij heb je grootheidswaanzin Corléoneke en snap je de ballen van politiek.

Jij noemt mijn grootheid waanzin, ik noem het realiteit.

Uit een nieuwe peiling van vtm, RTBF, De Morgen en Le Soir blijkt dat N-VA de grootste partij van Vlaanderen blijft met 33,6 procent (5,2 procent boven de score van de federale verkiezingen van 2010)

:splat:

& nee, was gewoon om aan te tonen dat Nietzsche een vreselijke hekel aan een partij zoals N-VA zou gehad hebben.

Jij noemt mijn grootheid waanzin, ik noem het realiteit.

Het feit alleen al dat je denkt dat het realiteit is, best verhoog je je medicijnen.

Indien je ze niet meer neemt, bad move, je hebt ze echt nodig.

Je kraait weer meer onzin uit dan gewoonlijk en gewoonlijk is het al belachelijk veel.

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad Corleoné, lees eens wat anders voor wat tegenwicht.

Binnen enkele jaren mss, lees maar gemiddeld 5 pagina's per dag dus zal een tijdje duren vooraleer ik met Friedrich en U.G. klaar ben.

Een briljant mens heeft een ruime visie op zaken.

Het zijn de dictators, psychopaten en geesteszieken die tunnelvisie's hebben.

Indien je het je afvraagt Corléoneke, ik heb het over u.

Leer eens ruimdenkend zijn.

Zo ga je nooit iets bereiken in je leven, niet dat je al immens veel bereikt hebt.

Maar het positieve dit jaar is wel, je werkt al, mss niet evenveel uren als de plichtbewuste burger.

Maar in u geval is iets altijd beter dan niets.

Een briljant mens heeft een ruime visie op zaken.

Het zijn de dictators, psychopaten en geesteszieken die tunnelvisie's hebben.

Indien je het je afvraagt Corléoneke, ik heb het over u.

Leer eens ruimdenkend zijn.

Zo ga je nooit iets bereiken in je leven, niet dat je al immens veel bereikt hebt.

Maar het positieve dit jaar is wel, je werkt al, mss niet evenveel uren als de plichtbewuste burger.

Maar in u geval is iets altijd beter dan niets.

http://www.youtube.com/watch?v=0rqykAlYebQ

Nee ja, ik ben, vrees ik, niet echt geïnteresseerd in veel bereiken en ga mezelf ook niet meer trachten te veranderen. Als ik niet ruimdenkend ben zoals jij beweert dan is dat maar zo.

& Thx, zal het langzaam nog wat verder opdrijven.

http://www.youtube.com/watch?v=0rqykAlYebQ

Nee ja, ik ben, vrees ik, niet echt geïnteresseerd in veel bereiken en ga mezelf ook niet meer trachten te veranderen. Als ik niet ruimdenkend ben zoals jij beweert dan is dat maar zo.

& Thx, zal het langzaam nog wat verder opdrijven.

Ik beweer het niet, ik bevestig het alleen maar.

Corleoné is nu eenmaal niet ruimdenkend.

Een man met zoveel tijd als u, kan veel meer lezen, ontdekken en beleven.

U maakt uw eigen leven saai.

Ook al werk je niet, genoeg te doen die u leven interessanter kan maken.

Je kan nog altijd in het zwart bijverdienen als toyboy voor rijke overrijpe vrouwtjes.

Het is maar een suggestie.

Laatst bewerkt:
Topic ban voor Corleoné aub

Nee, omdat het inhoudelijk nergens over gaat.

• Like
Waarderingen: Guts
Als je pro-Elio bent. Ben je dan eigenlijk in de ogen van een Vlaming niet een landverraaier?

Dus Corleoné is een volksverrader

Ik beweer het niet, ik bevestig het alleen maar.

Corleoné is nu eenmaal niet ruimdenkend.

Een man met zoveel tijd als u, kan veel meer lezen, ontdekken en beleven.

U maakt uw eigen leven saai.

Ook al werk je niet, genoeg te doen die u leven interessanter kan maken.

Je kan nog altijd in het zwart bijverdienen als toyboy voor rijke overrijpe vrouwtjes.

Het is maar een suggestie.

Mja, anderen zullen mijn leven wss saai vinden maar ik vind het eig vrij opwindend in z'n saaiheid. En thx, kan mij wel goed bezighouden in m'n vrije tijd, en wil liever niet té veel geld hebben.

Nee, omdat het inhoudelijk nergens over gaat.

Ik ben niet begonnen.:P Laatste zaken mogen verwijderd worden.

Volksverrader, want België is het land, en steeds meer Vlamingen zien zich meer als een apart volk binnen dat land.

Jammer genoeg.

Dus Corleoné is een volksverrader

Yihaa.

& liever een volks dan een landverrader zoals alle N-VA stemmers. :)

Laatst bewerkt:
Een land dat tegen de wil van een volk bestaat is het niet waard te bestaan.

Een land dat tegen de wil van een volk bestaat is het niet waard te bestaan.

Denk je echt dat Europa het zal toelaten dat Vlaanderen zich onafhankelijk verklaart? Gaan we de staatsschuld pro capita verdelen? Wat met Brussel? Het is een stinkend hol, maar wel de plaats waar heel veel Vlamingen (tegen hun zin) gaan werken én Europees hoofdstad.

Vlaanderen heeft nu de kinderbijslag in handen. Wat gaat er gebeuren?? Een lager bedrag én een toeslag voor "kansarmen". Ik als middenklasse vind dat allesbehalve. Betaal 600 euro kinderopvang per maand alleen al. Als ze ni nog de kinderbijslag gaan verlagen...

Vlaanderen kreeg de bevoegdheid over de woonbonus (hypotheekaftrek). Wat gingen ze aanvankelijk doen? Afschaffen of inkomensafhankelijk maken. LEUK hoor.

De politiek in Vlaanderen is even rot als federaal. Maak je geen illusies.

Het is imo onrealistisch om heden ten dage een onafhankelijkheid na te streven. Sinds de eerste politieke crisis merk ik dat heel wat Walen moeite doen om Nederlands te praten. De geldstromen zijn nog steeds te hoog, maar nemen wel af. Ben je ooit al eens op reis geweest in Wallonië? Best vriendelijke mensen hoor. Veel minder zuur dan de immer zagende Vlamingen.

Terug
Naar boven