Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij heb je grootheidswaanzin Corléoneke en snap je de ballen van politiek.
Uit een nieuwe peiling van vtm, RTBF, De Morgen en Le Soir blijkt dat N-VA de grootste partij van Vlaanderen blijft met 33,6 procent (5,2 procent boven de score van de federale verkiezingen van 2010)

Jij noemt mijn grootheid waanzin, ik noem het realiteit.
Het feit alleen al dat je denkt dat het realiteit is, best verhoog je je medicijnen.
Indien je ze niet meer neemt, bad move, je hebt ze echt nodig.
Je kraait weer meer onzin uit dan gewoonlijk en gewoonlijk is het al belachelijk veel.
Inderdaad Corleoné, lees eens wat anders voor wat tegenwicht.
Binnen enkele jaren mss, lees maar gemiddeld 5 pagina's per dag dus zal een tijdje duren vooraleer ik met Friedrich en U.G. klaar ben.
Een briljant mens heeft een ruime visie op zaken.
Het zijn de dictators, psychopaten en geesteszieken die tunnelvisie's hebben.
Indien je het je afvraagt Corléoneke, ik heb het over u.
Leer eens ruimdenkend zijn.
Zo ga je nooit iets bereiken in je leven, niet dat je al immens veel bereikt hebt.
Maar het positieve dit jaar is wel, je werkt al, mss niet evenveel uren als de plichtbewuste burger.
Maar in u geval is iets altijd beter dan niets.
http://www.youtube.com/watch?v=0rqykAlYebQ
Nee ja, ik ben, vrees ik, niet echt geïnteresseerd in veel bereiken en ga mezelf ook niet meer trachten te veranderen. Als ik niet ruimdenkend ben zoals jij beweert dan is dat maar zo.
& Thx, zal het langzaam nog wat verder opdrijven.
Volksverrader, want België is het land, en steeds meer Vlamingen zien zich meer als een apart volk binnen dat land.Als je pro-Elio bent. Ben je dan eigenlijk in de ogen van een Vlaming niet een landverraaier?
Ik beweer het niet, ik bevestig het alleen maar.
Corleoné is nu eenmaal niet ruimdenkend.
Een man met zoveel tijd als u, kan veel meer lezen, ontdekken en beleven.
U maakt uw eigen leven saai.
Ook al werk je niet, genoeg te doen die u leven interessanter kan maken.
Je kan nog altijd in het zwart bijverdienen als toyboy voor rijke overrijpe vrouwtjes.
Het is maar een suggestie.
Laatste zaken mogen verwijderd worden.Volksverrader, want België is het land, en steeds meer Vlamingen zien zich meer als een apart volk binnen dat land.

Een land dat tegen de wil van een volk bestaat is het niet waard te bestaan.