- Waardering
- 205
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 98kg
Mja, anderen zullen mijn leven wss saai vinden maar ik vind het eig vrij opwindend in z'n saaiheid. En thx, kan mij wel goed bezighouden in m'n vrije tijd, en wil liever niet té veel geld hebben.
Ik ben niet begonnen.Laatste zaken mogen verwijderd worden.
Jammer genoeg.
Yihaa.
& liever een volks dan een landverrader zoals alle N-VA stemmers.![]()
Waarom Mr. Corleoné het verkeerd heeft.
Moest iedereen redeneren als u Mr. Corleoné, dan zit bijna iedereen grotendeels aan "den dop".
Niemand die gaat werken = geen inkomsten.
Armoede in zijn grootste vorm.
U bestaansrecht, Mr. Corleoné bestaat zuiver door de goede wil van de werkende mens.
U zou hen beter dankbaar zijn, in plaats van u arrogant gedrag tegenover de werkende mens die vooruitgang wil en het beu is van een land dat blijft stilstaan.
Ken je de spreuk, als je niet weet waarover je spreekt, zou je beter je mond houden.
U maakt jezelf sprookjes wijs dat je weet wat goed en slecht is in ons belgenlandje.
Terwijl u, iedere maand overleeft door de hard werkende mens die u zo minachtend eert omdat hun mening niet strookt met u sprookjes.
In veel andere landen zat je aan de grond
Prijs je gelukkig dat je in België woont.
U sociale welvaart die ervoor zorgt dat je uw onzin kan verkondigen op DBB is betaalt door de mensen die minimum 38uur per week werkt.
Mss u een klein beetje minder minachtend uiten tegenover de mensen die daadwerkelijk wel hun steentje bijdragen aan de maatschappij zou al een stuk respectvoller zijn.
Laatst bewerkt:

Laatste zaken mogen verwijderd worden.

Mijn situatie is irrelevant.