MuscleMeat

Na 2 maand fitness

touchy

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
67kg
Vetpercentage
3%
Ik weet dat het niet echt duidelijke foto's zijn, maar binnenkort zal ik nieuwere nemen. Ik ben 1m85, weeg 67 kg en heb een vetpercentage van 3% volgens apparaat in fitness :). greetz

20150807_1336451.jpg

20150807_133625[1].jpg

Wat een slechte kwaliteit foto's zeg. Je bent wel erg licht voor je lengte, hoe zien je benen eruit?
3% BF is natuurlijk niet waar hè :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik was er ook van verschoten, ik wist dat het alleszinds laag was maar niet zo laag. Volgens die machine wel, ik weet dat mijn selfies niet zo goed zijn van kwaliteit maar ik zal komende week eens door iemand foto's laten trekken dat je alles eens goed kunt bekijken. Mijn benen staan ook mager en droog, ik zal anders nu vlug van mijn benen één toevoegen dan heb je al een voorproefje.
Moet er wel bij zeggen dat ik 6jaar geleden al eens 2jaar gebodybuild heb. Ik ging 6x in de week naar fitness om iedere spiergroep 2x in de week te trainen. Heb dan 6 Jaar niets meer gedaan en ik ben nu 2 maand geleden herbegonnen.

20150807_144311.jpg

20150807_144427.jpg

Laatst bewerkt:
je bf% is redelijk laag maar bij lange na geen 3%.

1.85 en 67 kilo is te licht voor je lengte. Meer eten.

Slechte foto's, geen kut te zien.

Op je benen mag wel een pak massa erbij.

Mijn doel is om mooi droog te staan, te breed vind ik niet mooi. Ik sta misschien mager voor de moment. Ik eet heel veel, soms wel onregelmatig, ik let totaal niet op mijn voeding. Zelf nog vanalles sneukelen tussendoor, mijn metabolisme is van een 15jarige zie dokter mij :). Het enigste dat ik drink is tijdens training een shake van optimum nutricion whey gold voor de rest niets van extra supplementen. Zal komende week wel eens deftigere foto's laten nemen dat je een betere beoordeling kunt geven want zo kun je inderdaad niet echt goed beoordelen. Heb vlug nog een foto van mijn buik toegevoegd via gsm. Kon gewoon niet wachten totdat ik betere foto's had :p. Wordt nog vervolgd. Ik ga er nu wel al bijzeggen dat het niet mijn doel is om eruit te zien als een rambo, want zonder kuren mag ik dat vergeten. Ik wil gewoon puur natuur "atletisch" komen te staan en denk als ik nog een jaar of 2 doortrain als nu ik er wel ga komen. Hopelijk :)

20150807_150052[1].jpg

Mijn doel is om mooi droog te staan, te breed vind ik niet mooi. Ik sta misschien mager voor de moment. Ik eet heel veel, soms wel onregelmatig, ik let totaal niet op mijn voeding. Zelf nog vanalles sneukelen tussendoor, mijn metabolisme is van een 15jarige zie dokter mij :). Het enigste dat ik drink is tijdens training een shake van optimum nutricion whey gold voor de rest niets van extra supplementen. Zal komende week wel eens deftigere foto's laten nemen dat je een betere beoordeling kunt geven want zo kun je inderdaad niet echt goed beoordelen. Heb vlug nog een foto van mijn buik toegevoegd via gsm. Kon gewoon niet wachten totdat ik betere foto's had :p. Wordt nog vervolgd. Ik ga er nu wel al bijzeggen dat het niet mijn doel is om eruit te zien als een rambo, want zonder kuren mag ik dat vergeten. Ik wil gewoon puur natuur "atletisch" komen te staan en denk als ik nog een jaar of 2 doortrain als nu ik er wel ga komen. Hopelijk :)

Wel goed droog iig

ongezond droog .. Maar ben er langs de enen kant wel nog blij mee :p

no way is dit 3% is.

Ga bouwen paar maand.

Ga lekker eten en neem wat duidelijkere foto's.. Hier zijn we toch geen zak mee jezus..

wtf die foto's zijn die je voor je vriendje via snapchat?

Wou best een compliment geven maar aan de hand van de foto's heb ik geen idee

Je ziet eruit als een voetballer! (hopelijk kan je hier iets mee)

Dat heel veel eten vergissen veel mensen zich in.. Als ze eenmaal opschrijven wat ze eten stelt het vaak niet veel voor.
Dus schrijf op wat je eet en hoeveel. En ga meer eten.

Terug
Naar boven