MuscleMeat

Na 3 maanden intensieve training

dullert

Novice
Waardering
0
Ik ben 3 maanden geleden begonnen met fitnessen. Let goed op wat ik eet en probeer ook zo veel mogelijk naar binnen te krijgen.

Voor het fitnessen had ik een tijdje niets gedaan dus het stelde niets voor. Ik woog toen 60 kg met 18 procent vet percentage.

Nu weeg ik 68 a 69 kg met 9 procent vet percentage. Ik heb geen foto's van voordat ik begon alleen van nu.

Alle foto's staan op: [Link niet meer beschikbaar]

Maar geef reacties alsjeblieft

Alvast bedankt!

Even oefenen op poseren, en door blijven knallen

Van 60 kg @ 18% naar 68kg met 9% in 3 maanden? No offense, maar dat kan niet kloppen. Hoe heb je dat gemeten?

Je link doet het trouwens niet, is ie al online?

• Topic Starter Topic Starter
Vetpercentage gemeten via zo'n apparaat wat je in je handen houdt en het elektronisch meet. Ik weet niet of die erg onbetrouwbaar kunnen zijn? En verder me gewicht gewoon via weegschaal ;)

De link zou moeten werken Jorin kon de foto's ook zien.

12kg pure spiermassa in 3 maanden lijkt me toch sterk...Post misschien ook eens hoe lang je bent?

Vetpercentage gemeten via zo'n apparaat wat je in je handen houdt en het elektronisch meet. Ik weet niet of die erg onbetrouwbaar kunnen zijn? En verder me gewicht gewoon via weegschaal ;)

De link zou moeten werken Jorin kon de foto's ook zien.

ERG onbetrouwbaar is nog een understatement, neem maar aan dat je niet gedaald bent in vetmassa met die gewichtstoename.

Kan niets op die foto's zeggen, kom binnen een paar maand nog eens terug.

Die vetmeters kloppen niet.
Focus vooral ook niet teveel op weegschalen en vetmeters.
Gewoon je gevoel en de spiegel ;)

Weeg jezelf om de 14-21 dagen om te zien of je wat aankomt en bekijk jezelf dalijks in de spiegel om te kijken of je vet aanzet.

• Topic Starter Topic Starter
Okee thanks. Zal ik doen en het is niet 12 kilo he maar 8 a 9.

Ik ben ongeveer 1.78m. Maar kep voordat ik ging fitnessen ook echt3 jaar geen 1 sport gedaan. Maar iig bedankt voor de reacties.

Is gewoon een erg goede basis die je nu hebt. Ik probeer naar hetzelfde als jij te werken.

Nu is het tijd voor je om te bulken! :)

Check voedingsectie.

Terug
Naar boven