XXL Nutrition

Na 4 jaar naturel trainen

Hmm dat jullie zoveel komentaar geven over de resultaten in die 4jaar? Dit is echt wel goed hoor. Als deze jongen zo mager was en nu ongeveer 25 kilo in 4jaar is aangekomen en zo te zien spiermassa zijn B.F is laag. Ik zeg goed hoor blijf naturel en post over 6maand nog een keer!:)

Kom van 58kg bij 1m83 nu 83kg bij 1m83

1z6a03k.gif

Ik snap sowieso de behoefte niet om je foto neer te zetten op een forum om door kerels te worden beoordeeld (en al helemaal niet als eerst post). Je traint toch hopelijk voor jezelf en je merkt toch zelf wel of je in het dagelijks leven opmerkingen etc. krijgt.

En voor de rest is volgens mij een foto die het heel goed doet op een homo datingsite.

Waarom kijk en post jij dan?

Ik klikte er per ongeluk op. Maar je hebt een punt.

Volgens mij is deze kerel ons aan het trollen jongens :D

snap niet dat mensen nog op zulke clowns die zonder enig achtergrondinformatie en/of fotos zomaar roekeloos topics openen.ook nog heeft hij geen post en is hij waarschijnlijk nieuw hier.hier valt nix op te beoordelen behalve dat je broek te hoog zit zo'n 4 inch

Mensen die 4 jaar natural trainen zijn clowns, maar mensen die niet eens de discipline hebben om 4 jaar lang natural te trainen niet?

Ik vind dat het gezeik hier weleens mag stoppen. Je kan onmogelijk een opmerking in de aard maken van "je kon er meer uithalen" zonder dat je een before pic hebt gezien. Oordeel daarom alleen over wat je op de pic ziet, punt uit.

Veel egotrippers hier precies..

Die jongen is waarschijnlijk gewoon niet zo hardcore met bb bezig als jullie.
Oké hij kan meer uit 4 jaar halen maar het blijft een nette fysiek.

Wat een onzinposts om te zeggen dat het maar magertjes is. Een heel mooi resultaat en een beter fysiek dan velen. Je mag trots zijn op je resultaat. Gewoon rustig en gestaag doorbouwen aan je droomfysiek. Het is wel altijd mooi om een beginfoto erbij te zetten dan is het nog beter te zien.

Mensen die 4 jaar natural trainen zijn clowns, maar mensen die niet eens de discipline hebben om 4 jaar lang natural te trainen niet?

Ik vind dat het gezeik hier weleens mag stoppen. Je kan onmogelijk een opmerking in de aard maken van "je kon er meer uithalen" zonder dat je een before pic hebt gezien. Oordeel daarom alleen over wat je op de pic ziet, punt uit.

Wat een onzinposts om te zeggen dat het maar magertjes is. Een heel mooi resultaat en een beter fysiek dan velen. Je mag trots zijn op je resultaat. Gewoon rustig en gestaag doorbouwen aan je droomfysiek. Het is wel altijd mooi om een beginfoto erbij te zetten dan is het nog beter te zien.

+1

Je mag fier zijn op wat je al hebt bereikt. Bodybuilding is een manier van leven, blijf het gewoon doen!

Ik ga akkoord met critmonster en g-men. Dit is een goed, buff fysiek. Meer dan velen hier zullen bereiken, dat weet ik 100% zeker. Iemand die 25 kg gaint op een periode van 4 jaar is echt niet slecht en al helemaal niet te bereiken in 1 jaar, tenzij je non-stop kuurt.
Een before pic is tof maar bij 58 kg kan ik me een mega ecto voorstellen. Ik begon op 63 kg, en ik was al dun tot en met. Ik ben even groot.

Daarmee bedoel ik dat mensen meteen een discussie beginnen over deze jongeman terwlijk im mijn vermoedens heb dat het weer een faker is.ts mengt zich niet eens in de discussie en heeft geen beginpics en ik vind het maar een vage topic.dat bedoel ik er mee.ik bedoel niet dat hij een clown is amdat hij 25k pakt in 4 jaar.dat vind ik zeer netjes.

Maar ik denk gewoon dat het weeeeer een fakerd is

Gr

Daarmee bedoel ik dat mensen meteen een discussie beginnen over deze jongeman terwlijk im mijn vermoedens heb dat het weer een faker is.ts mengt zich niet eens in de discussie en heeft geen beginpics en ik vind het maar een vage topic.dat bedoel ik er mee.ik bedoel niet dat hij een clown is amdat hij 25k pakt in 4 jaar.dat vind ik zeer netjes.

Maar ik denk gewoon dat het weeeeer een fakerd is

Gr

Je kan natuurlijk gelijk hebben, maar daar hou ik me niet mee bezig eigenlijk. Ik zeg gewoon wat ik van de fysiek denk.

Als TS werkelijk valse foto's van zichzelf op het internet zet, dan heeft hij wel grotere problemen denk ik zo :D daarvoor moet je echt zielig zijn.

Terug
Naar boven