Ja inderdaad heel erg matig, 25 kilo erbij moet echt heeeeeeeeeeeel makkelijk kunnen in het eerste trainingsjaar.![]()
25 kilo vet vrije massa? I don't think so.
Ot. ziet er al goed uit hoor
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja inderdaad heel erg matig, 25 kilo erbij moet echt heeeeeeeeeeeel makkelijk kunnen in het eerste trainingsjaar.![]()
ik zou je broek nog íéts hoger optrekken, verder wel buff. goodjob.
wie?Volgens mij is deze kerel ons aan het trollen jongens![]()
snap niet dat mensen nog op zulke clowns die zonder enig achtergrondinformatie en/of fotos zomaar roekeloos topics openen.ook nog heeft hij geen post en is hij waarschijnlijk nieuw hier.hier valt nix op te beoordelen behalve dat je broek te hoog zit zo'n 4 inch

Mensen die 4 jaar natural trainen zijn clowns, maar mensen die niet eens de discipline hebben om 4 jaar lang natural te trainen niet?
Ik vind dat het gezeik hier weleens mag stoppen. Je kan onmogelijk een opmerking in de aard maken van "je kon er meer uithalen" zonder dat je een before pic hebt gezien. Oordeel daarom alleen over wat je op de pic ziet, punt uit.
Wat een onzinposts om te zeggen dat het maar magertjes is. Een heel mooi resultaat en een beter fysiek dan velen. Je mag trots zijn op je resultaat. Gewoon rustig en gestaag doorbouwen aan je droomfysiek. Het is wel altijd mooi om een beginfoto erbij te zetten dan is het nog beter te zien.
Daarmee bedoel ik dat mensen meteen een discussie beginnen over deze jongeman terwlijk im mijn vermoedens heb dat het weer een faker is.ts mengt zich niet eens in de discussie en heeft geen beginpics en ik vind het maar een vage topic.dat bedoel ik er mee.ik bedoel niet dat hij een clown is amdat hij 25k pakt in 4 jaar.dat vind ik zeer netjes.Mensen die 4 jaar natural trainen zijn clowns, maar mensen die niet eens de discipline hebben om 4 jaar lang natural te trainen niet?
Ik vind dat het gezeik hier weleens mag stoppen. Je kan onmogelijk een opmerking in de aard maken van "je kon er meer uithalen" zonder dat je een before pic hebt gezien. Oordeel daarom alleen over wat je op de pic ziet, punt uit.
Daarmee bedoel ik dat mensen meteen een discussie beginnen over deze jongeman terwlijk im mijn vermoedens heb dat het weer een faker is.ts mengt zich niet eens in de discussie en heeft geen beginpics en ik vind het maar een vage topic.dat bedoel ik er mee.ik bedoel niet dat hij een clown is amdat hij 25k pakt in 4 jaar.dat vind ik zeer netjes.
Maar ik denk gewoon dat het weeeeer een fakerd is
Gr
daarvoor moet je echt zielig zijn.