Erg veeel respect voor ditgebeuren! Ga zo door..
Thanks, appreciated!
t*ring volgens mij heb je wel echt aanleg voor deze sport..
Denk dat velen hier het erg op prijs zullen stellen als je nog wat meer informatie neertypt ( praten doe je toch graag? ) over wat je at op een dag en wat je allemaal getraint hebt
Zoals gezegd, Ik heb geen strakke eetschema (nog niet iig) maar wat ik wel heb gedaan is,
afstand doen van suiker en alles wat suiker bevat (alhoevel ik laaste 3-4 weken er minder op let waardoor ik toch op een of van de andere manier meer energie heb om mijn training door te komen).
stoppen met Wit brood (waar ik zo dol op was),
geen fris dranken meer, 1-2 Liter water per dag (meer krijg ik niet weg ook)
6 kleine maaltijden eten in een dag ipv lunch + Huge avondmaaltijd zoals ik vroeger deed.
Ik moest er wel even aan wennen maar nu gaat dat beter.
Zoveel mogelijk gevarieerd eten, vooral vis en kip eet ik meer als vroeger.
Volkoren brood (ah wat vond ik die vies vroeger maar dat ik ook al inmiddles leren eten, vind het nog lekker ook vooral met pitjes erin, het moet niet veel gekker worden

)
Naas mijn eten verandering, hier is wat ik doe voor mijn trainingen. Ik heb momenteel niet veel kennis wat de schemas betreft dus als ik er helemaal ernaast zit, hoor ik dat graag, correcties en adviesen zijn welkom. Ik train pas 2-3 maanden op deze manier, daarvoor alleen cardio (hardlopen).
Ik traing 3-4 keer per week, zoveel mogelijk een dag trainen-een dag rusten voor herstel,
Schema 1
Dumbbell Curls - 10KG per arm / 10 x per am
Barbell Deadlift 80KG /5 x
Barbell Curls 30KG /5 x
Dumbbell Flyes 5KG per arm /10 x
+10 Push ups + 50 crunches
20-30 Minuten fietsen - HIIT
8 Sets
Schema 2
Dumbbell Lateral Raise - 5KG per arm /5 x
Barbell bent-over row 80KG /5 x
Barbell pullovers 10KG /10 x
Dumbbell shoulder press – 10KG per arm /10 x
+10 Push ups + 50 crunches
20-30 Minuten hardlopen - HIIT
8 Sets
Netjes man... herken het verhaal wel alleen jij hebt iets meer progressie gemaakt Buik is gewoon weer strak... respect hoor!
Ja, het gaat de goede kant op iig

, thanks
vanaf je 6e pic begon je toch iets heel goed te doen
Ja anders poseren inderdaad

en plus KT natuurlijk, ipv cardio