MuscleMeat

Na 4 maanden trainen, 69 kg @ 1.75

Adrian

Novice
Waardering
2
Hallo beesten van DBB!
Ik ben al jaren bezig met krachttraining, maar dit gaat af en aan, dan weer een paar weken wel en dan weer maanden niet. Verder lette ik ook weinig op voeding dus begrijp je dat ik weinig vruchten plukte van de training. Nu heb ik het vanaf oktober wat serieuzer bijgehouden, hier ook veel gelezen en veel geleerd over voeding, oefeningen en techniek etc.!
Ik begon op 65 kg, op de foto’s ben ik 69 kg na 4 maanden trainen (foto is van begin februari)
Ik heb geen duidelijk foto’s van toen ik 65 kg was, daarom zal ik deze foto’s nemen als ‘before’ en om de zoveel tijd nieuwe foto’s plaatsen.
Ik heb geen voedingsschema, ik probeer gewoon goed te eten.
Trainen doe ik thuis, de oefeningen die ik doe zijn voornamelijk:
Benchen, incline bench, DB press<O:p</O:p
Military press<O:p</O:p
Chinnen, deadlift<O:p</O:p
Barbell curl<O:p</O:p
<O:p</O:p
<O:pBenen.. je kent het wel, hardlopen en voetbal, pak ze een beetje mee met deadlift en wellicht zal ik wat meer gaan dumbelsquatten. </O:p
Ik heb geen specifiek doel, zeer groot hoef ik niet te worden. Het welbekende Men’s Health lichaam lijkt me een mooi voorlopig doel.
Op welke punten kan ik nog letten? Welke groepen lopen achter? Tips en opmerkingen zijn welkom!
Adrian<O:p</O:p

4-02-09-69,3voor.jpg

4-02-09-69,3rug.jpg

Laatst bewerkt:
Hallo beesten van DBB!
Ik ben al jaren bezig met krachttraining, maar dit gaat af en aan, dan weer een paar weken wel en dan weer maanden niet. Verder lette ik ook weinig op voeding dus begrijp je dat ik weinig vruchten plukte van de training. Nu heb ik het vanaf oktober wat serieuzer bijgehouden, hier ook veel gelezen en veel geleerd over voeding, oefeningen en techniek etc.!
Ik begon op 65 kg, op de foto’s ben ik 69 kg na 4 maanden trainen (foto is van begin februari)
Ik heb geen duidelijk foto’s van toen ik 65 kg was, daarom zal ik deze foto’s nemen als ‘before’ en om de zoveel tijd nieuwe foto’s plaatsen.
Ik heb geen voedingsschema, ik probeer gewoon goed te eten.
Trainen doe ik thuis, de oefeningen die ik doe zijn voornamelijk:
Benchen, incline bench, DB pressffice:office" />:p>:p>
Military press:p>:p>
Chinnen, deadlift:p>:p>
Barbell curl:p>:p>
:p>:p>
:p>Benen.. je kent het wel, hardlopen en voetbal, pak ze een beetje mee met deadlift en wellicht zal ik wat meer gaan dumbelsquatten. :p>
Ik heb geen specifiek doel, zeer groot hoef ik niet te worden. Het welbekende Men’s Health lichaam lijkt me een mooi voorlopig doel.
Op welke punten kan ik nog letten? Welke groepen lopen achter? Tips en opmerkingen zijn welkom!
Adrian:p>:p>

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
waar zijn foto's ?????????

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie kruisjes, foto's staan nu in de bijlage kijken of dat werkt.

4-02-09-69,3voor.jpg

4-02-09-69,3rug.jpg

ja ik zie ze .

sja je traint kort dus nog niet veel te zien.

Blijf eten rusten en trainen en je krijgt je gewilde fysiek !

jij zegt ik hoef niet heel groot te worden maar het welbekende menshealt lichaam....nou kan aan mij liggen maar die gasten die daar op de cover staan zijn vrij huge ouwe

Ben je nog vet kwijtgeraakt? Of is die 4 kilo alles wat erop zat?

Ik denk toch dat je dan wat meer zal moeten eten. 1 KG / maand inclusief vet is echt weinig in jouw situatie. En als je eenmaal een keer hebt opgeschreven wat je eet en hoeveel kcals je naar binnen krijgt is het veel makkelijker aan te passen, het zou zonde zijn als je je kapot traint en er 3 keer zo lang over doet puur omdat je niet genoeg eet.

Dumbbell squats zijn trouwens niet zo goed omdat je je benen dan te dicht bij elkaar moet houden, beste is om barbell squats te doen.

Bedankt voor de reacties.

Om te verduidelijken: ik weet dat veel Men's Health fysieken vrij groot zijn en dat die moeilijk te behalen zijn, maar dat is inderdaad mijn doel. En dan wil ik wel groter worden dan cover die hierboven staat! Met 'niet te groot worden' bedoel ik dan ook de podiumachtige fysieken die je hier vaak als doel ziet staan.

De barbell squats kan ik niet doen omdat ik thuis train en geen squatrek oid heb, vandaar dat ik DB squats mijn enige optie zijn.

@ WeekendWarrior: ik ben geen vet kwijtgeraakt nee, want ik ben vrij droog van nature. Al komt dit op de foto niet echt goed naar voren, geen optimale belichting. Dus ik ben idd maar 4 kilo aangekomen. Armen zijn in die tijd van 33 naar 35 gegaan (koud)
De foto's zijn ook koud genomen en niet geposeerd omdat ik vind dat dit een meer reele situatie schetst (in het dagelijks leven sta je ook niet warm en in een pose je ding te doen)

Om meer eruit te halen zal ik waarschijnlijk toch meer moeten eten. Ik neem trouwens geen creatine of eiwitpoeder. Ik weet dat dit wel onder naturel valt maar ik vind het gewoon niet zo vet om het te nemen. En ik denk dat er clean heel veel mogelijk is.
Echter als ik die 1 kilo / maand volhou heb ik na 1 jaar wel 12 kilo erbij, wat toch netjes is. Maar waarschijnlijk vlakt de progressie na een tijdje af omdat je vooral aan het begin makkelijk gains maakt.

Hier nog wat (waarschijnlijk weinig indrukwekkende) stats van mij:

bench incline 50k 11-9-8-7
military 30 k 10-8-7-6
barbell curl 30 kg 15-12-10-7
deadlift 50 kg 13-13-12-10
chinnen 4 x 11 x BW

Bedankt voor de reacties.

Om te verduidelijken: ik weet dat veel Men's Health fysieken vrij groot zijn en dat die moeilijk te behalen zijn, maar dat is inderdaad mijn doel. En dan wil ik wel groter worden dan cover die hierboven staat! Met 'niet te groot worden' bedoel ik dan ook de podiumachtige fysieken die je hier vaak als doel ziet staan.

http://forum.bodybuilding.com/photo/showphoto.php?photo=2058923&ppuser=1178251

=

http://forum.bodybuilding.com/photo/showphoto.php?photo=4300293&ppuser=1178251

=
Podiumwaardig
=
Mens health cover waardig.;)

Dat soort gasten zijn echt al ongeloofelijk groot.

Ik zou trouwens wat zwaarder gaan deadliften, meer dan 50 kg moet toch zeker kunnen.

Die gozer ziet er idd zeer goed uit.
Ik weet dat deadlift veel zwaarder kan, het probleem is alleen dat ik niet zoveel gewicht heb liggen thuis, kan hooguit deadliften met 60kg. Daarom probeer ik een zeer stricte uitvoering te doen en zit ik wat hoger in de reps.

Mensen op de cover kun je ook eens vergelijken met die van bijv flex bij MH zie je ze ontspanen staan met een gay houding en zien je natuurlijk uit waar bij iemand van flex ook zo kan gaan staan maar een hele andere doel groep aanspreekt dus een dikke MM popt en de adderen eruit spatten en alles aangespant , en niet natuurlijk uitzient straalt.

Die gozer ziet er idd zeer goed uit.
Ik weet dat deadlift veel zwaarder kan, het probleem is alleen dat ik niet zoveel gewicht heb liggen thuis, kan hooguit deadliften met 60kg. Daarom probeer ik een zeer stricte uitvoering te doen en zit ik wat hoger in de reps.

Koop wat gewicht, een 60 kg deadlift is echt niets.

Je kan toch benchen? Of heb je een bank zonder rek en doen je alleen DB press? Dumbbell squats red je het niet mee, irritant en je pakt daardoor veel minder gewicht. Je kan nog beter hack squats doen...

Zoals andere zeiden moet je toch echt meer gewicht kopen. 60 KG kom je echt niet mee vooruit, het minimum is toch wel 150 KG, die extra kilos gaan je op zn hoogst 100 euro kosten. Een cheap free rack is ook niet teveel gevraagd, maar het belangrijkste is het gewicht.

Creatine en eiwit is helemaal niet nodig, veel belangrijker om kcals binnen te krijgen dan al die extras. 4 kilo is echt weinig en je kunt er zonder twijfel meer uit halen, al is het maar 100 kcal extra per dag.

Terug
Naar boven