XXL Nutrition

Na 4 maanden trainen

• Topic Starter Topic Starter
Foto's Toegevoegd

Zal ik van deze Topic mijn logboek maken incl pics? elke week 3-4 fotos ?

Gewoon doen, is goed voor je motivatie om je zelf straks eens te vergelijken met een jaar geleden bijvoorbeeld. :) Verder denk ik ook dat je vetpercentage ergens tussen de 16-18% ligt. Je ziet niet echt duidelijk buikspieren, maar wel definitie, dus veel lager of hoger zal 't niet zijn.

Gewoon doen, is goed voor je motivatie om je zelf straks eens te vergelijken met een jaar geleden bijvoorbeeld. :) Verder denk ik ook dat je vetpercentage ergens tussen de 16-18% ligt. Je ziet niet echt duidelijk buikspieren, maar wel definitie, dus veel lager of hoger zal 't niet zijn.

Oke nou bij deze komt er veel meer van op de forum :)

Het is denk ik verstandiger om minimaal een maand tussen de foto's te laten..
Als je elke week een foto maakt dan zie je vrijwel geen verschil.

9 weken lijkt mijn te kort om echt progressie te maken...

---------- Post toegevoegd Thu 26 Jul 2012 om 22:03 ----------

Het is denk ik verstandiger om minimaal een maand tussen de foto's te laten..
Als je elke week een foto maakt dan zie je vrijwel geen verschil.

Ja inderdaad.

Binnen 1 jaar is dat wat je wil in dat topic denk ik niet te halen.

Daarvoor heb je te weinig massa. En op 1 jaar tijd kan je niet zoveel massa kweken en dan nog shredded zijn.

Zelfs met AAS zal het nog een hele klus worden.
Maar als je nu al AAS zou nemen maak je jezelf belachelijk

Daarvoor heb je te weinig massa. En op 1 jaar tijd kan je niet zoveel massa kweken en dan nog shredded zijn.

oke en wat zou ik dan maximaal kunnen halen in 1 jaar met de juiste voeding geen cheat dagen en supplementen ( creatine, Dexaprine, whey isolate ) en 5x sportschool per week ?

Updated tot week 11

Had t over Qxx

Maar ja natuurlijk kan dat, begin eerst eens met een goed voedsingschema maken en 500kcal onder onderhoud eten voor je naar de supplementen grijpt.

Is haalbaar binnen een maand of 4 denk ik
Nooit zover onder onderhoud eten, je onderhoud is het aantal kcal dat je nodig hebt om je spieren te voeden, niet je vetjes.

updated tot week 12

maak 1x per maand een foto, is de progressie makkelijker te zien.:)

maak 1x per maand een foto, is de progressie makkelijker te zien.:)

ja dacht ik ook aan maar hoorde ook iemand zeggen dat het zo leuk was dat ik het elke week deed dus ja wat ik nou moet doen weet ik ook niet meer:P

Jammer dat je vroeger dik was geweest want nu zie je overtollig huid bij je buik of het lijkt maar zo ik denk vp 16%

Jammer dat je vroeger dik was geweest want nu zie je overtollig huid bij je buik of het lijkt maar zo ik denk vp 16%

ik ben nooit dik geweest :P licht aan de fotos denk ik (mocht het wel zo zijn dat ik overtollig huid daar zou hebben zou ik het echt weg laten halen bij een plastice chirurg)
ps: heb ook nog nooit me abs getraind deed altijd me armen echt pas sinds de sportschool daar mee begonnen

Laatst bewerkt:
14-15%

rond de 14 = 15 % zelfde als mij ongeveer. Maak niet elke week een foto kerel schiet gewoon niet op te weinig verschil. Ik zat net je foto's te bekijken en zie gewoon geen verschil omdat het teveel foto's zijn. tussen de eerste en laatste wel verschil.

maak gewoon 1 keer per 2 maanden een foto of gelijk meerdere foto's van armen, benen etc. Maar niet elke week.

Succes verder!

geupdate

Terug
Naar boven