grimlock2009
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon doen, is goed voor je motivatie om je zelf straks eens te vergelijken met een jaar geleden bijvoorbeeld.Verder denk ik ook dat je vetpercentage ergens tussen de 16-18% ligt. Je ziet niet echt duidelijk buikspieren, maar wel definitie, dus veel lager of hoger zal 't niet zijn.

Het is denk ik verstandiger om minimaal een maand tussen de foto's te laten..
Als je elke week een foto maakt dan zie je vrijwel geen verschil.
Binnen 1 jaar is dat wat je wil in dat topic denk ik niet te halen.
Daarvoor heb je te weinig massa. En op 1 jaar tijd kan je niet zoveel massa kweken en dan nog shredded zijn.
Zelfs met AAS zal het nog een hele klus worden.
Maar als je nu al AAS zou nemen maak je jezelf belachelijk
Nooit zover onder onderhoud eten, je onderhoud is het aantal kcal dat je nodig hebt om je spieren te voeden, niet je vetjes.Had t over Qxx
Maar ja natuurlijk kan dat, begin eerst eens met een goed voedsingschema maken en 500kcal onder onderhoud eten voor je naar de supplementen grijpt.
Is haalbaar binnen een maand of 4 denk ik
Binnen 1 jaar is dat wat je wil in dat topic denk ik niet te halen.
Daarvoor heb je te weinig massa. En op 1 jaar tijd kan je niet zoveel massa kweken en dan nog shredded zijn.
Zelfs met AAS zal het nog een hele klus worden.
Maar als je nu al AAS zou nemen maak je jezelf belachelijk
maak 1x per maand een foto, is de progressie makkelijker te zien.![]()

Jammer dat je vroeger dik was geweest want nu zie je overtollig huid bij je buik of het lijkt maar zo ik denk vp 16%
licht aan de fotos denk ik (mocht het wel zo zijn dat ik overtollig huid daar zou hebben zou ik het echt weg laten halen bij een plastice chirurg)