Fitness Seller

Na 6 maanden nu een HST schema

spierblunder

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
80kg
Vetpercentage
11%
Na 6 maanden serieus trainen van 62 naar 70 kilo wil ik nu een hst schema volgen. ik gebruik nu whey proteine en wil ook noxipro gaan gebruiken.

doel is om in die 8 weken 3 kilo aantekomen.
Ik vind dat mijn biceps achterlopen heeft iemand wat tips?
omtrek is 33 cm

stats
1.78
69 kilo
10%

krachtstats
BP 4x 90 k
SQ 8x100 k
DL 6x 100 k

[afbeelding niet meer beschikbaar]

oh5zid.jpg

ziq4i9.jpg

21og1d.jpg

IK heb geen verstand van BB poses! :P

Laatst bewerkt:
Vind biceps niet zozeer achterlopen op de rest hoor, welk hoge krachtstats voor je gewicht. ;)

• Topic Starter Topic Starter
dankjewel moet meschien even bij vermelden dat het onder invloed van noxipro is (a)

Dan is het nog supersterk voor je gewicht en overige stats. 4x90kg is niet niks he.. Eigenlijk nog nooit iemand 90kg zien benchen met zon borst en zulke armpjes!

Ik denk niet dat je zorgen moet maken over spieren die achterlopen na 6 maanden training. Gewoon de basis oefeningen doen en na een tijdje kun je wel gaan richten op bepaalde spiergroepen die achterlopen.

In dit schema zitten soieso bijna alleen maar compound oefeningen. Maar heb nooit het gevoel alsof mijn biceps goed getrained zijn na een sessie...

Je kunt natuurlijk na de compound oefeningen de training af maken met een paar isolatie oefeningen.

Vind je BP erg voorlopen ten opzichte van je DL, ben benieuwd naar je form?

sorry wat bedoel je met form?

hoe je de oefening uitvoert.

Goeie stats, je bent best sterk.
Niks loopt achter... gewoon zo door blijven gaan joh

In 6 maanden 8 killo kan ik nog een voorbeeld aan nemen :rolleyes:
Ik ben zelf 11 kilo in 11 maanden aangekomen ongeveer.

Qua stats zitten we vrij hetzelfde,
Je biceps blijft wel een beetje achter. weet je hoeveel cm je biceps was 6 maanden geleden?

thanks baksteen.

ik pak de stang iets verder dan schouderbreedte vast en laat hem niet stuiteren. normaal tempo naar mijn borst toe en uit.. het heeeft er meschien meetemaken dat ik voordat ik serieus was 3x per week alleen borst trainde dan word die vanzelf sterker dan de rest. Ik liep ook voorover...

Laatst bewerkt:
@ bertju

mijn bicep was toen 30 cm zelfde als dat van een vriend van mij. hij traint zeer onregelmatig en is veel zwakker dan mij en hij presteerd het gewoon om nu 36cm te hebben.

tsja het is meschien cliche maar blijven vreten hahaha
denk dat ik nog meer had gewogen als ik de alcohol en dergelijke links had laten liggen

Laatst bewerkt:
sterk, goede basis maar biceps zijn wel erg klein imo

Goeie krachtstats, ga lekker massa opbouwen. Heb geen ervaring met HST, we over gelezen, ben wel benieuwd naar wat het uithaalt!

Me maat zei vanmorgen dat ik op internet stond, had ie deze link gestuurd. Damn jouw hoofd is bijna dezelfde als de mijne wahah. Op me dood kan zo tweeling zijn.

haha pics? we zijn wel precies evengroot ben 4 kilo lichter nu :P

Terug
Naar boven