MuscleMeat

Na bijna 4 jaar naturel trainen

Lars035

Competitive Bodybuilder
Waardering
282
Lengte
1m85
Massa
99kg
Vetpercentage
11%
Begin foto 17 jaar, 79kg, 12%, Lengte 1,83cm 1 jaar krav maga en mma.
Update foto 20 jaar, 101kg, 12%. Lengte 1,85cm

71r6l5.jpg

Komen binnenkort nog wat meer update foto's.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://www.youtube.com/watch?v=Pfw1vRgv5gQ

EDIT:

ok mannen, na al die tijd durf ik eindelijk is een fullbody foto te uploaden. Heb heel lang te kampen gehad met een zware knie blessure waarmee ik het laatste half jaar pas een beetje succesvol en pijnvrij heb kunnen trainen...

dus please go easy on me hahaha!

sy9r46.jpg

1zme2qv.jpg

EDIT 03-04-2013

depx8y.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=7GtvUoT1f8M

Ja hij heeft ze handen erbij, maar better save then sorry.

[UPDATE 03-08-2012] Trainen lager pitje, ontspannen optimaal!

ws5qid.jpg

[UPDATE 31-08-2013]

Benchpress 20X100:

http://www.youtube.com/watch?v=tD5vOmadKog

[UPDATE 10-02-2014]

Growing a epic beard!!!
2eej72e.jpg

Heavy bulk pose.....fat als phuuuuuck =D

http://www.youtube.com/watch?v=c1gm3x0OB48

Kleine leg update...

mkk7s3.jpg

Voor je beginfoto nog niets getraind?
Goeie basis dan. Mooie progressie ook.

• Topic Starter Topic Starter
Voor je beginfoto nog niets getraind?
Goeie basis dan. Mooie progressie ook.

Staat er bij man, heb op de before foto 1 jaar mma en krav maga gedaan. Was alleen wat te licht om mee te komen met de beesten op de club, was daarna gaan fitnessen mix met vechtsporten om vervolgens te focussen op het bodybuilding en echt groot te worden.

Mirin! je hebt echt solid massa gepakt!

deftig, maar kan wel nog veel droger...

Massa zeer goed allesins!!!

Staat er bij man, heb op de before foto 1 jaar mma en krav maga gedaan. Was alleen wat te licht om mee te komen met de beesten op de club, was daarna gaan fitnessen mix met vechtsporten om vervolgens te focussen op het bodybuilding en echt groot te worden.

Als ik zeg dat ik 1j wielrennen gedaan hebt, betekent dit dan automatisch dat ik geen atletiek gedaan heb? :rolleyes:

Mijn punt is gewoon dat je een goed vertrekpunt al had dan, als je voordien enkel maar een jaartje vechtsport gedaan hebt.

Als ik zeg dat ik 1j wielrennen gedaan hebt, betekent dit dan automatisch dat ik geen atletiek gedaan heb? :rolleyes:

Mijn punt is gewoon dat je een goed vertrekpunt al had dan, als je voordien enkel maar een jaartje vechtsport gedaan hebt.

Doelde meer op dat dit niet 100% before pic was aangezien er een hoop getraind is met eigen lichaamsgewicht bij de vechtsporten dus al wat spierontwikkeling te zien is.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 19:59 ----------

deftig, maar kan wel nog veel droger...

Massa zeer goed allesins!!!

meh, hoef niet zo zeer ripped as phuck te staan. Aangezien ik naturel ben en dus als ik cut in een catabole toestand kom vind ik dat het nog niet waard om adertjes en shit op het strand te showen. Hou het dus nu ook in de zomer even op een clean bulk en probeer met vet rond de 12/14% te houden.

hopen dat ik over 2 jaar ook er zo bij sta :)
heb je nog rug,been foto,s
edit:
wat voor tattoo heb je op je borst :o?

Laatst bewerkt:
Dit is hoe naturel progressie eruit zou moeten zien, was je voeding optimaal?

Beast!
Ik hoop er rond mijn 20-21 ook zo bij te staan!

Klein detail, traps lopen precies wat achter? Of ligt dat aan de foto?

Goed werk kerel! DAMN dat beginfysiek, ziet er al prima uit man.
Wat zijn je krachtstats?

Dit is hoe naturel progressie eruit zou moeten zien, was je voeding optimaal?

Hahah nee helemaal niet, blijft wel een hobby dus eet me patat, spareribs, pannenkoeken en wat voor nog allemaal, met name in het weekend. Door de weeks let ik wat meer op me eiwit innamen etc, en zorg vooral voor een goed ontbijt, snelle eiwitten na het trainen en me kwark voor het slapen. Voor de rest op de dag eet ik alleen maar brood met heel veel kalkoen fillet. Drink ook graag me biertje en probeer ook nog van me leven te genieten. Mooie middenweg al zeg ik het zelf. Ben vorig jaar zomer er zelfs een half jaar tussen uit geweest in verband met vakantie en lekker willen ontspannen.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 20:34 ----------

hopen dat ik over 2 jaar ook er zo bij sta :)
heb je nog rug,been foto,s
edit:
wat voor tattoo heb je op je borst :o?

Verdere progressie foto's komen nog, deze foto is vorige week genomen meer voor de lol, maar was wel tevreden ook al is de kwaliteit wat minder.

Foto van me tattoo heb ik wel voor je!

35bdw0p.jpg

Netjes hoor!

heel goed.

Ziet er goed uit, hoe je er bij zou staan met een voedingsschema wil ik niet eens bij nadenken.... En dan ook nog genieten op de manier hoe je dat zelf wilt, lijkt me lekker.

en idd Traps lopen net wat achter.

Ziet er goed uit, hoe je er bij zou staan met een voedingsschema wil ik niet eens bij nadenken.... En dan ook nog genieten op de manier hoe je dat zelf wilt, lijkt me lekker.

en idd Traps lopen net wat achter.

Denk dat dit vertekend beeld is door de foto, hier een betere front foto
´s ochtends op nuchtere maag.

5vsmr8.jpg

MMA fysiekje! Nice! Goede progressie, denk niet dat je er in die tijd veel meer uit had kunnen halen dus well done

damn bruut fysiek, mooi dat je ook nog van het leven weet te genieten qua eten en toch zo eruit kan zien! Mirin'

Terug
Naar boven