Fitness Seller

Na bijna 4 jaar naturel trainen

• Topic Starter Topic Starter
Waarom zijn genen de schuld geven? Misschien traint hij gewoon harder en beter dan mensen die amper vooruitgang boeken?

Combinatie van beide denk ik!

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------

goed fysiek! al eerder zo diep gecut?

Gaat nu de eerste keer worden dat ik echt diep ga, wil wedstrijden gaan doen maar wil eerste kijken hoe mijn lichaam gaat reageren!

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:27 ----------

vetpercentage is zo ook al wel oké, benieuwd wat het verschil in kracht gaat zijn tussen nu en op het laagste vet%.-

Merk nu al heftig verschil, ook omdat ik nu veel meer gecontroleerd train om geen blessures op te lopen!

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

Die baardgenen is iedereen jalours op denk ik!

Ik mis mijn epische baard wel een beetje haha! :D

---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

Hij traint al bijna 7 jaar.
Dit fysiek is gewoon te halen binnen 7 jaar natty trainen.

6 jaar :D

---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:29 ----------

Goed fysiek en vette tattoo!

Thanks!!

---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:29 ----------

Hoeveel % sta je op die foto Lars ?

Ik denk ergens rond de 12%

---------- Toegevoegd om 19:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:30 ----------

stop met je aan te stellen, aanstelster!

:d

• Topic Starter Topic Starter
35l6st0.jpg

Mijn train maat links en ik rechts, het was zijn legday en even snel vergelijken haha!

Goed fysiek man!

Terug
Naar boven