Lars035
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 282
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 11%
Waarom zijn genen de schuld geven? Misschien traint hij gewoon harder en beter dan mensen die amper vooruitgang boeken?
Combinatie van beide denk ik!
---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------
Gaat nu de eerste keer worden dat ik echt diep ga, wil wedstrijden gaan doen maar wil eerste kijken hoe mijn lichaam gaat reageren!
---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:27 ----------
vetpercentage is zo ook al wel oké, benieuwd wat het verschil in kracht gaat zijn tussen nu en op het laagste vet%.-
Merk nu al heftig verschil, ook omdat ik nu veel meer gecontroleerd train om geen blessures op te lopen!
---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------
Ik mis mijn epische baard wel een beetje haha!

---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------
Hij traint al bijna 7 jaar.
Dit fysiek is gewoon te halen binnen 7 jaar natty trainen.
6 jaar

---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:29 ----------
Thanks!!
---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:29 ----------
Ik denk ergens rond de 12%
---------- Toegevoegd om 19:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:30 ----------
:d