Fitness Seller

Na bijna 4 jaar naturel trainen

Heel netjes, goed vechters fysiek.

Ik Moet zeggen in 't echt zie je er sicker uit dan op de foto's. Denk door gebrek aan vergelijkingsmateriaal. Je moet een foto posten met iemand er naast :P (Niet ik)

• Topic Starter Topic Starter
Ik Moet zeggen in 't echt zie je er sicker uit dan op de foto's. Denk door gebrek aan vergelijkingsmateriaal. Je moet een foto posten met iemand er naast :P (Niet ik)

haha thanks maat, dacht dat het aan mij lag dat het er op foto's altijd wat matig uitziet.

En Nee! Ik ga nooit vlees eten :D

Bij mij zien foto's er juist beter uit :(

steven+takacs021114223617.jpg

knappe fysiek en mooie verhoudingen. Mag je trots op zijn!

wat een fysiek maat, hoop dat ik er zo over een paar jaar ook bij mag lopen.

heel knap man

50cm armen?

Goed buff man, goede motivatie als ik je progressie zo zie. Zeker als ik je voedingspatroon bekijk, geeft maar weer eens aan hoe overrated er op deze site over voeding gedacht word soms:rolleyes:. Goed dat je een middenweg hebt gevonden en zover gekomen bent!

Nice! netjes je massa gepakt! niks meer dan lof :)

Ziek fysiek, helemaal naturel. Ben je ook van plan om dit altijd te blijven of..

wel of niet natty, goed fysiek !

Echt netjes man,

Hoe zit het trouwens met Robert, heeft die dikke ook een account hier ?

• Topic Starter Topic Starter
Ziek fysiek, helemaal naturel. Ben je ook van plan om dit altijd te blijven of..

Het stemmetje blijft altijd schreeuwen in me achterhoofd, maar ben van plan om het maximale uit me natuurlijke kunnen te halen en niet te gebruiken. Heb voor de rest geen podium plannen dus vind het niet nodig om dan te gebruiken. Is een beetje het zelfde als een postbode die bloeddoping neemt om sneller te kunnen fietsen haha.

---------- Post toegevoegd Wed 11 Jul 2012 om 19:26 ----------

Echt netjes man,

Hoe zit het trouwens met Robert, heeft die dikke ook een account hier ?

Niet dat ik weet, kwam hem laatst nog tegen. Nog steeds dikke poffertjes porum hahaha

Haha, lelijke vent is het he.
Maar binnenkort met ze 4e wat doen ?, Robert, Ellen, Jij, Ik

Terug
Naar boven