Fitness Seller

Na de kuur spierbehoud

Tarzan0203

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Hallo,

Even terug op mijn vorige post over een kuur waar ik mee wil beginnen.
(test e 500 voor 10 weken en als kickstart winny 50 mg eerste 4 weken na kuur nolva 3 weken)

Met deze kuur wil ik beginnen in februari 2013.
Alleen vroeg ik me af wat ik heb beste kan doen voor spierbehoud.
Nu zit ik namelijk op een sportacademie als school en sport dus ook veel op school voornamelijk teamsporten, conditie, turnen, dans enz.

Nou las ik net dat je weinig moet doen aan cardio voor spierbehoud.
Alleen sport ik op school zo 75% en de andere 25% is theorie.(helaas weinig theorie over aas)

Het betekend dus namelijk wel dat ik tijdens mij kuur ook deze sporten doe.
Heeft iemand hier evaringen mee en tips?
Ook iemand enige idee over hoeveel massa winst ik kan behouden met keigoed eten en keihard trainen?

Wil namelijk maar 2 kuurtjes max doen voor mijn ideale doel zal betekende dat mijn 2de keur alleen winny word om droger te tonen 1 jaar later.
Niet van plan op onderhoudskuurtjes te doen jaarlijks.

Thankss

Zorgen voor snel en zo volledig mogelijk herstel d.m.v. anti oestrogenen en zorgen voor voldoende gevarieerde en volledige voeding om zoveel mogelijk spiermassa te behouden en voor genoeg brandstof te zorgen zodat je veel kan blijven sporten, zodat je lichaam minder spieren hoeft af te breken om aan energie te komen.

Je zal meer moeten gaan eten om afbraak te minimaliseren. Verder in je hoofd houden dat niet zo sterk zal blijven als tijdens je kuur, scheelt weer een hoop.

• Topic Starter Topic Starter
weer is bedankt :)

Je kunt niet 2 kuurtjes doen en dan de rest van je leven die gewonnen massa vasthouden. Zo werkt het helaas niet.

Je kunt niet 2 kuurtjes doen en dan de rest van je leven die gewonnen massa vasthouden. Zo werkt het helaas niet.

Waarom dan niet?
Als je er bij blijft trainen en goed blijf eten moet dit toch mogelijk zijn?
anders heeft het kuren toch geen enkele zin als je al weet dat je al je gewonnen spiermassa mbv anabolen toch weer gaat verliezen tenzij je weer verder gaat kuren?!

Waarom dan niet?
Als je er bij blijft trainen en goed blijf eten moet dit toch mogelijk zijn?
anders heeft het kuren toch geen enkele zin als je al weet dat je al je gewonnen spiermassa mbv anabolen toch weer gaat verliezen tenzij je weer verder gaat kuren?!

hahaha je geeft zelf al de juiste antwoord. Kuren is ook vrijwel nutteloos als je off gaat. Heb jij weleens een grote kerel van 100+kg en lage bf gezien die steeds lange tijd off ging? :rolleyes:

Zo lang je steeds lange tijd off gaat, zal je lichaam iedere keer weer terug gaan naar zijn natuurlijke maximum aan spiermassa.

Pure droge spiermassa verlies je echt niet snel. Maar aan andere kant je wint het ook niet snel. Dat is iets wat je door de jaren heen beetje bij beetje opbouwt en niet even in 10 weken tijd.

Als je gaat kuren kom je vooral aan van de vocht en extra glycogeen opslag in je spieren die je ook een stuk voller maken. Dat is zo 90% van het gewicht die je aankomt. Daarom zeg ik ook altijd je moet niet blind staren op gewicht.

Na je kuur val je altijd terug in gewicht omdat je met die middelen je vocht gehalte en glycogeen opslag kunstmatig verhoogt. Dus al vreet je je kapot en blijf je perfect trainen wat dan ook je valt altijd terug.

Maar dat betekent niet meteen dat je spiermassa kwijt raakt. Droge spiermassa kom je echt niet makkelijk van af dan moet je over een lange periode belachelijk weinig eten en trainen.

beste wat je na je kuur kan doen is gewoon vooral goed door blijven eten en je lichaam te blijven stimuleren met trainen. Daarnaast natuurlijk zorgen dat je bloed waardes zo snel mogelijk herstellen.

kuki +1!

euh, gaat erom dat spiermassa moeilijk te winnen en verliezen is. (goede voeding, enz) zoals ali al zei, hypertrofie kost fokking veel tijd.
Mannen die al 100+ wegen met weinig vet zijn er A weinig en B vast al constant on/Bridge.

zomaar plus 1 je kuki. Die man weet zelf ook dondersgoed dat als je steeds off gaat je een average aas fysiek behoudt, niet meer niet minder.

dat is je eigen aanleg wat je ermee behaald (uitgaande dat je inzet goed was). Wat bedoel je met steeds off gaan? Zijn genoeg gasten die continue kuren en ook average en zelfs minder uit zien. Ik behoor zelf ook tot de groep die aardig wat in zijn lichaam geknikkerd heeft en ik vind mijn fysiek nou ook niet echt representatief van wat ik allemaal heb genomen. Helaas. Aanleg bro, alleen daar wordt je groot mee, de rest is alleen stimulans.

dat is je eigen aanleg wat je ermee behaald (uitgaande dat je inzet goed was). Wat bedoel je met steeds off gaan? Zijn genoeg gasten die continue kuren en ook average en zelfs minder uit zien. Ik behoor zelf ook tot de groep die aardig wat in zijn lichaam geknikkerd heeft en ik vind mijn fysiek nou ook niet echt representatief van wat ik allemaal heb genomen. Helaas. Aanleg bro, alleen daar wordt je groot mee, de rest is alleen stimulans.

hahah aanleg, dat maak jij jezelf gewoon wijs.

Bodybuilding op hoog niveau is gewoon zoveel mogelijk middelen in je lichaam krijgen terwijl je niet ziek wordt. Kan je lichaam veel aan, dan kan je misschien wel pro worden. Als dat niet het geval is, is het dweilen met de kraan open. Grote kerels zitten gewoon aan de pharmaceutical HGH op hoge dosis, ****ing veel aas, slin etc. En dat non stop.

Dan heb ik het niet over spier aanhechtingen, blessuregevoeligheid etc wat allemaal ook essentieel is om op hoog niveau wat te kunnen presteren.

hahah aanleg, dat maak jij jezelf gewoon wijs.

Bodybuilding op hoog niveau is gewoon zoveel mogelijk middelen in je lichaam krijgen terwijl je niet ziek wordt. Kan je lichaam veel aan, dan kan je misschien wel pro worden. Als dat niet het geval is, is het dweilen met de kraan open. Grote kerels zitten gewoon aan de pharmaceutical HGH op hoge dosis, ****ing veel aas, slin etc. En dat non stop.

Dan heb ik het niet over spier aanhechtingen, blessuregevoeligheid etc wat allemaal ook essentieel is om op hoog niveau wat te kunnen presteren.

bro meen je dit nou serieus? ik ben echt teleurgesteld.

euh, gaat erom dat spiermassa moeilijk te winnen en verliezen is. (goede voeding, enz) zoals ali al zei, hypertrofie kost fokking veel tijd.
Mannen die al 100+ wegen met weinig vet zijn er A weinig en B vast al constant on/Bridge.

ja waarom zouden ze al constant on zijn of bridgen? Omdat het anders gewoon niet kan. Iedereen wil het liefst on en off gaan om zo enigszins in balans te blijven qua gezondheid. Maar dat gaat gewoon niet als je beter dan de average competatief bodybuilder eruit wilt zien.

---------- Post toegevoegd Sun 5 Aug 2012 om 19:07 ----------

bro meen je dit nou serieus? ik ben echt teleurgesteld.

kerel, ik ben nog meer teleurgesteld in jou. serieus.

ja waarom zouden ze al constant on zijn of bridgen? Omdat het anders gewoon niet kan. Iedereen wil het liefst on en off gaan om zo enigszins in balans te blijven qua gezondheid. Maar dat gaat gewoon niet als je beter dan de average competatief bodybuilder eruit wilt zien.

---------- Post toegevoegd Sun 5 Aug 2012 om 19:07 ----------

kerel, ik ben nog meer teleurgesteld in jou. serieus.

Dat zij continue kuren of bridgen komt omdat ze de hele jaar door de maximale uit hun lichaam willen en moeten halen. Waarom zou cutler half jaar stoppen met kuren? Dat betekent meteen half jaar minder goed trainen, half jaar minder progressie, concurrentie die weer dichterbij komt. Zij moeten wel omdat zijn aan top sport niveau aan zitten. Dan moet je op die niveau blijven presteren of je ligt eruit. Maar dat betekent nog steeds niet dat ze zo enorm zijn geworden door de hoeveelheid en frequenter gebruik van aas. Maar eerder het behoud en verdere ontwikkeling van hun lichaam zonder enige tegenwerking. maar dan moet je wel die mogelijkheid tot ontwikkeling hebben en dat is waar aanleg om de hoek komt kijken.

Laatst bewerkt:
Het is gewoon beide. Ze steken er dan misschien wel 25iu hgh en 50iu insu per dag in.
Maar de vormen van je spieren doen veel hoor. En ook de recepter gevoeligheid.
Een maatje van me groeit op 500 test en 400 bold evenveel als iemand op 600 tren.
Ik wil ze wel eens of zien gaan van 2500mg test. Die jongens herstellen nooit meer hoor.

Dat zij continue kuren of bridgen komt omdat ze de hele jaar door de maximale uit hun lichaam willen en moeten halen. Waarom zou cutler half jaar stoppen met kuren? Dat betekent meteen half jaar minder goed trainen, half jaar minder progressie, concurrentie die weer dichterbij komt. Zij moeten wel omdat zijn aan top sport niveau aan zitten. Dan moet je op die niveau blijven presteren of je ligt eruit. Maar dat betekent nog steeds niet dat ze zo enorm zijn geworden door de hoeveelheid en frequenter gebruik van aas. Maar eerder het behoud en verdere ontwikkeling van hun lichaam zonder enige tegenwerking. maar dan moet je wel die mogelijkheid tot ontwikkeling hebben en dat is waar aanleg om de hoek komt kijken.

volgens mij begrijp je niet wat ik bedoel.

Meer drugs/meer tijd on = meer spiermassa. Simpel als dat.

aanleg is spieraanhechtingen, kwaliteit, blessuregevoeligheid, mate van weerstand jegens de middelen.

Als jij je dosis in eental jaar opbouwt naar 40iu PHARMACEUTICAL(!!!!) hg ED, 6 gram aas pw, orals etc, slin, peptides etc etc. Dan kan IEDEREEN 120kg droog worden met de juiste kennis van voeding, training, supplementatie.

Dat jij dat niet aandurft en wil is een ander verhaal, maar kom niet aan met: 'aanleg is de bepalende factor' :rolleyes:

verder heb ik veel respect voor je, en neem ik je mening heel serieus. Maar dit is toch wel een essentieel stuk van het hedendaagse bodybuilding waar wij het niet met mekaar eens over zullen zijn.

---------- Post toegevoegd Sun 5 Aug 2012 om 19:37 ----------

Het is gewoon beide. Ze steken er dan misschien wel 25iu hgh en 50iu insu per dag in.
Een maatje van me groeit op 500 test en 400 bold evenveel als iemand op 600 tren.
Ik wil ze wel eens of zien gaan van 2500mg test. Die jongens herstellen nooit meer hoor.

wat is 'herstellen'? Tuurlijk zal hun natuurlijke testosteronproductie en andere hormonen niet herstellen, maar daar zullen zij ondertussen echt geen nachtje minder door slapen hoor. Die kerels zitten gewoon tot hun dood minstens aan TRT. Genoeg mensen die dat ook doen, terwijl ze geen bodybuilder zijn of zijn geweest.

genoeg gasten hier op de forum gezien die grammen aas nemen. Genoeg jongens ook die 10-15 eenheden hgh voor lange periodes hebben gebruikt. En die hebben naar mijn mening ook een average kuur fysiek. Denk niet dat die 10 eenheden hgh meer zo veel gaat uitmaken. Sowieso peptides zijn zo fkng overrated. Kijk eens naar de oude garde bodybuilders. Die hadden niet eens de kwaliteit supplementen en aas die we nu hebben laat staan peptides. Bewijst maar eens weer hoeveel bijdrage je dna plaatje levert.

genoeg gasten hier op de forum gezien die grammen aas nemen. Genoeg jongens ook die 10-15 eenheden hgh voor lange periodes hebben gebruikt. En die hebben naar mijn mening ook een average kuur fysiek. Denk niet dat die 10 eenheden hgh meer zo veel gaat uitmaken. Sowieso peptides zijn zo fkng overrated. Kijk eens naar de oude garde bodybuilders. Die hadden niet eens de kwaliteit supplementen en aas die we nu hebben laat staan peptides. Bewijst maar eens weer hoeveel bijdrage je dna plaatje levert.

peptides vallen zeker tegen, maar je onderschat de rest ZWAAAAARRRRR.

en kom op, sinds wanneer kan je kerels op dbb serieus nemen qua bodybuilding.
Zie de sissevano's en androgenics :rolleyes:

en het mooiste is dat jij nu die cheapass 10 iu's van een bluetops of wat dan ook gaat vergelijken met pharmaceutical hg :D Als je daar al 10iu van pakt weet je nauwelijks wat je overkomt, laat staan wat de hooggeplaatste pro's pakken qua dosis.

Ik denk verder dat je je mening te veel baseert op de eerlijkheid van de grote jongens. Misschien weet je wel dat de serieuze bodybuilder gewoon junk-achtige karaktertrekjes heeft. Genoeg kerels die liegen en bedriegen om hun supplies te kunnen bekostigen, laat staan dat ze zullen liegen over hun dosis. Neem van mij aan dat wat ik hierboven heb staan qua dosis, niet eens zo bijzonder is voor die gasten.

Edit: de oude garde had gewoon een arm van 47cm droog, en gebruikte grammen na grammen. De grotere kerels a la bertil fox gebruikten logischerwijs zelfs een stuk meer.

Terug
Naar boven