Tarzan0203
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 10%
Hallo,
Even terug op mijn vorige post over een kuur waar ik mee wil beginnen.
(test e 500 voor 10 weken en als kickstart winny 50 mg eerste 4 weken na kuur nolva 3 weken)
Met deze kuur wil ik beginnen in februari 2013.
Alleen vroeg ik me af wat ik heb beste kan doen voor spierbehoud.
Nu zit ik namelijk op een sportacademie als school en sport dus ook veel op school voornamelijk teamsporten, conditie, turnen, dans enz.
Nou las ik net dat je weinig moet doen aan cardio voor spierbehoud.
Alleen sport ik op school zo 75% en de andere 25% is theorie.(helaas weinig theorie over aas)
Het betekend dus namelijk wel dat ik tijdens mij kuur ook deze sporten doe.
Heeft iemand hier evaringen mee en tips?
Ook iemand enige idee over hoeveel massa winst ik kan behouden met keigoed eten en keihard trainen?
Wil namelijk maar 2 kuurtjes max doen voor mijn ideale doel zal betekende dat mijn 2de keur alleen winny word om droger te tonen 1 jaar later.
Niet van plan op onderhoudskuurtjes te doen jaarlijks.
Thankss
Even terug op mijn vorige post over een kuur waar ik mee wil beginnen.
(test e 500 voor 10 weken en als kickstart winny 50 mg eerste 4 weken na kuur nolva 3 weken)
Met deze kuur wil ik beginnen in februari 2013.
Alleen vroeg ik me af wat ik heb beste kan doen voor spierbehoud.
Nu zit ik namelijk op een sportacademie als school en sport dus ook veel op school voornamelijk teamsporten, conditie, turnen, dans enz.
Nou las ik net dat je weinig moet doen aan cardio voor spierbehoud.
Alleen sport ik op school zo 75% en de andere 25% is theorie.(helaas weinig theorie over aas)
Het betekend dus namelijk wel dat ik tijdens mij kuur ook deze sporten doe.
Heeft iemand hier evaringen mee en tips?
Ook iemand enige idee over hoeveel massa winst ik kan behouden met keigoed eten en keihard trainen?
Wil namelijk maar 2 kuurtjes max doen voor mijn ideale doel zal betekende dat mijn 2de keur alleen winny word om droger te tonen 1 jaar later.
Niet van plan op onderhoudskuurtjes te doen jaarlijks.
Thankss

Als je daar al 10iu van pakt weet je nauwelijks wat je overkomt, laat staan wat de hooggeplaatste pro's pakken qua dosis.