Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
genoeg gasten hier op de forum gezien die grammen aas nemen. Genoeg jongens ook die 10-15 eenheden hgh voor lange periodes hebben gebruikt. En die hebben naar mijn mening ook een average kuur fysiek. Denk niet dat die 10 eenheden hgh meer zo veel gaat uitmaken. Sowieso peptides zijn zo fkng overrated. Kijk eens naar de oude garde bodybuilders. Die hadden niet eens de kwaliteit supplementen en aas die we nu hebben laat staan peptides. Bewijst maar eens weer hoeveel bijdrage je dna plaatje levert.
Ik ga niet verder meer in de discussie. Ik ben van mening dat je aanleg het meest bepalend is voor je resultaat en jij vind dat duidelijk niet. Ik hou het hierbij. Krijg te weinig karma voor serieuze onderwerpen om mijn energie in te stoppen. ga weer terug naar de gare hanenhok.
nee nee, bewijst weer eens hoe belangrijk drugs zijn. Ieder euro dat je in supps steekt die je gezondheid niet ondersteunen tijdens je gebruik is te veel betaald. Whey is zelfs onnodig. Wil je zo groot mogelijk, koop een extra vial tren ipv een pot whey.
---------- Post toegevoegd Sun 5 Aug 2012 om 20:01 ----------
Ik dacht dat je ondertussen wel de waarheid wist van je geliefde sport. Maar niets is minder waar, je gaat me ooit nog wel vertellen hoe jammer het was dat je niet eerder al geluisterd had naar mijn woorden.
sad but true.
.Maar het maakt in die zin niet veel uit BB is 90% je eigen theorie die je volgt hoop dat mensen dat wel snappen.5/6 jaar richtlijn ik doe het waarschijnlijk in 2/3 jaar dit jaar niet mee geteld.Maar je kunt beter eerst de bestaande cellen zo groot mogelijk maken voor je nieuwe cellen aan gaat maken.Maar het maakt in die zin niet veel uit BB is 90% je eigen theorie die je volgt hoop dat mensen dat wel snappen.
Hier sla je de plank dus volledig mis vriend en dan ook echt mis.Eiwitten zijn nodig punt geen discussie over mogelijk en als je op een bepaald niveau komt kun je die niet meer eten kan je maag niet aan.En anabolen zijn zeer belangrijk voor je resultaat afhankelijk van je plannen.Kijk je word geen pro als het niet in je zit kun je spuiten wat je maar wil en zoveel je maar wilt.Toevallig is het heel leuk om te zien dat op de eemsmond cup 2005 verloor roelly nog van jonathan beide zijn verder gegaan maar roelly is pro en weet je waarom die man heeft de gene van een fokstier.Hier op het forum zie je kuurtjes die door grote mensen worden gebruikt nee hier zijn dat mensen rond de 90kg.En je zal er veel tijd in moeten steken voeding supps als aanvulling en aas en na 5-6jaar aas gebruik als geen 1 kuurtje je nog wat opleverd dan kun je hgh gaan proberen eerder is zonde van de gains die je had kunnen hebben.

nee nee, bewijst weer eens hoe belangrijk drugs zijn. Ieder euro dat je in supps steekt die je gezondheid niet ondersteunen tijdens je gebruik is te veel betaald. Whey is zelfs onnodig. Wil je zo groot mogelijk, koop een extra vial tren ipv een pot whey.
---------- Post toegevoegd Sun 5 Aug 2012 om 20:01 ----------
Ik dacht dat je ondertussen wel de waarheid wist van je geliefde sport. Maar niets is minder waar, je gaat me ooit nog wel vertellen hoe jammer het was dat je niet eerder al geluisterd had naar mijn woorden.
sad but true.
Ja en onderzoekers doen maar wat, niet Jesse? Wat een hersenloos bestaan moet jij hebben, je weet mijn bevinding telkens weer te bevestigen. Alles wat jou logisch lijkt moet maar de waarheid zijn, zo niet dan toch.
Net zo lachwekkend als KuKishu trouwens, statements plaatsen en vervolgens ook maar blijven schreeuwen dat iedereen het fout heeft en hij niet. Als hij dan geen gelijk krijgt (wat overigens meer dan terecht is) laat 'ie iedereen weten dat hij zich niet verder wil mengen in de discussie itt serieus meediscussieren. Onderbouw je mening of onthou je van commentaar. Dit heeft overigens ook niets met het topic te maken, alleen met stoere bikkelpraatjes.
Ik ga niet verder meer in de discussie. Ik ben van mening dat je aanleg het meest bepalend is voor je resultaat en jij vind dat duidelijk niet. Ik hou het hierbij. Krijg te weinig karma voor serieuze onderwerpen om mijn energie in te stoppen. ga weer terug naar de gare hanenhok.

Ik wil daar graag op reageren.
@Pumped: Je hebt absoluut gelijk met wat je zegt.kijk maar eens welke "progressies" de atleten de laatste jaren hebben gemaakt. dit heeft te maken met meer en nieuwe drugs.
Als je alleen al leest wat Androgenic voor hoeveelheden AAS en andere rommel in zijn lijf pompt voor alleen een beginnerswedstrijdje en dadelijk 120 kg droog op het poduim staat...ja dat zag je vroeger echt niet zo vaak op beginnerswedstrijden....dus stel je voor wat de profi's allemaal nemen...
Prog bodybuilding is alleen maar chemical warfare verder niks, de rest is maar bijzaak qua eten en voeding.
Maar...KukiSHu heeft ook gelijk. Ik ken gasten die zoveel pakten waar nederlandse kampioenen van achter over vielen qua hoeveelheden en doseringen maar die er altijd belabeerd uitzagen puur door het feit dat ze toch niet over de juiste genen beschikken. want als het alleen maar over de hoeveelheid drugs zou gaan dan zou de grootste gebruiker MR Olympia zijn en believe me dat is niet zo.
Ik ken zelfs gasten die veel AAS nemen en waarvan je nauwelijks kunt zien dat ze trainen.
M.a.w. jullie hebben beiden gelijk.

Mij maakt niet of mensen in sprookjes willen geloven.Wat geef ik om wetenschap vrij weinig hecht meer waarde aan wat de ervaren pro's te vertellen hebben en de top amateurs.Voor de rest vind ik het allemaal niet zo spannend.Denk je dat ik niet gedacht heb aan groeihormonen en een hele dose AAS erbij ? Had er al 600,- per maand voor uitgerukt maar na een goed en zwaar gesprek toch maar niet.