Fitness Seller

Na de kuur spierbehoud

Je heb helemaal gelijk man in deze discussie... It's all about the genetics !! Als je mensen dat nog snappen serieus ???

---------- Post toegevoegd Tue 7 Aug 2012 om 13:13 ----------

Het verschil tussen het zeggen en er ook echt staan met 120 kilo is heeel groot bro ;)

Ha, dat klopt maar vergelijk in grote lijnen de beginners van tegenwoordig met vroeger pak em beet 25 jaar geleden. dan zie je het verschil.

Ben jij dat echt met die stats?:D;)

---------- Post toegevoegd Tue 7 Aug 2012 om 18:58 ----------

Als je alle gewonnen massa weer zou verliezen heeft het hele kuren totaal geen zin toch.
Dus stel voor. je pakt dianabol en komt 8 kg bij inclusief vet en vocht. als je dus stopt verlies je de spiermassa en vocht en hou je het vet dan over? fijn zeg.

Hahaha jeetje wat ben jij onrealistisch

Ha, dat klopt maar vergelijk in grote lijnen de beginners van tegenwoordig met vroeger pak em beet 25 jaar geleden. dan zie je het verschil.

Ben jij dat echt met die stats?:D;)

---------- Post toegevoegd Tue 7 Aug 2012 om 18:58 ----------

Als je alle gewonnen massa weer zou verliezen heeft het hele kuren totaal geen zin toch.
Dus stel voor. je pakt dianabol en komt 8 kg bij inclusief vet en vocht. als je dus stopt verlies je de spiermassa en vocht en hou je het vet dan over? fijn zeg.

Ja tuurlijk maar zonde de goeie genen zal je er nooit komen en hij beweerde van wel als je maar genoeg zet! En dat is dus echt bullshit

Haha ja maar zo indrukwekkend zijn die stats op mijn lengte niet hor :p Ongeveer vergelijkbare fysiek met reus op dbb

Ja tuurlijk maar zonde de goeie genen zal je er nooit komen en hij beweerde van wel als je maar genoeg zet! En dat is dus echt bullshit

Haha ja maar zo indrukwekkend zijn die stats op mijn lengte niet hor :p Ongeveer vergelijkbare fysiek met reus op dbb

Nou niet indrukwekkend ik heb nog wat kilotje's te gaan voor ik zo zwaar ben ;)

Niet indrukwekkend? 137 op 12%? Fml ik wou zoiets als einddoel hebben us het dus nog niks :sad:

Ik kan het ook alleen maar eens zijn met Kuki en Curtis: aanleg is gewoon heel belangrijk. Sommige mensen kun je helemaal volpompen met AAS en dan groeien ze gewoon nog niet. Ikzelf zit aan het andere uiterste. Shit, ik smeer momenteel testo-gel (50mg/d) en ben zelfs daarvan al bijna 5kg lean aangekomen. Toegegeven, dit is waarschijnlijk spiermassa die ik in het verleden al gehad heb en wat dus makkelijk herstelt, maar ik heb gewoon goede genen. Alles werkt bij mij doorgaans beter dan bij de meeste anderen. Je kunt mij niet wijsmaken dat ik beter, vaker of harder train dan de meesten hier.

zelfde fysiek als Reus :roflol:
En dan geen foto's?

Ik kan het ook alleen maar eens zijn met Kuki en Curtis: aanleg is gewoon heel belangrijk. Sommige mensen kun je helemaal volpompen met AAS en dan groeien ze gewoon nog niet. Ikzelf zit aan het andere uiterste. Shit, ik smeer momenteel testo-gel (50mg/d) en ben zelfs daarvan al bijna 5kg lean aangekomen. Toegegeven, dit is waarschijnlijk spiermassa die ik in het verleden al gehad heb en wat dus makkelijk herstelt, maar ik heb gewoon goede genen. Alles werkt bij mij doorgaans beter dan bij de meeste anderen. Je kunt mij niet wijsmaken dat ik beter, vaker of harder train dan de meesten hier.

Ik kan jou wijsmaken dat je waarschijnlijk beter en harder traint dan de meeste hier afgaande van je statts weet ik dat wel zeker.De meeste hier weten nog niet eens hoe je zwaar traint met minder gewicht.;)

Yeahh kwestie van de juiste genen zeker;):D

---------- Post toegevoegd Wed 8 Aug 2012 om 22:09 ----------

Absoluut mee eens kerel alleen Pumped heeft ook een punt vind ik. De profi's hebben allemaal goede genen, anders staan ze daar niet. Dan komt het aan op absurde hoeveelheden AAS. wie kan het meeste aan, welk lichaam wordt het minst vergiftigd en kan deze hoeveelheden aan.

Terug
Naar boven