MuscleMeat

na de zomer beentjes goed aanpakken

indigojup

Advanced Bodybuilder
Waardering
4
nu ben ik een goede 3 a 4 maand off,even genoeg van bb en alles wat erbij komt kijken dus na een 5jaar eens een vakantie van 3maand,na de vakantie ben ik van plan mijn benen ernstig aan te gaan pakken.
maandag,woensdag,zaterdag benen en dinsdag,donderdag,zaterdag kuiten.4 oefeningen x 4reps. kuiten 1oefening x 5reps
andere schema tips altijd welkom :D:D
even een foto voor de momentele stand van zaken volgend jaar een foto van mijn benen met hoppelijk meer massa en wat droger;)

beentje.jpg

verwerk gewoon wat extra squats in je schema.

dus jij traint drie keer per week je benen? hardcore!

• Topic Starter Topic Starter
dus jij traint drie keer per week je benen? hardcore!
na deze zomer wel,ervoor 2x benen 3xkuiten,maar zodra ik herbegin wil ik die benen laten groeien,ga er 100procent voor gaan om op een jaar toch een 3kg massa op die benen te gainen:)

---------- Toegevoegd om 21:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

nee ik hou niet van teamsporten,ik doe nu enkel nog bb;)

Was maar een lauw grapje hoor :)

Hoe zag je vorige trainingsschema er dan uit ?
ergens linkje naar één of ander topic of log ofzo ?

Zou ook men benen eens harder willen gaan aanpakken, lopen niet echt harder maar hardcore poten zijn gewoon de max.

• Topic Starter Topic Starter
Was maar een lauw grapje hoor :)

Hoe zag je vorige trainingsschema er dan uit ?
ergens linkje naar één of ander topic of log ofzo ?

Zou ook men benen eens harder willen gaan aanpakken, lopen niet echt harder maar hardcore poten zijn gewoon de max.
heb geen trainingslogje,gooi de boel normaal om de 2maand helemaal om.
maar ga dit schema voor mijn benen behouden enkel de oefeningen om de 2maand omgooien,en zien wat dat oplevert:D

Terug
Naar boven