XXL Nutrition

na een bridge weer terug on cycle

dareal

Ripped Bodybuilder
Waardering
25
ben nu 4 weken aan het bridgen, neem ongeveer 4200 kcal per dag

doe dit nog een weken weken en ga het daarne weer langzaam verhogen, ik verlies momenteel vet en voel me gewoon lekker

mijn vorige kuur was:

1-12 2625mg test E
8-12 150mg winny ED
7-12 300mg mast EOD

neem nu al 4 weken 375mg test E per week 25 mcg t3 ED en 2mg letro eod (neem ik soms als de gyno opspeelt) over 4 weken wil ik het volgende gaan doen

week 1-8 2000mg test E
week 1-8 100mg d-bol
week 1-8 100mg anaver of proviron
week 1-8 50 mcg t3

Om de 3 weken 100 mcg igf-1 ed en de gehele 8 weken 4 x per week slin pre en post workout

mischien heeft er iemand nog opmerkingen wat anders kan beter kan?

PS begin niet over de levertoxiteit want daar heb ik werkelijk nooit last van (laat het testen)

Hehe nice! Ik weet er te weinig af om iemand die al behoorlijk wat gebruikt te helpen dus houd wijzelijk mijn mond. Maar ben wel benieuwd hoe je eruit ziet!:)

doe dit nog een weken weken en ga het daarne weer langzaam verhogen, ik verlies momenteel vet en voel me gewoon lekker

mijn vorige kuur was:

1-12 2625mg test E
8-12 150mg winny ED
7-12 300mg mast EOD

neem nu al 4 weken 375mg test E per week 25 mcg t3 ED en 2mg letro eod (neem ik soms als de gyno opspeelt) over 4 weken wil ik het volgende gaan doen

week 1-8 2000mg test E
week 1-8 100mg dianabol
week 1-8 50 mcg t3

Om de 3 weken 100 mcg igf-1 ed en de gehele 8 weken 4 x per week slin pre en post workout

PS begin niet over de levertoxiteit want daar heb ik werkelijk nooit last van (laat het testen)

Gezien je kuurverleden kan ik me nog wel wat voorstellen bij 2 gram test, maar 8 weken dianabol op 100mg is wel een beetje veel vind je niet.
4 weken vindt ik oke, 6 weken max.
Ga dan desnoods voor oxy's als je toch aan 100mg zit te denken.
En dan zou de orals splisten, dus de eerste 4 weken dianbol en de laatste 4 weken anavar.
Oja en bestaat jouw bridge uit 375mg test a;s ik het goed begrijp??
Dat is dan wel een lange tijd aan de test bro.

Geen kinderwens Dareal?? :D

• Topic Starter Topic Starter
Gezien je kuurverleden kan ik me nog wel wat voorstellen bij 2 gram test, maar 8 weken dianabol op 100mg is wel een beetje veel vind je niet.
4 weken vindt ik oke, 6 weken max.
Ga dan desnoods voor oxy's als je toch aan 100mg zit te denken.

van oxy´s krijg ik altijd gyno en voel me volledig een wrak, vandaar de keuze voor dianabol
En dan zou de orals splisten, dus de eerste 4 weken dianbol en de laatste 4 weken anavar.
Oja en bestaat jouw bridge uit 375mg test a;s ik het goed begrijp??
Dat is dan wel een lange tijd aan de test bro.

mischien beter splitsen, of er primp/mast bij zitten ipv de anaver/provi

of mss eens een rustpauze inlassen zou je lichaam eens goed doen .
of heb je wedstrijdambitie's misschien ???

van oxy´s krijg ik altijd gyno en voel me volledig een wrak, vandaar de keuze voor dianabol

mischien beter splitsen, of er primp/mast bij zitten ipv de anaver/provi

Anavar heb ik geen ervaring mee, men beweerd wel dat het een mild middel is, maar aan de andere kant onderdrukt het ook je libido, wat ook weer niet ten gunste komt voor je gains.
Masteron ben ik zeer tevreden over.

ik vind alleen je bridge dosis van 375mg ew te hoog. in mijn ervaring slaat je volgende kuur dan toch minder aan. ook de letro zou ik laten voor wat het is.

ik zou het zo doen:

bridge: 250mg test-e ew
50mg proviron ed

kuur: 500-1000mg test-e ew
1000mg deca ew
1000mg mast-e ew
dostinex indien nodig
50mcg t3 ed

-rodge

8 weken aan 100 mg dianabol? is er geen efficiëntiegrens van 50-60mg per dag?of geldt ook hier, hoe meer, hoe beter (gezien je kuurverleden?)

Die dianabol is misschien wel een beetje overdreven, 8 weken op 100mg.

Misschien kun je overwegen de dianabol eruit te laten en trenbolone of boldenone erbij te zetten. Of zie je dat sowieso niet zitten?

• Topic Starter Topic Starter
ik vind alleen je bridge dosis van 375mg ew te hoog. in mijn ervaring slaat je volgende kuur dan toch minder aan. ook de letro zou ik laten voor wat het is.

ik zou het zo doen:

bridge: 250mg test-e ew
50mg proviron ed

kuur: 500-1000mg test-e ew
1000mg deca ew
1000mg mast-e ew
dostinex indien nodig
50mcg t3 ed

-rodge

dit is wel interessant, heb nooit met deca gekuurd, en ben 5 maanden of geweest, van januari tot juni

Ik zou zeggen, give it a go! :)

heb je ook pica's??met zo'n kuur mag je wel een beste beer zijn!

Bridgen doe je niet met AAS maar met IGF-1, slin en HGH

Je behoudt daarmee je massa en kracht en daarmee zorg je ervoor dat je dus weer goed reageert bij je volgende kuur.

mijn vorige kuur was:

1-12 2625mg test E
8-12 150mg winny ED
7-12 300mg mast EOD

week 1-8 2000mg test E
week 1-8 100mg dianabol
week 1-8 50 mcg t3

FF uit nieuwsgierigheid gab. Wat ben je die laatste kuur aangekomen? Deca lijkt me idd ook een mooie toevoeging voor lekker veel massa....

Terug
Naar boven