MuscleMeat

Na hoeveel weken merk je geen gains meer ?

Bezoekers in dit topic

Muscless

Cool Novice
Lid geworden
26 nov 2015
Berichten
57
Waardering
8
Lengte
1m90
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
Bij mij is het meestal rond 6/7 weken tenzij ik drastisch verhoog
 
Ik had na de 10e week dat ik merkte dat de rek er wel uit was
 
Cools had ook al een paar keer ergens geopperd dat de rek er inderdaad na 6 weken uit is. Kan het zo 123 even niet vinden.
 
Na 6 weken is de spierwinst maar een fractie tov de weken voordien (ik reken vocht en vet daarvan af). Er is ook geen onderzoek die het tegendeel bewijst, wel dat mijn theorie ondersteund alhoewel de opzet niet zo geweldig is voor bb.

Je kan wel meer gaan eten of je aas verhogen, maar levert ook meer vocht en vet op. En de vraag is of die verhoging een meerwaarde heeft (ook gezondheid) tov stoppen en binnen x aantal tijd een nieuwe kuur.
 
Na 6 weken is de spierwinst maar een fractie tov de weken voordien (ik reken vocht en vet daarvan af). Er is ook geen onderzoek die het tegendeel bewijst, wel dat mijn theorie ondersteund alhoewel de opzet niet zo geweldig is voor bb.

Je kan wel meer gaan eten of je aas verhogen, maar levert ook meer vocht en vet op. En de vraag is of die verhoging een meerwaarde heeft (ook gezondheid) tov stoppen en binnen x aantal tijd een nieuwe kuur.

Snap het niet helemaal Cools. Dit geld ook voor naturel training ?
Want dan suggereert dit dat je dus wel beter om de 6 weken kunt switchen van oefening ?

De een zegt dit de ander dat, ben benieuwd naar jou mening (?)
 
Zie nu pas dat dit in het forum anabolen is :o
 
En als je van compound veranderd?
Dus bijvoorbeeld 6 weken tren en daarna 6 weken npp etc etc
 
Snap het niet helemaal Cools. Dit geld ook voor naturel training ?
Want dan suggereert dit dat je dus wel beter om de 6 weken kunt switchen van oefening ?

De een zegt dit de ander dat, ben benieuwd naar jou mening (?)

Nee, dat is helemaal wat anders. Reden waarom (als het klopt) spieropbouw minimaal is na 6 weken is nog onbekend. Maar het heeft zeker met hormonen, enzymen en receptoren te maken.

Dit geld voor aas gebruik en is mogelijk een tegenreactie omdat je lichaam altijd dat hormonale evenwicht wil behouden.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
En als je van compound veranderd?
Dus bijvoorbeeld 6 weken tren en daarna 6 weken npp etc etc

Lekker, gyno :p

Aas blijft aas, dus zie niet in wat veranderen van compounds gaat doen (als we interactie met andere receptoren even buiten beschouwing laten en of dat enige meerwaarde heeft dan) . Behalve wat sterkere middelen in hogere dosering, maar dan zit je weer met de vraag waarom gevaarlijk doen ipv stoppen, behouden en binnen x aantal tijd weer kuren.

Zelfs bij aas gebruik is geduld een schone zaak.
 
Ik ga starten in enkele weken met 8 weken 750mg test e dan weer cruize op 250mg voor 4/6 weken dan weer 750mg 8 weken etc totdat ik niks meer gain en omhoog ga na 1 gram. Ben nu aan het cutten nog met tren 400 eca en t3 test op 125. Ik ben van mening dat test nog altijd de beste massa bouwer is qua gezondheid en meest realistische vergelijking met onze eigen testosterone. Maarjah das mijn bro science. Het lijkt me dan ook logisch dat je binnen 2 weken die verhoging al merkt aangezien je al on bent en het al actief is in je lichaam. :thumbs:
 
Ik ga starten in enkele weken met 8 weken 750mg test e dan weer cruize op 250mg voor 4/6 weken dan weer 750mg 8 weken etc totdat ik niks meer gain en omhoog ga na 1 gram. Ben nu aan het cutten nog met tren 400 eca en t3 test op 125. Ik ben van mening dat test nog altijd de beste massa bouwer is qua gezondheid en meest realistische vergelijking met onze eigen testosterone. Maarjah das mijn bro science. Het lijkt me dan ook logisch dat je binnen 2 weken die verhoging al merkt aangezien je al on bent en het al actief is in je lichaam. :thumbs:

Merkte op test deca meer gains dan op test only ( zelfde totale dosering)

Wel de eerste keer dat ik men cals telde (6000)
 
  • Like
Waarderingen: GruX
Na 6 weken is de spierwinst maar een fractie tov de weken voordien (ik reken vocht en vet daarvan af). Er is ook geen onderzoek die het tegendeel bewijst, wel dat mijn theorie ondersteund alhoewel de opzet niet zo geweldig is voor bb.

Je kan wel meer gaan eten of je aas verhogen, maar levert ook meer vocht en vet op. En de vraag is of die verhoging een meerwaarde heeft (ook gezondheid) tov stoppen en binnen x aantal tijd een nieuwe kuur.
Geld dit voor langere esters? Ik begin namelijk juist te gainen vanaf week 4/5/6 oo test enanth bijv. Dus is ook van belang welke ester neem ik aan?
 
Geld dit voor langere esters? Ik begin namelijk juist te gainen vanaf week 4/5/6 oo test enanth bijv. Dus is ook van belang welke ester neem ik aan?

Lees tegoei gaat om cruisen en blasten, dan zit de test allang al tegoei in je systeem om op elke ester te gainen
 
Na 6 weken is de spierwinst maar een fractie tov de weken voordien (ik reken vocht en vet daarvan af). Er is ook geen onderzoek die het tegendeel bewijst, wel dat mijn theorie ondersteund alhoewel de opzet niet zo geweldig is voor bb.

Je kan wel meer gaan eten of je aas verhogen, maar levert ook meer vocht en vet op. En de vraag is of die verhoging een meerwaarde heeft (ook gezondheid) tov stoppen en binnen x aantal tijd een nieuwe kuur.

Ik lees dit wel meer wat jij nu zegt. Maar zie op genoeg fora gasten die een jaar lang on zijn en na een jaar lang nog steeds gains maken. Tuurlijk die eerste 6 kilo pakken in de eerste 10 weken die zet je niet voort anders zou iedereen na 50/52 weken 30 kilo pakken. Maar schone massa wordt nog steeds aangezet; fotos & data ondersteunen dit.

En inderdaad ze zullen niet altijd dezelfde doseringen runnen of hetzelfde voedsel eten, maar dat is net als in een cut; je gaat uiteindelijk ook minder moeten eten of je activiteit verhogen.

Je zegt ook er is geen onderzoek die dit tegendeel bewijst, dus in principe is het eigenlijk volledig jouw eigen ervaring (dit is geen aanval, vat even voor mezelf samen wat jij nu zegt).

Want een kuur/anabolen stoppen gaat er voor zorgen dat je die 6 kilo (vocht/bloed(nee je verliest geen bloed direct maar je weet wat ik bedoel)) gaat verliezen of iig een heel groot deel ervan. als je dan weer op start heb je binnen die 6 weken dat ongeveer weer te pakken en lijk je 'gespierder' door wat anabolen met je lichaam doen mbt glycogeen ook.

Imho is kuur - pct - kuur - pct - kuur - pct ongezonder (het gewicht schommelen, je imbalans in hormonen, je mentale gesteldheid) dan een jaar lang blasten en cruisen (als je het houdt op test en hier en daar een keer een blast van 8 weken met bijv deca).
 
Oke en dan volgende stelling; stel ik ben 4 weken on op ondergedoseerde / fake gear. En ik switch dan naar real gear. Is de rek er dan sneller uit bij de real gear omdat ik al4 weken stof in me had? Ook al was dit heel minimaal omdat t fake/ondergedoseerd was. Of kan ik dan gewon op "0" starten En die andere 4 weken helemaalgeen aandacht aan besteden? Of is de rek er sneller uit met de nieuwe gear omdat ik vorgeen al "iets" gebruikt heb?
 
Oke en dan volgende stelling; stel ik ben 4 weken on op ondergedoseerde / fake gear. En ik switch dan naar real gear. Is de rek er dan sneller uit bij de real gear omdat ik al4 weken stof in me had? Ook al was dit heel minimaal omdat t fake/ondergedoseerd was. Of kan ik dan gewon op "0" starten En die andere 4 weken helemaalgeen aandacht aan besteden? Of is de rek er sneller uit met de nieuwe gear omdat ik vorgeen al "iets" gebruikt heb?

Als je van ondergedosseerde naar echte gear overschakeld dan gain je zeker nog. Want als die andere ondergedosseerd was dan heb jij niet wat je denkt te hebben in je lijf gespoten
 
Als je van ondergedosseerde naar echte gear overschakeld dan gain je zeker nog. Want als die andere ondergedosseerd was dan heb jij niet wat je denkt te hebben in je lijf gespoten
En qua rek? Is die eerder klaar?
 
Op korte esters gain ik 6 weken goed
Misschien 8'als ik ineens dbol toevoeg
Op lange esters maar tot week 8/9, omdat ik blast/cruise
Daarna heeft het niet veel zin vind ik om door te kuren.
Laatst wel gedaan, omdat ik dankzij de tren en me voeding toch droog bleef (tot 12%)
Maar ook toen gainde ik maar 6 weken op korte esters en nog eens 2 weken dankzij dbol 40'mg ed en de test verhogen met 250'mg ew
In totaal 4 kg schat ik ongeveer
Ik behoud niet meer alles, ondanks dat ik blast en cruise.
Ik verlies altijd toch weer de 25% of meer helaas zodra ik ga cutten
Dit is ook glycogeen natuurlijk
De vocht tel ik niet mee, daarvan verlies ik in de eerste 2 weken cutten wel tot 5 kg
 
Back
Naar boven