MuscleMeat

na ongeveer 1 jaar trainen

Thom massaaaaaa

gogo weide onderboxjes !!

Keep going! nais

denk dat velen dit jouw niet nadoen op die leeftijd, heel goed :thumbs:

Ik snap alleen 70 kg BW, en dan 120 benchen niet. Verder goed bezig!

Goed bezig..dit wordt wel wat.
(is al wat ;) )

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap alleen 70 kg BW, en dan 120 benchen niet. Verder goed bezig!

Na een hele lange tijd weg geweest te zijn, toch weer ff terug voor de gezelligheid hierzo, en om ff nm vorderingen in de afgelopen tijd te laten zien.

heb bewijs!

ook ff nieuwe foto's gemaakt, komen in post hierna

filmpje: (stopt alleen nét iets te vroeg, maar is duidelijk 1 hele rep.) er wordt niet geholpen! dit was echter pas de 2e keer dat ik 120 drukte, en was net paar dagen beetje ziek geweest dus wilde zekerheid hebben dmv een spotter.
http://www.youtube.com/watch?v=D5SGA3uFCFw

Na een hele lange tijd weg geweest te zijn, toch weer ff terug voor de gezelligheid hierzo, en om ff nm vorderingen in de afgelopen tijd te laten zien.

heb bewijs!

ook ff nieuwe foto's gemaakt, komen in post hierna

filmpje: (stopt alleen nét iets te vroeg, maar is duidelijk 1 hele rep.) er wordt niet geholpen! dit was echter pas de 2e keer dat ik 120 drukte, en was net paar dagen beetje ziek geweest dus wilde zekerheid hebben dmv een spotter.
http://www.youtube.com/watch?v=D5SGA3uFCFw

Heel netjes allemaal, maar dat is geen bench bro...;)
Wel mooi fysiek voor je trainingstijd.

het lijkt meer maar dr zat echt maar 2 tot 3 cm tussen de bar en me borst ;)
zoals ik al zei was dit pas de 2e keer dat ik dit gewicht drukte, 100kg lukt makkelijk 5x met touch, over een aantal keer zal dit ook met 120 zo lukken.

san andreassssssssssssssssssssssssssssssssss

nice, geen before pics?

before pic's zijn ongeveer 1,5 jaar geleden, toen had ik nog niet een doel om zo te worden zoals ik nu ben/ga worden, dus niet gedacht om op dat moment foto's te maken.
Rond die tijd zat ik denk ik rond de 20% BF, eerst zwaar veel cardio gedaan, en toen uiteindelijk met real fitness begonnen. weet de preciese stats niet meer, maar ik groei al meer als 2 jaar niet meer, en vreemd genoeg ben ik steeds op hetzelfde gewicht gebleven, dus beetje bij beetje vet ingeruild voor spieren. =)

Terug
Naar boven