LoveBench
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 14%
Sinds ik Squat voor borsttraining maak ik pr, vandaag met wel 10kilo :S!! hoe kan dit? 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Sinds ik Squat voor borsttraining maak ik pr, vandaag met wel 10kilo :S!! hoe kan dit?![]()

Het is bekend dat je met een goede benentraining een grote stijging veroorzaakt van groeihormoon en testosteron, en dat een andere spiergroep die je eventueel daarna traint mee kan liften op die hormoonpiek. Hier staat het goed uitgelegd:
http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=270096&highlight=biceps+groeien+sneller
Maar of alleen squatten al helpt?![]()
ja ik Squat met 4 opwarm sets, 4 normale sets 5 herhalingen, maar ik denk dat het ook komt omdat ik dan heel goed opgewarmd ben.

Klopt, maar dan was de BP warmup dus niet goed.
Hoe zagen die warmup setjes er precies uit en hoe verschilt dat met wat je nu deed?
Eerst 10 crosstraining op 120-130 hartslag.
Dan begin ik met olympische stang(20kilo),15 reps, dan 40(10reps), dan 60(10 reps), dan 4x 80x5 was me max.
En dit keer had ik zin om te squaten en daarna gewoon normaal de opwarm setjes van BP maar kon inplaats van 5x80 gelijk door naar 5x90.