AndroidHealthClinic

na ziekte weer beginnen

hardeappel

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
9
Lengte
1m78
Massa
70kg
Vetpercentage
8%
Ik heb een paar maand geleden een ziekte gehad waarbij ik 22 kg kwijt ben geraakt.

begrijp me niet verkeerd dit is niet het zoveelste topic ik kan niet eten en met antwoord gewoon eten niet zeuren. Ik leefde voor de ziekte volgens het boekje. prima eetschema 3000/4000 kcal. met een 4 daagse split. alles ging prima. goeie winst voor ongeveer 1,5 jaar.

mijn maag kent al dat eten niet meer schat dat ik nu op een arme 1500 kcal p/d. geprobeerd me ouwe schema weer optepakken . maar kreeg de eerste maaltijd al niet op. als ik nu eet ben ik zeer snel vol en als ik doorprop zit ik de hele dag op de wc.

Ik zoek maaltijden met veel kcal maar wat makkelijk te eten is. enige wat ik kan bedenken is brood met pindakaas maar kan nog wel aantal tips gebruiken. heb ook al geprobeerd steeds kleine maaltijden eten en vergroten wat me vroeger wel hielp maar ik blijf bij een kleine snack.

graag serieuze antwoorden.

Laatst bewerkt:
Veel kcal is vaak met veel vet, grote kans dat je lichaam dat niet trekt. Is het niet effectiever om er een langere tijd voor uit te trekken om weer alles op te bouwen? Als je nu weer gaat trainen knal je toch wel vooruit, wat je ook doet. Dus kan je beter voorkomen dat je lichaam t niet meer trekt waardoor je een flinke terugval krijgt? Er lijkt me niets demotiverender dan dat

• Topic Starter Topic Starter
Veel kcal is vaak met veel vet, grote kans dat je lichaam dat niet trekt. Is het niet effectiever om er een langere tijd voor uit te trekken om weer alles op te bouwen? Als je nu weer gaat trainen knal je toch wel vooruit, wat je ook doet. Dus kan je beter voorkomen dat je lichaam t niet meer trekt waardoor je een flinke terugval krijgt? Er lijkt me niets demotiverender dan dat

wat bedoel je met dat me lichaam dat niet trekt als in het word gewoon vet ipv spier of dat ik mezelf uit put en ziek word?

valt mee, de voornamelijke vetten in die maaltijdshake die ik postte zaten em in de amandelen (15 gr). haal dit weg en je hebt nog steeds een 900+kcal shake met minder dan 20gr vetten

---------- Post toegevoegd Thu 17 Jan 2013 om 13:20 ----------

deze variant
450 gr kwark (c1000 magere franse)
2 eiwitten
50 gr havermout
250 ml hv melk
1 appel
15 gr amandelen
Goede hoeveelheid kaneel

Havermout er ook meteen bijgedaan en t is ongeveer optimeldikte gebleven (iets minder dik zelfs)
Wel ongelofelijk lekker, ga dit zeker vaker maken!

Waardes;

Kcal 692
Eiw 63 gr
Kh 70 gr
Vet 16 g

zou je zonder de amandelen zelfs op 612 kcal, 8gr vetten komen.

Chocomelk pak per dag weg knallen

wat bedoel je met dat me lichaam dat niet trekt als in het word gewoon vet ipv spier of dat ik mezelf uit put en ziek word?
Veel vetten = grotere kans op schijterij. En diarree laat je niet lekkerder trainen of je voeding beter opnemen.
En ineens weer keihard trainen en te geforceerd eten zorgt er al snel voor dat de kans op een terugslag groot is. De spreekwoordelijke man met de hamer.

Ik zeg vaak, niet altijd. Er zijn idd genoeg alternatieven te bedenken

Havermout pannenkoeken, eventueel besmeerd met pindakaas of met pindakaas erin verwerkt :D
Havermout, eieren, pindakaas, banaan en melk -> Bakken -> Smullen :D

• Topic Starter Topic Starter
dank voor de serieuze reacties:bow:
hier heb ik wat aan :)

Terug
Naar boven