XXL Nutrition

naald igf-lr3???

• Topic Starter Topic Starter
ja het is gewoon het probleem dat die oranje 0,5ml spuiten niet meer in de apotheek te krijgen zijn.
ga wel op daxtrio bestellen.
iedereen bedankt:D

insuline spuiten halen van 0,3 dat zijn de gemakkelijkste om af te meten ;-)
Mij vragen ze nooit iets,mss kom je over alsof je kennis niet groot genoeg is om zoiets te vragen :)

Mij vragen ze nooit iets,mss kom je over alsof je kennis niet groot genoeg is om zoiets te vragen :)

geloof me bij de apotheek hebben ze n hoop van me geleerd, daar ligt t niet aan. maar ze hebben het gewoon niet

ben van plan de igf nog wat te verdunnen maar wat moet ik ervoor gebruiken? BA? of wat anders, wil er nog 1 ml bij doen want 10iu is makkelijker dan 5iu.

de spuiten van 0.3 of 0.5 ML zijn allebei even nauwkeurig aangezien bij beide elk streepje 1 iu is. alleen bij de 1 ML spuit is 1 streepje 2 iu.

-rodge

ben van plan de igf nog wat te verdunnen maar wat moet ik ervoor gebruiken? BA? of wat anders, wil er nog 1 ml bij doen want 10iu is makkelijker dan 5iu.

als het goed is, dan is je lr3 met AA verdund en is dat dus ook het enige waarmee je het verder kan verdunnen aangezien je anders de zuurgraad veranderd en dus ook de stabiliteit van de peptide.

er is ook een merk in omloop(omega) dat opgelost is in BA maar daar hoor ik verdeelde reacties over. de lr3 van bv. muscle-research is opgelost in AA en daar ben ik zelf dan ook erg te spreken over. ook circuleren er op het net resultaten over het bewaren van lr3 in AA verspreid door gropep (de maker van de lr3 gebruikt in bv. M-R) en dan hebben ze het over een stabiliteit van minstens 2 jaar.

dus nooit iets als BA of BW toeveogen aan je AA.

pre-loaden van de pin kan wel met BW of b12.

-rodge

ok ja d8 al dat ik er aa in had, maar waar is dit te krijgen? en het staat toch voor azijnalcohol meen ik?

zit ie er al in??

ja hij zit er al in:D

Terug
Naar boven