Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
insuline spuiten halen van 0,3 dat zijn de gemakkelijkste om af te meten ;-)
Mij vragen ze nooit iets,mss kom je over alsof je kennis niet groot genoeg is om zoiets te vragen
Mij vragen ze nooit iets,mss kom je over alsof je kennis niet groot genoeg is om zoiets te vragen
ben van plan de igf nog wat te verdunnen maar wat moet ik ervoor gebruiken? BA? of wat anders, wil er nog 1 ml bij doen want 10iu is makkelijker dan 5iu.
ben van plan de igf nog wat te verdunnen maar wat moet ik ervoor gebruiken? BA? of wat anders, wil er nog 1 ml bij doen want 10iu is makkelijker dan 5iu.
als het goed is, dan is je lr3 met AA verdund en is dat dus ook het enige waarmee je het verder kan verdunnen aangezien je anders de zuurgraad veranderd en dus ook de stabiliteit van de peptide.
er is ook een merk in omloop(omega) dat opgelost is in BA maar daar hoor ik verdeelde reacties over. de lr3 van bv. muscle-research is opgelost in AA en daar ben ik zelf dan ook erg te spreken over. ook circuleren er op het net resultaten over het bewaren van lr3 in AA verspreid door gropep (de maker van de lr3 gebruikt in bv. M-R) en dan hebben ze het over een stabiliteit van minstens 2 jaar.