Fitness Seller

Naald Winstrol

Super b

Cool Novice
Waardering
0
Hallo

Ik weet dat deze vraag regelmatig gesteld is en ook al antwoord op is geweest. Maar toch wil ik nog even voor de zekerheid weten welke maat naald ik moet gebruiken om winstrol te injecteren. Ik weet namelijk dat ik hiervoor andere moet nemen dan voor bv sust en deca.
Verder wil ik graag weten wat de beste plaats is om te injecteren. Is dat ook gewoon in je bilspier of beter op een andere plaats?
Alvast bedankt voor de reacties.

Greetz....

06x25mm -> schouder

• Topic Starter Topic Starter
welke is het beste denken jullie jongens? Trouwens bedankt. Dus schouder is het beste?
Groeten

0,45x13mm kan ook,ik gebruik het ook voor mn schouders.Winstrol in je shouders en de rest gewoon in je billen doen.

25mm?is dat niet een beetje lang voor je schouders pumpin?Voor de benen ok,maar voor de schouders vind ik het gewoon lang joh,of je steekt de naald half erin?Ik zou het niet durven hoor zolang in mn schouders.

Nee is niet lang, gaat prima, mijn broer doet het ook. en ja HELEMAAL erin.

heel simpel je vraagt om het korste maatje insuline naaldje dat ze hebben. Oranje opzetstukje

Navy zei:
die zijn 12,7mm..vindt ik een beetje aan de korte kant.

geloof me maar is lang zat voor in de schouder, helemaal als je ook in de voorkant van je schouder wilt injecteren. Voor in de quads kun je een iets langere gebruiken.

Navy zei:

ja dan ook wel vetweefsel gaa niet zo snel op de schouders zitten meer op de triceps enzo en of de huis nu 1 of 2 mm dikker is maakt niet veel uit de spieren in de schouders liggen vrij dicht aan de oppervlakte dus je hoeft niet diep te gaan.

Terug
Naar boven