AndroidHealthClinic

Naaldenvraagje/juiste naald

• Topic Starter Topic Starter
motiveer me :(

kerel gewoon lekkker in je benen! Die naalden zien er miss niet zo fijn uit.. maar het valt allemaal wel mee! even de handigheid erin krijgen! good luck

Lange pak gewoon 0.7x32 (grijs)
Kan zowel in schouder als in been en waarschijnlijk ook wel in je bil:)

Bij mij lijkt het wel alsof die 0,7 meer "pijn" doet dan 0,8! Op 1 of andere manier lijkt 't alsof die 0,7 een scherpere punt heeft, maar dan niet op de goede manier ze maar :D
Maarja **** it, heb zelfs een tijdje met 1,2 geinjecteerd.

Oja, en dat om de dag in een andere bil.... Dat gaat 't echt niet worden. Als je e3d doet, dan kan het wel, maar anders... Forget it :D

Bij mij lijkt het wel alsof die 0,7 meer "pijn" doet dan 0,8! Op 1 of andere manier lijkt 't alsof die 0,7 een scherpere punt heeft, maar dan niet op de goede manier ze maar :D

Oja, en dat om de dag in een andere bil.... Dat gaat 't echt niet worden. Als je e3d doet, dan kan het wel, maar anders... Forget it :D

Pak na 2x bil 1xborst en dan weer billen, gaat prima met 4ml eod.

Iin je borst is het toppunt van hardcore :coffee:..........maar mij niet gezien :P

wel nee man weet je wat hardcore is traps en lats

Ja, ik dacht al dat ik gek werd maar ik ben niet de enige..

In je benen is 10 keer makkelijker als je een beginner bent.
Je kan twee handen gebruiken, kan het goed zien, je kan gaan zitten enz. enz.

Ik heb ook kont geprobeerd maar benen vind ik echt veel beter en gemakkelijker.
En in je benen heb je echt niet 10x meer aders dan in je kont hoor.

Ja, ik dacht al dat ik gek werd maar ik ben niet de enige..

In je benen is 10 keer makkelijker als je een beginner bent.
Je kan twee handen gebruiken, kan het goed zien, je kan gaan zitten enz. enz.

Ik heb ook kont geprobeerd maar benen vind ik echt veel beter en gemakkelijker.
En in je benen heb je echt niet 10x meer aders dan in je kont hoor.

Nou mazzelaars, benen is niks bij mij kan niet meer lopen nou zo vaak geprobeerd.

In bil 07x30mm vind ik genoeg. Je moet goed in de buitenste bovenhoek zitten. Zo vet zal je daar niet zijn en in dat geval hoef je mijns inzien geen lange(re) naalden te gebruiken.

Die groene voor in je reet, die blauwe voor in je been. Werkt prima.

Je zit op 3 ml per keer dus ik zou gewoon alles in de glutes zetten, de ene keer rechts de andere keer links.

Zit ie er al in?

6 weken voor 16 juni Defqon...........de laatste spuit gaat er dan de 13e in zodat ik in staat ben te kunnen blote bast hakken :D

Heb je wel kaartjes Die Lange, of ga je kuren voor jan lul? :roflol:

Ik niet btw, verdomme.

Terug
Naar boven