zelf al bezig
Hoi,
leuk om eens hier te lezen over het korte kuren.
Ben zelf nu aan mijn 3e cycle bezig.
Zal kort aangeven hoe die van mij waren:
1e kuur:
test prop 100 mg eod (1e dag 200 mg)
tren ace 75 mg eod(1e dag 150mg)
dit 2.5 halve week gedaan,
3 weken 20mg Nolvadex p/d
1 week clean
2e kuur
test prop 100 mg eod
winstrol 30mg ed (tabs)
dit 3 weken gedaan
3 weken 20mg Nolvadex p/d
1 week clean
3e kuur
tren ace 75mg (eod)
Masteron 100 mg (eod)
HCG week 2+3 500 iu eod
zit nu in week 2 /ga voor 2.5 week (misschien 3)
dan 20 mg nolvadex
1 week clean
Wat zijn mijn conclusies:
1e kuur pakte ik +- 4 kilo 1e week nakuur viel ik wat af maar daarna super herstel echter de week nadat ik stopte met nolvadex viel ik 2 kilo af.En de tren van GS was een hel ( onstoken poten etc)
2e kuur was een knaller pakte 4.5 kg, hield alleen veel vocht vast.
Gelijk ik de nakuur vlogen de kilo's eraf.... Was ook overgegaan naar KH arm dieet met refeef maar toch erg klote...
nu 3e kuur, 2.5 kg in 1e week, en nog steeds op strak dieet, wordt droger, maar hou wel vocht vast..hoe kan dat met tren en masteron

Bewust HCH erbij gezet om te kijken of het beter is voor mijn herstel....
Wat is tot nu toe mijn bevindingen:
het is mentaal leuke manier van kuren..je pakt snel kilo's met kortwerkende esters en je bent korte tijd eruit..weinig last van acne etc (met lange kuur wel). Tegen vallend is dat ik steeds veel terug val in de nakuur...terwijl ik juist wel prime met eten...dus zoek nog iets om beter het vast te houden..
Doe het samen met een maatje en die gaat eigenlijk beter, veel aangekomen al en beresterk geworden..(hij heeft ook super veel aanleg) type als hij naar een dumbbell kijkt zijn groeien zijn biceps...
Ik mis eigenlijk wel een sterk kortwerkend anabool middel (zoals primo/deca/bold) deze middelen zouden denk ik een goede aanvulling zijn.
we gaan nog even door hiermee....