Fitness Seller

Naar aanleiding van het korte kuur log

firedsoul zei:
ze nemen het maar voor 2 of 4 weken. Dus je "derde been" zal er niet veel van merken.

mmwah..aangezien ze 4 on 4 off doen, denk ik dat je na 2 cycles behoorlijke libido problemen hebt!

ik zou er persoonlijk altijd prop naast zetten!

ja man, wel die test erin blijven jassen!

G21 zei:
mmwah..aangezien ze 4 on 4 off doen, denk ik dat je na 2 cycles behoorlijke libido problemen hebt!

ik zou er persoonlijk altijd prop naast zetten!

als je de problemen zou krijgen in ieder geval wel ja. Maar je kunt ook 1 cycle tren en winny en volgende cycle bijv test prop en anavar. Dan krijg je het zoiezo niet.

firedsoul zei:
als je de problemen zou krijgen in ieder geval wel ja. Maar je kunt ook 1 cycle trenbolone en winny en volgende cycle bijv test prop en anavar. Dan krijg je het zoiezo niet.

hoe weet jij dat allemaal?

Lijkt me gelul namelijk.
Waarom zou je test eruit laten??

Wie weet heb je gelijk, maar loop jij het risico?

IKKE zei:
Ideetje:

Dag 1: 1000 MG Test E met 800 MG trenbolone E
Dag 4: 500 MG Test E met 400 MG Tren E
Dag 7: 500 MG Test E met 400 MG Tren E
Dag 10: 500 MG Test E met 400 MG Tren E
Dag 13: 500 MG Test E met 400 MG Tren E
Dag 16: 500 MG Test E met 400 MG Tren E

Dag 19-32 100 MG Test prop met 75 MG Tren Ace per dag of 200 MG prop en 150 trenbolone ace EOD

Dag 34 Start PCT

Zo zit je volgens mij niet in echte mega doseringen.
Week 1 zit je op 2 Gram Test met 1600 MG Tren E (Komt wel vaker voor met frontloaden)
Week 2 zit je op iets meer dan 1 gram test met iets van 800 MG Tren E.

Verder is dat primen van het lichaam met je dieet wel een must volgens mij, voor maximaal resultaat.

:rolleyes: 3,5 gram geen megadoseringen? en week er na bekant 2 gram?

BigMaus zei:
Lijkt me gelul namelijk.
Waarom zou je test eruit laten??

Wie weet heb je gelijk, maar loop jij het risico?

Omdat ik er niet van hou bijv test + tren + nog eens winny erbij te nemen. Ik ga voor resultaten zonder me gezondheid te schaden. Teveel tegelijk nemen is niet goed in mij mening , niet voor mij in ieder geval. Ik wil bodybuilden voor het leven. En je loopt niet een risico als je het op die manier doet. Maar ik denk zoiezo dat voor iedereen andere dingen gelden want iedereen reageert op een andere manier. Ik zelf heb niet zo last van libido problemen erop. Ik ben echt voor korte kuren en de doseringen zo laag mogelijk te ook dus ook niet teveel tegelijk stacken. Ik neem altijd een 1 soort inject + 1 soort oral.

firedsoul zei:
als je de problemen zou krijgen in ieder geval wel ja. Maar je kunt ook 1 cycle trenbolone en winny en volgende cycle bijv test prop en anavar. Dan krijg je het zoiezo niet.

in die zin zou ik het toch nog anders doen..

test/tren

test/var

ik begrijp je beredenering, maar niet iedereen reageert zo goed op minimale doseringen.

persoonlijk vind ik het gebruik van een 19-nor androgeen zonder test uit den boze, terwijl andere erbij zweren! en aangezien test het "minst" toxisch is voor het lichaam blijft dit mijn inziens de basis.

ben het wel met je eens dat je het zo simpel mogelijk moet houden.

Die Lange zei:
:rolleyes: 3,5 gram geen megadoseringen? en week er na bekant 2 gram?

Ik vind 3,5 gram voor week 1 echt niet zo bijzonder.
Een normaal kuurtje heeft bijvoorbeeld 750 MG Test E en 600 MG Tren E.
Als je die frontload zit je dus voor week 1 op 1500 MG Test E met 1200 MG Tren E. Zit je ook al op 2700 MG.

Dus ik vind daarom 3,5 Gram niet bijzonder voor week 1.

En verder het gaat niet om hoeveel je zet, maar om wat er actief is in je lichaam

Ik vind kuren van meer dan 1,5 gram per week toch wel onder "gevorderden" vallen. Ik bedoel het niet lullig ,het is maar net wat je referentiemateriaal is denk ik!
750 test en 600 tren een normale kuur? Ikke moet hem weer frontloaden zodat we op dubbele doseringen komen de eerste week om zodoende richting de 3 gram (2.7) te gaan. :p "wat wel meevalt" als we hem idd meten met de giga-kuur van vriend BIGMAUSE :cool:

Als ik ff reken zit er dan NOG 800 MG verschil in, en da's eerder een gram dan "bijna nix" ;)
Het speelt zeker mee hoeveel je zet.............ik vind dat maar een rare uitspraak van je.

Ik loop geen stage bij het NCEDEO, en zit zelf middenin een kuur, maar we hebben het hier over medicijnen welke ZWAAR overgedoseert worden en in hoeveelheden die NOOIT zullen worden voorgeschreven door een arts. Alsof het gebruiken van "slechts enkele grammen roids" ineens de normaalste zaak van de wereld is hier op dbb?

Nee Lange vriend van me.
Niet alleen op dbb, dit waait nm over uit landen waar ze verder zijn dan hier.
Ik zeg dus niet (mensen pas op wat je tegen die Lange zegt ;) ) dat het gezond is.

BigMaus zei:
Nee Lange vriend van me.
Niet alleen op dbb, dit waait nm over uit landen waar ze verder zijn dan hier.
Ik zeg dus niet (mensen pas op wat je tegen die Lange zegt ;) ) dat het gezond is.

Uiteraard kom jij weer je grammen verdedigen :cool:
En speel niet op de man kereltje, siert je niet

Ik had het toch ook niet voor een beginner gemaakt of wel?
Die Lange zei:
Ikke moet hem weer frontloaden zodat we op dubbele doseringen komen de eerste week om zodoende richting de 3 gram (2.7) te gaan. :p "

Sorry hoor, maar frontloaden is de normaalste zaak van de wereld.
IMO beter dan kickstarten

3 gr as per week is toch niets? ligt aan de ester die er aan vast zit. 3 gr test prop p/w is ziek, echter deca en test e als fl in de eerste weken is weinig boeiends

IKKE zei:
Ik had het toch ook niet voor een beginner gemaakt of wel?

Sorry hoor, maar frontloaden is de normaalste zaak van de wereld.
IMO beter dan kickstarten

kickstarten is idd knudde

nog beter is mijn inziens eerste weken starten met korte ester om zo snel resultaat te krijgen. dus bv test prop of/en tren act

Terug
Naar boven