Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
EricR zei:T zit al boven de 1.000 euro, AMD dual core komt er nog eens zo'n 130 a 140 euro bij. Photoshop draait ook prima op een single processor, geheugen is meestal de bottleneck.
Frenkpie zei:Twijfelen over geheugen? Must be joking right? 1 GB aan DDR is MEER dan zat om Windows vloeiend te laten draaien. Windows XP zal qua geheugen gebruik niet snel boven de 400 mb komen ,laat staan 1 GB.
Wil je gaan multi tasken, kun je beter een Dual core proc kopen.
EricR zei:Eynstein kennende houden ze rekening met combo Maxtor en Nforce4, heb de eigenaar paar keer telefonisch gesproken en hij weet zeer goed welke hardware bij elkaar past of niet. Ook een reden waarom ze een beperkt assortiment hebben, alleen tried and tested hardware wordt aangeboden.

jij had pc verkoper moeten wordenRed devil zei:Noud zal idd wel weten waar hij mee bezig is. De problemen met nforce4 zullen zij ws allang onder de knie hebben. Ondanks dit zou ik het even verifieren.
Blijf toch een voorstander voor dual core. Gezien het feit dat Big_T al 10 jaar met zijn vorige pc heeft gedaan, is het niet ondenkbaar dat hij weer lang met deze pc wil doen. De support voor dual core cpus begint al wat te komen, en dat zal de komende jaren alsmaar meer worden.
Daarbij zal socket 939 de komende tijd er ook uit gaan, dan zitten we allemaal aan het M2 formaat. Dat zou eventuele upgrades in de toekomst kunnen bemoeilijken (overigens heeft het el cheapo asrock mobootje een extra M2 socket voor toekomstige uitbreidingen onboard.![]()

Klopt. Tussen 512 en 1gig merk je echt wel verschil. Windows gooit automatisch de swapfile omhoog. Met 2 gig gebruikt windows al 780MB. Als je dan ook nog wilt gaan photoshoppen kan ik 2 gig zeker aanraden. Zoveel kost het ook niet meer.Yzord zei:Ik had 1gb aan geheugen in mijn pc op mijn werk zitten en ik was dus de gehele dag bezig met photoshop en op ene gegeven ogenblik is dat echt niet voldoende. Vooral als je ook nog Illustrator ernaast heb draaien.
Nee, 2gb kan ik echt aanraden.
Zal wel aan mij liggen maar zie de logica niet zo.Big_T zei:Ja ik weet niet zon goedkoop mb met een peperdure cpu eropZal wel aan mij liggen maar zie de logica niet zo.
Ik denk dat ik maar bij mijn originele stukken blijf, anders blijf je bezig. Die supernieuwe technologie interesseerd me nu ook niet zo, het moet gewoon lekker draaien.
Bechmark wrote:
@Red Devil: Een ASrock moederbord? wtf. No ****ing way dat je wegens geldgebrek een B-merk moederbord in je kast gaat zetten. Houdt het maar lekker op MSI.
Big_T zei:Maar stel dat ik dat beetje over me budget wil gaan, is het danniet de moeite waard om toch voor het 'A merk' MB (msi) te gaan?